HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Erik 23-11-2022

Beste hello.
Ik was in bezit van een sound bar yamaha 2700. Na heel veel opstart problemen heen en weer gebeld gechat met jullie . Werd er tegen mij gezegt kom hem maar brengen dan gaat hij naar de service afdeling van yamaha ik zij oke prima . Omdat hij niet meer aanging en dat het geluid te traag was liep niet gelijk meer jammer veel geld gekost. Na bijna 10 weken wachten kreeg ik te horen van jullie dat ik een andere sound bar uit mocht zoeken . Wow wat mooi gebaar en gevraagd wat hebben jullie te bieden?. Jullie zijden samsung q990d oke . Ben gaan luisteren in den bosch wow wat mooi geluid wat ik bij yamaha heb gemist.
Met een kleine bij betaling een nieuwe sond bar. Bedankt hello tv **** voor de goede service toppie

George van Bohemen 23-11-2022

Ik heb eigenlijk niets wat voor verbetering in aanmerking komt. *** heeft een strak en kundig verhaal gegeven. Ook erg duidelijke uitleg over de service die ze verlenen.

Wouter Aoys 23-11-2022

snelle levering, ik heb op een zaterdag besteld en tv werd op maandag middag bezorgd. prijs was inderdaad de laagste die ik kon vinden.

Mike 23-11-2022

Vandaag geweldig geholpen door **** bij hello tv Zoeterwoude Rijndijk. Niet alleen gaf hij goede uitleg over de mogelijkheden maar gaf je ook de ruimte om zelf keuzes te maken. Met hem samen konden we voor onze situatie onder het genot van koffie een perfect tv en soundbar aanschaffen. Met een vriendelijke handdruk afscheid genomen. Als we weer iets nodig hebben komen we zeker terug

Sven 23-11-2022

Via Black Friday een actie gezien, via de chat erg goed geholpen. Uiteindelijk toch een ander product aangeschaft in de Black Friday deals. Product ook snel geleverd. Top service!

E.Smit 23-11-2022

Goede uitleg en tijd hiervoor nemen kom je tegenwoordig niet meer tegen.
Verkoper had veel kennis van de tv maar ook van de randcondities.

Richard van Hoof 23-11-2022

Deskundige hulp, die daarvoor uitgebreid de tijd nam en veel geduld had. Tevens werden we ter plekken in staat gesteld om de producten met elkaar te vergelijken!

Ellie van eck 23-11-2022

Ik heb voor hello tv gekozen omdat ik 12 jaar geleden bij jullie toen nog platte tv al een televisie had gekocht de service is goed de levering is goed en de prijs is goedkoper dan andere bedrijven

Ewoud 23-11-2022

Snel en makkelijk contact via mail met ***. Snel deal kunnnen sluiten voor een mooie tv! Denken goed mee over wat je nog meer bij ze kan kopen, zonder op te dringen.

M.S.Durga 23-11-2022

Mag niet klagen , ondanks de drukte zijn wij correct behandeld . Wij werden door **** geholpen en onz vragen werden perfect beantwoord .

Joop 23-11-2022

Bedankt voor de uitleg ober de verschillende modellen. Wel wat langer wachten voor we werden geholpen maar daarna ruim te tijd gekregen om vragen te stellen en te kiezen wat bij ons paste met scherpe prijzen.

Margret L 23-11-2022

Snelle reactie via de chat voor een mooie aanbieding.
Winkel Rotterdam makkelijk te bereiken.
Vriendelijke en deskundige uitleg door Ralf.
Aankoop tot in de auto afgeleverd.
Fijn bedrijf om iets te kopen.

Marga 22-11-2022

Mooie winkel in Groningen met veel aanbod. Vakkundig geholpen door een sympathieke verkoper.
Duidelijke uitleg gekregen zodat we een goede keuze konden maken en dat voor een hèèl aantrekkelijke prijs.

Tevreden klant 22-11-2022

Ik ben bij Hello TV in Rotterdam zeer goed en ter zake kundig geholpen..
Medewerker **** had ondanks de drukte alle tijd voor ons.
Erg tevreden!!!

