HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Fam Clements 14-01-2022

Ik vindt de medewerkers behulpzaam en oprecht over de goederen die daar gekocht zijn
Ze waren helemaal niet dwingend naar de klant toe
Dat is bij andere winkels wel anders

JWK 14-01-2022

Mondeling 2 tv's besteld en kreeg hierbij duidelijke uitleg van beide toestellen (Samsung Neo Qled 50 en 65 inch). Wist niet dat ik op mijn bestaande tv een hoge inruilprijs kreeg. Bovendien waren de tv's een stuk goedkoper dan bij de andere grote webshops.

C. 14-01-2022

Vandaag is mijn tv bezorgd. Medewerker was vriendelijk, duidelijk en gaf een snelle service.

Fred 14-01-2022

Zeer fijne winkel met personeelsleden die zeer kundig, beleefd en correct zijn. Het personeel is eerlijk en transparant en dat geeft je een goed gevoel. Ik ben geholpen door "de grote beer" die alle tijd voor mij genomen heeft en zijn uitleg was perfect. Deze man was zo kundig en wist precies waar ik het over had en heeft alles naar tevredenheid beantwoord. Mijn volgende aankoop is zeker bij Plattetv . Het is een zaak waar je gewaardeerd wordt als klant. Dit bedrijf is een voorbeeld voor andere winkels.
Officiële reactie van HelloTV 14-01-2022

Beste Fred,

Bedankt voor de 10 en de mooie woorden! Een review waar wij natuurlijk heel erg blij van worden. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en heel graag tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Pierre 14-01-2022

serious, fast and top service!
I ordered my tv last Sunday evening, and I received it Thursday morning.
The installer was very competent and explained me the use to me

André 14-01-2022

Na in gebruikname, werkte de Ambilight functie niet naar behoren. Een mailtje met de klacht was voldoende. Een dag later stond een nieuw exemplaar klaar. Snel geregeld en keurig te woord gestaan!

Nel 14-01-2022

Heb nu in een halfjaar 2x besteld. Een voor de kamer en een voor de slaapkamer. Beiden voor een mooie prijs. Tweede is vandaag bezorgd door Bram en die bood aan te helpen om hem boven te brengen, helemaal Top! Extra korting voor ons oude toestel. Mooi meegenomen!

Pim Smit 14-01-2022

Onder de huidige maatregelen rondom corona is PlatteTV behulpzaam bij de aankoop van een televisie. Het is niet altijd makkelijk om een TV aan te schaffen die voldoet aan je wensen, maar de medewerkers van PlatteTV zijn bekend met de kwaliteiten en mogelijkheden van het assortiment en kunnen gepast advies geven. Als je echter al weet wat je wilt kopen is het een kwestie van online bestellen en afhalen bij het dichtsbijzijnde filiaal. Of je laat het bezorgen. En natuurlijk zijn de prijzen goed en zijn in de winkels voldoende toestellen om van dichtbij te bekijken en uitproberen.
Gewoon simpel en vlot.

Janherm 14-01-2022

Snel en netjes geholpen keurig inruilvoorstel en afhandeling.
Levering en ophalen was allemaal goed geregeld en gratis.

Nick Beumer 14-01-2022

Ik zocht een Sonos 5.1 home thearte set. Via de chat ben ik keurig geholpen en tot een prima prijs gekomen met XXX. En alles is direct de volgende dag geleverd zoals afgesproken. Top!

René 14-01-2022

Platte.tv een online organisatie waar het belang van klanten echt op nr. 1 staat. Zij reageren zeer snel op chat en email. Na een pechprodukt van Samsung gekocht te hebben en Samsung in een korte tijd zelf hun servicemonteurs hebben langs gestuurd, heeft uiteindelijk platte.tv besloten om na 2 maanden het produkt toch alsnog te ruilen voor een nieuwe! Super service, waar menig dealer een voorbeeld aan kan nemen.

Stefan 14-01-2022

Duidelijke informatie, goede service en snelle informatie verstrekking. Gemakkelijk bestellen en afhalen. Snelle afhandeling. Vriendelijk en kundig personeel. Zoals je verwacht , maar niet overal meer vanzelfsprekend is. Helemaal top!

