HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bob 13-03-2024

Geweldige service, vriendelijke installateur.
Goed geholpen in de winkel, goed personeel.

kees kieboom 13-03-2024

de negen zou negeneneen half zijn als hello-tv telefonisch beter bereikbaar zou zijn niet iedereen kan appen mailen of wat dan ook
nu de beoordeling over dewinkel prima een dikke 10 en de installateur een 11 oh nee dat gaat niet dus
ook een dikke 10 deskundig secuur en gezellig

Albert 13-03-2024

Bij HelloTV in Doetinchem (winkel) gekeken naar alles wat ze in huis hebben. In alle rust en met advies van HelloTV medewerker een keuze gemaakt voor de mooiste tv in de winkel Sony Bravia XR-55A95L (2023). Online vervolgens bij HelloTV via de chat onderhandeld over de prijs. En ja hoor. Een super deal inclusief levering bij dochter in A'dam. Daar kwam ***** van HelloTV de Sony netjes ophangen en installeren. Een aardige vent en goede uitleg. Mijn dochter is super blij en ik dik tevreden. Volgende TV is zeker weten weer van HelloTV.

Nick 13-03-2024

Nette prijzen, snelle levering en goede service.
Voor mij de eerste bestelling bij deze winkel, maar het zal zeker niet de laatste zijn!

Apoorv 13-03-2024

I had a great experience with *****. He arrived on time and was very interested in helping us install the tv the way we want. He even suggested a few ways to make things better (like installing the soundbar below the tv in the same mounting bracket). Overall extremely satisfied and thanks to **** for installing our tv.

Jan 12-03-2024

Bij Hello TV een LG 55 inch G3 gekocht ik heb een Panasonic 48 inch ingeruild heb er een mooie prijs voor terug gehad ,ik heb er wel voor moeten handelen maar dat was geen probleem vriendelijk behandelt door het personeel ,het toestel werd snel geleverd ik heb hem zelf geinstalleerd is een fluitje van een cent met standaard bijgeleverde muurbeugel, het instellen is ook simpel ,ik heb nog nooit zo`n mooi beeld gezien is werkelijk subliem een toppertje het geluid valt niet tegen maar ik had al een soundbar dus die heb ik er weer onder gemonteerd,

Gert Sweers. 12-03-2024

Via de site de TV en Soundbar gekocht en heel goed geholpen door de verkoper (Daniel).
Het installatie team was ook uitstekend, informatief en zeer behulpzaam.

Ellen 12-03-2024

Een fijne speciaalzaak! Vriendelijk personeel met kennis van zaken. We kregen uitgebreide informatie en uitleg over de verschillende mogelijkheden, zonder het gevoel te krijgen dat je verplicht bent om iets te kopen. Ook erg fijn: betalen bij aflevering.

Gerda 12-03-2024

Na een eerste TV waar ik niet tevreden over was, is deze probleemloos teruggenomen en een andere TV geleverd. 100% tevreden over deze TV.

Jan en Marijke 12-03-2024

Vindt het een hele fijne winkel met vriendelijk, gekwalificeerd personeel dus een echte aanrader!!! Eerst tv gekocht en later ook een soundbar die door Martijn precies is aangesloten, waar wij erg content mee waren!!!

Sofy 12-03-2024

Ik ben echt tevreden met aankoop en de gene die tv geïnstalleerd en ophangt die heet Michel was echt professioneel alles gaat te makkelijk. Bedankt Michel en Hello tv.

Hans Zandvliet 12-03-2024

Wij zijn heel vriendelijk en goed geholpen in Zoeterwoude hij heeft ons goed advies gegeven .

Bigbro 12-03-2024

Zeer klantvriendelijk zowel in de winkel als via de chat als de monteur(s).

