HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

H 05-12-2021

Na wat onderzoek op internet bij jullie uitgekomen. Na een mooie aanbiedingen via de mail in de winkel uitgekomen bij verkoper. Fijne uitleg gekregen en super geholpen. Wij kunnen niet wachten tot onze nieuwe aanwinsten bezorgd gaan worden

Ukkepuk2021 05-12-2021

Wij vinden het een hele fijne winkel. We hadden van te voren op de website gekeken en wilde het even bekijken in het echt. We zijn in de winkel geslaagd.
Heel fijn personeel, helpt goed en heeft vooral goed advies. Kort om, heel tevreden

peter 05-12-2021

De winkel is zeer goed alleen hij is een beetje verstop achter op de parkeer plaats
en het personeel was goed met mij in gesprek over de tv

Rob kienhuis 05-12-2021

Wij zijn goed en vakkundig geholpen .
Goede en helder uitleg.
Mooie open winkel met diverse opstellingen om te luisteren en te kijken.

Jc van Meel 05-12-2021

Top service vriendelijke medewerkers behulpzaam raad iedereen deze winkels aan

Chelsea 05-12-2021

Erg fijn en vriendelijk geholpen in Zoeterwoude door verkoper, blij met mijn aankopen.

Harry Bolt 05-12-2021

De Philips "grote" tv Philips 65PUS8535 is een "must have" en heeft voor iedereen wat wils in iedere ruimte waarvan in optima forma genoten kan worden van kijk & luister plezier.
Een toestel dat alle toeters en bellen een meerwaarde geeft met kraakhelder beeld, symphonisch geluid, praktische afstandbediening en kunstzinnig design.
Een ontkoombaar bewijs dat de geringe investering geenzins opweegt tegen de kijk & luister vloerdelen van de Philips 65PUS8535.
Vervolgens een 10 met griffel voor de gebruiksvriendelijke website en fysieke winkels met name in Naarden en de professionele know how van de medewerkers/sters tijdens het uitleggen van een en ander over de vele varianten.
"Par Excellence"!
Speciale schouderklopjes voor Thoren in Naarden die alles "hands on" tot in de puntjes verzorgde (Dinsdags bestellen en Woensdags leveren) en de chauffeur van PlatteTV in Doetichem die onze tv veilig en wel afleverde.
Hoogachtend,
....

Jelmer 05-12-2021

De koop was snel besloten. Via de website had ik al een persoonlijke black friday aanbieding gehad, mijn vriendin wilde het formaat alleen even in het echt bekijken (lees: keuren). Binnen 3 minuten stonden we bij de kassa. Ondertussen was er al een medewerker naar ons toegekomen. Bij de kassa nam hij zeker nog 10 minuten de tijd om rustig de garantie uit te leggen, optie die te verlengen, voor- en nadelen OLED, wat leuke features van de aangekochte LG C1 en gewoon voor een gezellig praatje. Een prettige winkelervaring, die ik op voorhand niet had verwacht!

saskia 05-12-2021

Diegene die mij hielp nam alle tijd voor mij en legde alles goed uit. Ik heb geen verstand van techniek dus vond de medewerker erg geduldig. Daar heb ik hem ook voor bedankt :-)

Dennis 05-12-2021

Geholpen door sanne uit Amsterdam, verliep allemaal zeer prettig! Advies was fijn en de afhandeling snel, dank je wel!

Sem 05-12-2021

Zeer kundig geholpen.
Goed advies.
Rustig de tijd om na te denken
Koffie
Goede bijverkoop.

Patrick 05-12-2021

In de winkel word je perfect geholpen, in dit geval door Bjurn in Amsterdam. Alle opties worden doorgenomen en je hebt het gevoel dat je geholpen wordt ipv je een TV wordt verkocht. Vriendelijke en goede service!

C van Dorp 05-12-2021

netjes geholpen goed advies van Dani nam de tijd en legde goed uit . Goede ervaring van onze vriend die ook bij deze firma heeft gekocht.

