HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Maikel 07-01-2023

Snel geholpen en door iemand die weet waar hij het over heeft. Hoeft geen dingen op te zoeken, maar kan alles zo vertellen. Adviseerd over bepaalde deals die ze hebben.

Walter 07-01-2023

E*** heeft bij ons de geluidsinstallatie en tv gecontroleerd en goed op elkaar afgestemd. Hierbij waren er een paar fouten bij installatie ontdekt en naar tevredenheid opgelost. Vervolgens heeft hij alles op 1 afstandbediening gezet ipv van 3. Top! Daarna een uitstekende uitleg en wij zijn tevreden. E*** is een professional pur sang.

Twan 07-01-2023

Op 30 december vorig jaar ging ik naar HelloTV Den Bosch met de intentie óf de Sony Miniled XR-65X95K óf een Sony Oled 65" te kopen. Na een heerlijke expresso èn een gedegen advies van Thijs werd het uiteindelijk de nieuwste Sony Qled XR-65A95K. De TV werd woensdag 4 januari afgeleverd ( wel vroeg om 07.17 uur) maar niet erg hoor. Woensdagavond samen met mijn zoon geïnstalleerd. Wát een beeld, niet normaal! Ik denk met recht de beste TV die je op dit moment kan kopen. Dit was de 2e TV die ik bij HelloTV kocht en zal zeker niet de laatste zijn! Bedankt HelloTV, superfijne zaak met TOP adviseurs.

Hans 07-01-2023

Behulpzaam personeel! In voor een geintje, en ze verkopen echt alles!!🤣 ***

Hans 07-01-2023

Zeer vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben en je van duidelijke en begrijpelijke informatie voorzien. Ze nemen de tijd voor je en staan je bij in woord en daad. Speciale dank gaat uit naar Mikki van de chatbox die me goed op weg heeft geholpen en voor mij een mooie deal heeft gemaakt voor een Qled beeldscherm. Ook dan aan Dax van de verkoopvestiging in Utrecht. Ook hij maakte nog eens een mooie deal m.b.t. een soundbar. Ik kan iedereen deze winkel aanraden. Mocht ik ooit weer eens een product willen aanschaffen, dan hoef ik niet ver te zoeken. Nogmaals dank !!

A. Heg 07-01-2023

Via de mail contact gehad met HelloTV. De reactie waren altijd snel en duidelijk.
Na een aantal opties te hebben gekregen heb ik gekozen voor mijn huidige televisie.
Alle opties werden ver onder de prijs van de overige televisie aanbieders aangeboden.

RJA 07-01-2023

Mooie ruime winkel waarin de diverse TV's goed te beoordelen zijn. Goed geholpen door verkoper, al moesten we wel een tijdje wachten.

Van 't Slot 07-01-2023

Nieuwe winkel in Duiven. Klantvriendelijk en goed geholpen. TV gekocht. Daarna via Whatsapp duidelijke informatie over afspraak afleveren en installeren.

Een 9 is een prima score.

G.vN den Tol 07-01-2023

We zijn in de winkel in Rotterdam heel goed en vriendelijk geholpen door XXXX hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd en komen er zeker nog terug

H. Bossenbroek 07-01-2023

Super geholpen in de winkel en bij het plaatsen van de tv. Jammer dat de ziggo de kaart niet geannuleerd had. Dus alles kon niet uitgelegd worden. Komt wel goed via HelloTV

Peter 07-01-2023

Medewerker heeft ons keurig te woord gestaan en ons alle tijd gegeven onze keuzes te vergelijken. Objectief gebleven en geen druk uitgeoefend om een besluit te nemen.

Leroy 06-01-2023

Ik ben middels de mail goed en naar zeer tevredenheid te woord gestaan door XXX. Over de mail werd snel gereageerd en op vragen ondernam ze direct actie.

Aanbieding vond ik goed, onderbouwing van extra aankopen vond ik goed. Ik besloot de aankoop hier te doen door de snelle actie, goede uitleg en onderbouwing.

Tevens ging de bezorging top. Was de volgende dag al binnen.

Stefan 06-01-2023

Nette zaak in Rotterdam, vakkundig geholpen door een spontane knul. Mooie actie en top speakers van Denon

Bert 06-01-2023

Via internet overleg gevoerd over een LG tv die ik wilde kopen. Na enige tijd prettig onderhandeld te hebben me Hellotv, een zeer goede aanbieding ontvangen. Hierop heb ik de tv gekocht. Op vrijdagmiddag besteld en op zaterdag al keurig ontvang. Ik kan Hellotv zeker aanraden.

Dirk 06-01-2023

Zeer vriendelijk geholpen,eerlijke mening en zeker niks extra aan gesmeerd.
Mooie tv met een sonos aangeschaft.

Thijs 06-01-2023

Mooi en groot aanbod
Uitstekende deal gekregen
Bekwame personeel
Snelle levering

William wolf 06-01-2023

Mooie winkel, keurig alles, merk bij merk, meteen te woord gestaan prima uitleg en vriendelijk, nog maals netjes geholpen in den Bosch, wij komen uit heesch , dus lekker dichtbij,zitten lekker te genieten van onze nieuwe tv . Top

Koen 06-01-2023

Goede prijs, vriendelijk en als je vraagt naar korting dan krijg je dit ook terwijl de prijzen al heel scherp zijn. Hier kan MediaMarkt nog wat van leren, zeker waar het op customer services aan komt. Sabrina, in de Chat, was erg vriendelijk. Werkt waarschijnlijk met een marge/commissie maar goed iedereen moet wat verdienen. Het was simpelweg een goede ervaring en ik ben zéér tevreden met Hello en helemaal met mijn nieuwe Samsung TV en Sonos systeem. Top kerstkado voor mijzelf!

Goede service en kwaliteit 06-01-2023

De eerste tv had bij aflevering een grote vlek in het scherm. Dit gemeld bij Hello tv en binnen 1 week werd de tv zonder moeite omgeruild. Helaas had ook deze tv hetzelfde tv. Ook zonder heisa werd ook deze tv omgeruild. Keurig opgehangen en geïnstalleerd. De installateur, Skip genaamd, is een aanwinst voor jullie bedrijf. Heel geduldig. Al mijn vragen werden beantwoord en de tv helemaal naar m’n wensen geïnstalleerd. Voor mij een dikke tien met griffel.

Ton 06-01-2023

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Wij zijn zeer goed geholpen door C in Utrecht. Duidelijk, vriendelijk en compleet.

Diana 06-01-2023

Goede service ,veel kennis en leuke kortingen leuke winkel en makkelijk te bereiken.

Michiel Beekhuizen 06-01-2023

Vandaag in Zoeterwoude geweest en uitstekend geholpen door Jelle.
Goed, duidelijk advies voor aanschaf tv en frontspeaker. Mooi aanbod gekregen, oude LG tv kunnen inruilen, kortom helemaal tevreden met de mooie gemaakte deal!
Ik kom al jaren bij Hello TV en kan het iedereen aanbevelen. Klantenservice staat bij Hello TV hoog in het vaandel.

Michiel Beekhuizen 06-01-2023

Vandaag in Zoeterwoude geweest en uitstekend geholpen door Jelle.

Piet 06-01-2023

Klantvriendelijk en goede korting..staan open voor goede adviezen en zijn geduldig

Richard 06-01-2023

Erg vriendelijk , open, duidelijk netjes , perfecte service!! Liet me ook goed kiezen welke hoogte ik mooi vond om de tv op te laten hangen en gaf goed advies!!