Nsa76 14-01-2022

Ontzettende goed geholpen en een mooie deal weten te krijgen. Bedankt XXX(via de chat) en XXX in de winkel van Rotterdam. Een groot pluspunt is dat je merkt dat ze verstand hebben van de markt en de tv's die worden aangeboden.

Alex 13-01-2022

Goede klantenservice, advies en scherpe prijzen. Tijdens jullie advies over garantie bij PlatteTV kan het wel wat duidelijker (economische levensduur etc. toelichten).

Eriwegg 13-01-2022

Zeer scherpe prijzen. (kreeg nog 200 euro extra korting) Per ongeluk een TV besteld die niet op voorraad was, binnen 10 minuten werd ik gebeld met een voorstel voor een andere. Kon deze direct ophalen. Perfect geregeld

R. Godschalk 13-01-2022

Tja, gewoon prima geholpen. Goed antwoord op al mijn vragen. Duidelijke uitleg. Ook aangegeven waar ik allemaal aan moet denken zodat je niet twee keer terug hoeft te komen voor extra materiaal. Vriendelijk en, niet te vergeten, ondanks de coronamaatregelen zelf vrolijk en behulpzaam bij het ophalen van de spullen.

Ruud 13-01-2022

Ongeveer anderhalve week geleden online een soundbar met subwoofer en surround speakers besteld. Dit ging heel gemakkelijk via een duidelijke website. De artikelen die ik besteld had waren niet direct leverbaar. Via email werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Vandaag kon ik mijn bestelling ophalen bij de vestiging in Naarden. Daar werd ik prima geholpen door een vriendelijke medewerker. Hij gaf duidelijk uitleg over de garantie en de mogelijkheid tot omruilen binnen vier weken, waarna hij de artikelen bij mij in de auto heeft gezet. Kortom, een geweldige service vanaf bestellen tot en met de aflevering.

Gerard Mikkers 13-01-2022

De shop is zeer overzichtelijk, de mensen zijn heel kundig en de service is uitstekend.

Tommos 13-01-2022

Perfecte service, vriendelijk, oplossingsgericht en snel. Prijs is concurrerend.

Ron&Carina Bergshoeff 13-01-2022

Fantastisch geholpen door Rafael en ook een mooie deal gekregen, toppie!!
De keuze is reuze, maar had al in gedachten wat wij wilde voor toestel nl. The Frame.
I.v.m. onze verhuizing heeft de reactie wat langer op zich laten wachten, maar wij zijn super tevreden. dankjewel Ron&Carina Bergshoeff Leimuiden

Nancy 13-01-2022

Ik ben heel fijn en professioneel geholpen.
Het personeel in Zoeterwoude hebben zelfs geholpen om de grote doos in de auto te zetten.
ik koop hier in zeker vaker.
Zeer beleeft en respectvol personeel

Greet 13-01-2022

Goede inruilprijs voor mijn oude tv. 😀Ik had mijn tv besteld en de dag dat ik hem op zou halen was hij in de aanbieding voor €100,- minder. Platte TV 🖥deed daar niet moeilijk over en mijn tv kon ik voor de aanbieding van dat moment op komen halen. Helemaal top.👍

F 13-01-2022

Deze meneer heeft me heel goed geholpen met de afhandeling van de tv, nog meer dingen duidelijk uitgelegd en zo nog diensten scherper kunnen aanbieden als dat ik al had. Helemaal blij met de hulp!

Willem 13-01-2022

Goede service online met uutleg over de verschillende soorten tvs en specificaties hierdoor een nieuwe tv met soundbar besteld en muurbeugel met montage.
Levering was snel en in order en montage achteraf was ook goed geregeld
Officiële reactie van HelloTV 13-01-2022

Beste Willem,

Bedankt voor de 10! Wat prettig om te lezen dat u zo fijn geholpen bent door ons bij de aanschaf, levering en installatie van uw nieuwe TV en soundbar. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst.

Jelske - PlatteTV

J.nieuwland 13-01-2022

Wij zijn heel tevreden met onze tv en zijn keurig geholpen door jullie medewerker en de bezorger was ook heel vriendelijk.