W.P. van Dam 04-12-2021

Goede dag Platte TV - Rotterdam bezoekers, bijgaand mijn verhaal van de Black Friday actie. I.v.m. mijn drukke baan, de zaak pas zaterdag 27-11-2021 bezocht met de intensie te kijken en luisteren naar apparatuur die ik wilde hebben van Samsung en Sonos. Ik werd geholpen door Sohrab Nouri. Ik ben eerst de winkel doorgelopen en gekeken wat er zoal was. Hr. Nouri vroeg of hij kon helpen ik zei ik kijk eerst rond en daarna kijken we verder. Zo gezegd zo gedaan. In alle rust ben ik daarna geholpen en niets was teveel qua demonstreren van de apparatuur de Samsung TV QLED 8K en Sonos Arc system. Ik ben zeer tevreden over de rustige manier van verkopen en de kennis zaken van Hr. Nouri. Uiteindelijk besloten om een offerte te laten maken, die was in mijn ogen ondanks Black Friday actie nog te hoog. Hr. Nouri heeft diverse keren met zijn manager gebeld en uiteindelijk zijn we het eens geworden dat de korting die vrijdag gold nog op de zaterdag gegeven kon worden. Ik ben uitermate tevreden over het aankoop proces en ook over de aftersales qua bezorging die gepland staat. Geen opdringerige verkoper maar eerlijk en ter zake deskundig. Zo ga gerust eens kijken en vraag naar Hr. Nouri. Zo nog bedankt voor het prettig helpen en succes verder.

johan van rijsbergen 04-12-2021

Wij zijn netjes geholpen en goed te woord gestaan Lekkere rustige winkel

Martin 04-12-2021

Philips Oled TV 48OLED806/12 gekocht bij de vestiging in Rotterdam, maar deze bleek vandaag na installatie een hinderlijke hapering in het beeld te vertonen. TV dezelfde dag probleemloos omgeruild en nu wel goed werkend. Prima service!!!

TOGT 04-12-2021

Voor een hele nette prijs (blackfriday deal) een mooie Samsung gekocht. Keurig thuisbezorgt. Helaas bleek bij het openmaken van de doos er een schuur in de achterkant van de tv te zitten. Dit gemeld via de mail aan PlatteTV. Die boden direct excuses aan en stelde voor om de tv te ruilen. Door de drukte kon het ruilen mogelijk 4 weken duren. Gelukkig kreeg ik de volgende dag een bericht dat ze een dag later al de tv konden ruilen. Op het afgesproken tijdstip was er een keurige bezorger die het ook heel vervelend vond voor mij.
Kortom, snel en zonder problemen is mij tv omgeruild. Ik ben heel blij met de service en uiteraard met mijn Neo QLed TV.

Johanna 04-12-2021

Ik heb vandaag een nieuwe tv besteld. De informatie en uitleg was heel duidelijk. Prettig geholpen

Poppes 04-12-2021

via schoonzoon en kleinzoon kleindochter niks anders als lof voor platte tv.Mijn ervaring is ook prima ontvangs met een lekker kop koffie en deskundig geholpen en al het personeel vriendelijk.

J. Otto 04-12-2021

Prima geholpen van begin tot einde met mijn Sonos aankoop. Nu wachten tot de tv aan de beurt is.
Helemaal in orde.

Valentine 04-12-2021

Efficiente en zeer vriendelijke service! Goed advies, we hebben snel de juiste keuze kunnen maken! Zeer tevreden over ons bezoek aan de winkel in Amsterdam!

Sanjay Nandpersad 04-12-2021

Goede en vriendelijke personeel zowel bezorgers als personeelsleden in de winkel

Harry Bolt 04-12-2021

PlatteTV boutique in Naarden is een verademing voor de cliënt die objectief wil worden voorgelicht met betrekking tot beeld & geluid.
Het aanbod is gigantisch en de klantvriendelijke benadering van het professionele personeel onder het genot van een kop koffie/thee maakt het bezoek tot een uitje.
De uiteindelijke unanieme beslissing is afhankelijk van vele factoren die tesamen met het personeel worden getackeld en derhalve tot de juiste keuze leidden.
Ik kan een ieder aanraden om de fysieke PlatteTV winkel te bezoeken.
Hoogachtend,
.....

Daphne 04-12-2021

Ontzettend fijn en proffesioneel geholpen door *** en ***.
Ze namen ruim de tijd om alles betreft de instellingen van de tv uit te leggen.
Nogmaals hartelijk dank danny en dave!
Jullie zijn toppers!!

Piet 04-12-2021

Netjes en duidelijke uitleg gehad over het toestel ook goede uitleg gehad over de verzekering van de tv