Marcel Mijdam 12-03-2024

Winkel echt praktisch ingericht in Breda, allemaal verschillende huiskamers en iedere kamer heeft een merk staan met verschillende types. Zo kan je heel goed verschillen zien en de juiste kiezen. De medewerkers zijn technisch goed getraind, ze helpen je goed.
HelloTV 12-03-2024

Hallo Marcel,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat je de indeling in onze winkel in Breda zo kunt waarderen. We willen zo veel mogelijk een huiskamer-setting creëren, zodat je kunt ervaren hoe de tv in je huiskamer tot z'n recht komt. Goed om te horen dat dat ook zo ervaren wordt. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en graag tot een volgende keer.

Jelske - HelloTV

N3912 12-03-2024

Via internet vond ik een mooie aanbieding voor een TV. Via de website een berichtje gestuurd, en door dit berichtje een nóg mooiere aanbieding ontvangen. De TV kon ik meteen ophalen in het filiaal in Den Bosch. Hier ook weer perfect geholpen door de vriendelijke medewerkers. Ze gaven mij tips voor het installeren van de TV, hoe en waar ik deze het beste kon plaatsen en gaven tips voor beter geluid voor de TV. De TV werkt perfect en was thuis makkelijk te installeren. Bedankt voor de goede hulp en tips Team Den Bosch!

Bert M. 12-03-2024

Perfecte service, geduldig en geïnteresseerd in de vragen, een uitstekende uitleg met een rondgang langs diverse merken TV's, tevens een mooie inruilwaarde ontvangen van de 'oude' TV.
Met plezier een nieuwe TV aangeschaft, Kortom klasse.

Johan 11-03-2024

Heel tevreden over het verschaffen van alle informatie die ik nodig had. Ondanks het feit dat mijn vragen soms vaag of onduidelijk waren. De monteur (Skip) die kwam plaatsen, was niet alleen vaardig en snel, maar na alle tijd om te helpen zoeken naar de beste plek en nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Echt een dikke tien.

Jan 11-03-2024

Winkel wat ouderwetse uitstraling, maar prima personeel. Zeker de boy die hem kwam ophangen. Zeer sympathiek en correct. TV valt tegen wat betreft strakke ophanging. Dikkere kabel, waardoor de tv onder niet strak tegen de muur komt

KGC 11-03-2024

Zeer meedenkende zaak en servicegericht. Zocht naar een goede TV van 75 inch en uitgekomen op een Philips Ambilight.

Frank 11-03-2024

Super service gehad en een prachtige deal! Hele goede uitleg gekregen, en daardoor een keuze kunnen maken! Hartelijk bedankt!

Sanne boerboom 11-03-2024

Fijne winkel vriendelijk personeel en goede service ik kwam de tv ophalen die was net te groot voor de auto en kon kosteloos na ons thuis verzonden worden

Liza 11-03-2024

Hele goede service. De tv is 1x omgeruild ivm defect maar werd snel opgelost.
Tevens jammer dat er niet gebeld kan worden. Mijn moeder moest daarom aan mij de communicatie overlaten

Frank 11-03-2024

Door mijn defect tv, was ik genoodzaakt om, een nieuwe tv te kopen. Bij het zoeken kwam ik Hello tv op internet tegen, en ben de volgende dag naar de vestiging in Doetinchem gereden. De zeer kundige en vriendelijke verkoper kon al mijn vragen beantwoorden en de verschillen tussen de tv's goed uitleggen.

Han van Schaaijk 11-03-2024

zeer vriendelijke en behulpzame behandeling van medewerker. Gaf duidelijke uitleg over garantie en werking van de tv die ik heb gekocht!

Een tevreden klant. 11-03-2024

Zoals 2 jaar geleden dezelfde goede , leuke begroeting en behandeling door de verkoper Mehmed.
Hij herkende mij nog van 2 jaar geleden...echt bezig met zijn vak.Het herkennen van klanten en zelfs uit z,n hoofd weten wat hij mij destijds verkocht heeft!!..topper dus
En ja, wederom lekker wat uitgegeven...want dat aspect van het vak heeft hij ook onder de knie.