HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dejan 17-04-2024

Uitstekend geholpen, zowel door winkelpersoneel als door helpdeskmedewerkers.

Henk Barten 17-04-2024

Vandaag is mijn TV geplaatst. Sympathieke jongeman.
werkte uiterst precies, en alles keurig netjes achtergelaten, voorzien van een lading goede tips ;-).

Mark 17-04-2024

Heb een LG Oled 77 inch hier gekocht, ben keurig geholpen door de mensen van HelloTV. Fijn dat ze hier nog goed met de klant meedenken!

Ik heb gekozen voor de extra service van installatie + Tv ophangen. De installateur die bij me langs kwam (meneer xxxx) heeft de TV opgehangen aan de muur en geïnstalleerd. Wat een kundige monteur, de TV hangt superstrak aan de muur en alle kabels zijn weggewerkt. Ook heeft hij mijn randapparatuur nog even netjes erbij aangesloten en uitleg gegeven over de functies van de TV inclusief een Demo. Nam echt de tijd om alles in orde te maken, wat een geweldige service van HelloTV!

Installateur xxxx, dankjewel, je bent een topper!

Maya 16-04-2024

15 april heb ik een Philips televisie aangeschaft in de winkel van Hellotv in Groningen. Ik werd op zeer vriendelijke wijze te woord gestaan en geadviseerd. Ik ben erg blij met mijn televisie en ik zou deze zaak aanraden aan een ieder die een nieuwe televisie zoekt.

soundbar gekocht 16-04-2024

Mooie ruime winkel. .... heeft mij geholpen en hij is de reden voor het hoge cijfer en dat ik überhaupt een review schrijf. Hij heeft uitstekend advies gegeven waarbij wens van de klant voorop staat! Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om alternatief te bespreken, apparaat uit te testen en mij met voldaan gevoel te laten vertrekken!

Ronald kwakkelstein 16-04-2024

Goede aanbieding gekregen. Nette mailwisseling. Vervolgens in de winkel prima en hulpvaardig te woord gestaan.

Annemarie 16-04-2024

Gisteren onze tv mogen ontvangen. Supersnelle levering, binnen 3 werkdagen. Hele vriendelijke bezorger en tv keurig geïnstalleerd. Alles volgens afspraak en ook duidelijke uitleg gehad over de werking van de tv. Zou zeker Hellotv aanraden bij familie en vrienden! We hopen de komende jaren veel plezier van de tv te mogen hebben.

Leo Wolters 16-04-2024

Bestellen en contact hierover vloeiend. Afspraak omtrent levering, keurig op tijd. Een vriendelijke installateur heeft eerst oude TV " ontmanteld". Daarna met een heldere uitleg, de nieuwe TV volgens mijn wensen ingesteld. Alles werkte meteen perfect. Erg blij mee, wat een prima service!!!

Mohammad Abo Dhis 16-04-2024

I heard a lot about this store and seriously when i visited it in Duiven i made sure from that. This store is really amazing for the people who are interested about televisions. You will find a multiple brands and new types of televisions with a really so nice treatment from the employees specially the employee who named (*). I really want to thank him for his receive and treatment and for the discounts. He explained to me the difference between many of TV'S by details and let me to choice what it suits me. So in the end i bought Samsung neo qled 4k 55qn90c and he gave me such a perfect discount, i really appreciate that from him. This store is really recommended i advise any one wants to buy a TV to go to Hello TV store at Duiven, i am sure he will be satisfied.

Eric 16-04-2024

Goede service, snelle levering..
Vriendelijk personeel.

Top winkel, zeker aan te raden..

Lisa 15-04-2024

Via via te horen gekregen dat Hello TV een goede winkel is. Vandaag zelf een SmartTV en een geluidsinstallatie gekocht bij Hello TV Zoeterwoude. Wij zijn ontzettend goed geholpen. Medewerker nam de tijd om ons alles uit te leggen. Daarbij kregen wij ook nog een mooie deal aangeboden. Dat was natuurlijk extra fijn. Super!

Lars 15-04-2024

Echt aardige & goede klantenservice en de bezorging ging ook heel goed .
Bedankt!!

Jillian 15-04-2024

We zijn vandaag heel goed geholpen met onze nieuwe Samsung tv.

Gedetailleerde informatie en als we vragen hadden stonden de medewerkers voor ons klaar!

We zijn super blij met onze nieuwe Tv!!

Paul 15-04-2024

Bij HelloTV in Duiven werd ik erg prettig geholpen . Verkoper had duidelijk kennis van zaken en ondanks dat ik er niet veel verstand van had, legde hij mij alles rustig en professioneel uit.
Paar dagen later kwam men langs om de tv te monteren aan de muur en te installeren. Had goed gereedschap bij zich en pas toen alles goed hing en opgeruimd had ging hij weer weg. Dik tevreden.

Edwin 15-04-2024

Op zoek naar een 2e hands receiver met 5.1 en ARC. Filiaal Zoeterwoude was het dichtstbijzijnde filiaal van Hello-TV. Alhoewel de afdeling receivers nog ingericht moest worden ben ik erg prettig geholpen door de medewerkers aldaar. Ook geslaagd met een 12 jaar Denon receiver met gevraagde specificaties. Prijs was 99 euro en het apparaat werkt zoals het hoort en levert ook nog eens top geluid.
Zeer tevreden dus!

Harry 15-04-2024

Verkoper en collega zijn zeer vakkundig en behulpzaam. Erg beleefd en enthousiast over Hello TV. Hebben mij heel goed geholpen.

Nik 15-04-2024

Veel meer gekocht dan de intentie was. Maar door de juiste en vakkundige adviezen met de juiste items de winkel verlaten.

At 15-04-2024

Goede service, goede uitleg, mooie winkel, goed product voor een goede prijs.

Astrid 15-04-2024

We zochten een tweedehands TV voor op de kamer van onze zoon. Voor ons budget werd goed meegedacht en hebben we een mooie smart TV gekocht. Helaas kreeg de TV na een week kuren. We zijn terug geweest en kregen zonder enkele discussie een andere TV mee. Hele nette service!!

Iwan 14-04-2024

Keurig netjes geholpen en goed geadviseerd met de aankoop van de televisie en soundbar

Wim van der Zalm 14-04-2024

De Verkoper heeft ons eerst netjes te woord gestaan en ons laten kijken daarna gevraagd om te helpen en keurig advies gegeven over de 2 tv's. Wij hebben hem sneller gekocht dan het broodje in de plaatselijke snackbar. Prima geholpen dus niet opdringerig zeker een 10 waard .👌

Anouk 14-04-2024

Goed advies gekregen over de verschillende toestellen en hulp bij de uiteindelijke keuze.
Goede producten voor een mooie prijs.

Ben 14-04-2024

Zaterdag 13 April een mooie tv gekocht in deze filiaal in Groningen. Uitstekend geholpen door verkoper oede service ,snelle levering, goede uitleg. Ik raad iedereen Hellotv aan.

Kijkplezier met hello tv. 14-04-2024

Al in winkel in Den Bosch zeer goed ,kundig en klantvriendelijk geholpen door Collin van Kemenade.
De levering thuis door installateur Sieme Dijkstra op professionele vriendelijke en keurige wijze uitgevoerd.De uitleg was duidelijk en goed.

Peter Souverijn 14-04-2024

Wij zijn vriendelijk ontvangen in de winkel in Naarden en bijzonder professioneel geholpen.

In de winkel lijken alle Tv's prachtig maar er zijn uiteraard verschillen en juist daarbij zijn wij toegespitst op onze wensen heel goed geadviseerd. Nogmaals hartelijk dank.