Tevreden klant,,snelle levering, goede prijs 22-11-2022

Na een eerdere aankoop bij een ander filialen, heb ik na tevredenheid van deze aankoop een nieuwe tv gekocht in het nieuwe filiaal in Duiven.
Via mail een goede prijs gekregen waar ik geen new regen kon zeggen.

Liam 22-11-2022

Zeer kundig en vriendelijk geholpen door medewerker xxxx in Den Bosch. Hij kon goed uitleggen wat de verschillen waren tussen de verschillende modellen waarin ik geïnteresseerd was, en heeft goed advies gegeven over het onderhoud van de tv en de benodigde kabels voor de beste ervaring.

Hessel 22-11-2022

De site geeft prijzen aan, Maar je wordt uitgenodigd om naar de korting te vragen. De OLED LG TV heb ik werkelijk nergens voor een lagere prijs kunnen vinden. Het hele bestel proces werd duidelijk, middels mail, uitgelegd. Zaterdag de TV besteld, maandag geleverd! Al met al ben ik zeer tevreden en kan deze bij iedereen aanbevelen. Hello TV is voor mij een topper!

Thécla 22-11-2022

Prima kwaliteit/prijsverhouding. Uitstekende service en hulp bij keuze. Vriendelijkheid top.
Met dank aan medewerker xxxx en yyyy.

Ceesvm 22-11-2022

De winkel in Utrecht is mooi ruim uitgerust met vele modellen en formaten van verschillende merken.
Onze ervaring is dat je er rustig kan kijken en een keuze kan maken. In ons geval konden we zo ervaren welke het best past of overeenkomt met wat we op het internet hebben gezien. We werden verder goed geholpen en konden al onze vragen stellen. We werden goed geïnformeerd over de tv die we wilden kopen en ook duidelijk uitleg over het verschil met een ander merk. De verkoper xxxx heeft ons zonder opdringerige verkoop technieken ons rustig en op vriendelijk manier geholpen.

Sjuul 22-11-2022

Tv is verder prima maar levering later dan ze op site aangeven. Na chat met medewerker die hiervoor excuses maakt wat heel netjes is. Maar beloof gewoon niks wat je niet na kunt komen. En verschuil je dan niet achter personeel tekort etc. Zeg gewoon 3 tot 4 dagen levertijd, prima.

Zeno 22-11-2022

Goede, snelle service en een scherpe prijs. Wel veel mailcontact heen- en weer, en vooral herhaalde pogingen tot upsells waar ik geen behoefte aan had. Ondanks dat snel geholpen en heel netjes aan huis geleverd!

jasper 22-11-2022

Overzichtelijk, zoals altijd. Inmiddels de 4e die ik hier heb aangekocht en altijd goed geholpen. Voldoende personeel, zelfs op zondagochtend, om alle klanten te helpen. 1 kleine kanttekening heb ik wel. De "koppelverkoop"van extra garantie was vervelend. Duidelijk aangegeven dat ik niet meer geld ga uitgeven en zelfs nog bij de kassa proberen te onderhandelen stoorde mij. Als verkoper moet je een duidelijke nee herkennen is mijn mening.

RiBo69 22-11-2022

Verassende Black Friday korting op een gloednieuwe 2022 editie Philips TV. Geen andere winkel kon een zo scherpe aanbieding maken. Vraag dus naar die Black Friday korting!!!

Bart 22-11-2022

Ik volgde de prijs voor een nieuwe breedbeeldtv al enkele maanden en ontving van HelloTV een zeer goed prijsvoorstel.
Via de chat werd ik zeer goed ondersteund en begeleid. Ik kreeg duidelijk antwoorden op mijn technische en praktische vragen. Ik ben dan ook overgegaan tot aankoop en ben zeer tevreden over de klantvriendelijke, professionele aanpak en afhandeling.
Want ook de levering gebeurde zeer snel en correct.
Dus ik ben een zeer tevreden klant en kan HelloTV zeker aanraden.

Anno 22-11-2022

Snel advies doormiddel van chat , goede prijs onderhandeling en in een dag de tv in huis.
Top service