HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rjanssen 16-08-2023

Had een tv gekocht in februari (2de hands)
Deze ging helaas op 14 aug kapot heb dit gemeld via chat .alles verteld en zonder ook maar 1 pribleem kon ik de dag erna naar de
Wi kel en kreeg ik zo gelijk een andere

Bloeming 16-08-2023

We werden zeer goed geholpen.
En op allerlei vragen had hij het antwoord zoals we hadden verwacht/gehoopt.
Ook men inruil op onze oude tv ging het vloeiend

Gerard Endlich 16-08-2023

Ik ben bij de aanschaf van 2 Samsung TV's model Neo QLED4k55QN93C (2023) zeer goed beeld bij daglicht en mooie kleuren en model QLED4k43Q67C(2023) zeer goed beeld en goed geadviseerd en bekwaam geholpen door de heer AMIT 2/8'23. De aflevering werd door de monteur Timo klantvriendelijk
en vakbekwaam gedaan.

Rob van den Berg 16-08-2023

Prettig geholpen. Van de omruil TV gebruik gemaakt omdat hij toch te groot was t.o.v we zagen in de winkel. Ook de service aan huis was prima.
De cashback van Samsung en de gratis lijst van de TV The frame is moeilijk en niet eenvoudig.
Het geld terug van de omruil was binnen een paar dagen naar ons overgemaakt. Fantatasch snel.

Kees 16-08-2023

Verkopers luisteren goed naar de wensen van de klant. Niets is te veel. Montage prima gegaan. Uitleg is perfect.

A3aan 16-08-2023

Wij werden prima geholpen en er werd goed meegedacht wat voor ons de beste oplossing is, zonder commerciële drang. Verder ook een scherpe prijs.

prima behandeld. zeer correct. 15-08-2023

Vandaag heeft **** mijn Samsung tv geinstalleerd. Vakkundig en gaat niet weg voordat alles werkt.
Prima uitleg. Super tevreden.

Cor hakvoort 15-08-2023

ik kon al mijn vragen stellen waar naar mijn mening goed en correct antwoord op gegeven werd

Mike De Kiefte 15-08-2023

Voor de tv ga ik al jaren naar hello tv voorheen plattetv vandaag ging ik naar de winkel omdat ik een bepaald model op het oog had die helaas alleen in demo op voorraad was toen ben ik samen met Sebastiaan opzoek gegaan naar een vergelijkbaar model die we al snel gevonden hadden met het paradepaardje van Samsung Sebastiaan heeft mij netjes alle verschillen uitgelegd tot in de details! En het prijsverschil heeft die netjes gecorrigeerd. ik blij en hello tv blij met een goede deal!
Officiële reactie van HelloTV 16-08-2023

Hallo Mike,

Wat fijn om te lezen dat je al vele jaren met plezier bij ons komt, dat waarderen we enorm. En nu wederom een tv gevonden die het beste bij jou en je wensen past. We wensen je heel veel kijkplezier en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Sam 15-08-2023

Eerder meerdere toestelen gekocht. Elke keer met volle tevredenheid.
Vandaag werd ik geholpen door Naveen en heb ik een nieuw tv gekocht. Hij nam de tijd en Ik kreeg eerlijk en uitgebreid advies over de producten en alternatieven, ook de nodige praktische informatie om uiteindelijk een keuze te kunnen maken.
HelloTV is mijn eerste keuze voor beeld en geluid toestellen.

Johan 15-08-2023

Ontzettend goede voorlichting en verschillen in diverse tv's op een goede/duidelijke manier uitgelegd. De montage van de uiteindelijke oled tv ging erg snel en A heeft veel kennis en ervaring in het plaatsen/installeren van tv's. Bedankt.

Patrick Steutel 15-08-2023

Keurig geholpen door verkoper Marc bij de aanschaf van een nieuwe televisie en ook van informatie voorzien voor optimaal kijk genot.

Jopie van Kuik - Vissers 15-08-2023

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel ik heb contact gehad eerst via online en daarna toch naar de winkel in Naarden geweest.
Vandaag heeft Skip de tv opgehangen, ook hij uiterst vriendelijk, netjes op de afgesproken tijd gekomen.
Heeft alles duidelijk uitgelegd hoe de tv werkte.

Ben 15-08-2023

Goede uitleg, behulpzaam en niet opdringerig. De oude tv mooi kunnen inruilen tegen een acceptabele korting op de nieuwe aankoop.

Ab scharroo 15-08-2023

C heeft ons geweldig geholpen en nam voor elke vraag met veel geduld antwoord. Samen met C hebben we de voordelen en nadelen uitvoerig besproken! Ook onze belangstelling voor steeds weer een andere TV wist hij in goede banen te begeleiden zodat wij een goede en goed onderbouwde keus konden maken! Een prima medewerker!
Ab.

Albert 15-08-2023

Alles prima geregeld, contact via chat en mail helemaal goed. Levering inclusief installatie uitstekend.

Nathalie 15-08-2023

Snelle reacties op de aanvraag, naar de winkel gegaan in Doetinchem om live te kijken. Zeer klant vriendelijk personeel. Netjes alles uitgelegd gekregen en de service besproken. Uiteindelijk tot een deal gekomen.

Gert-Jan Clement 15-08-2023

goed geholpen in de winkel Rotterdam. was op zoek naar goede soundbar en na verschillende te hebben beluisterd. de juiste gevonden

P.Reinders 15-08-2023

De shop ziet er goed uit.
Aanbod van tv's is groot.
De adviseur,Sebastiaan,is een aardige jonge man die precies weet wat de klant nodig heeft. Ik heb zijn advies dan ook overgenomen.
Was zeer tevreden over zijn advies.
Al met al een goede verkoper voor Hello tv Nijmegen

Anouk 15-08-2023

De medewerker van de winkel in Duiven was erg behulpzaam en vriendelijk. We werden snel geholpen en ook ongevraagd (zeker niet ongewenst) van nuttige informatie voorzien. Fijn dat er werd meegedacht! Hierdoor konden we snel een keuze maken waar we nog steeds voor 200% achter staan.

W Klepper 15-08-2023

Niets op of aan te merken uitstekend en de instalateur A uit Groningen ook een 10

P.Reinders 15-08-2023

De shop ziet er goed uit.
Aanbod van tv's is groot.
Was zeer tevreden over zijn advies.
Al met al een goede verkoper voor Hello tv Nijmegen

Soerish 15-08-2023

Prima geholpen met goed tekst en uitleg bij aankoop, bezorging/installatie en after care.
Jaren geleden bij de voorganger plattetv een tv gekocht incl installatie en nu weer.
Bij een volgende tv kom ik weer hier uit.
Ook de kortingen en inruil mogelijkheden zijn prima.

Roberto 15-08-2023

Na een gesprek met me schoonvader over waar je het beste een nieuwe televisie kan halen kwam Ik uit bij hello tv in Rotterdam ik had er zelf nog nooit van gehoord.

Bij aankomst in de winkel kreeg ik rustig de tijd om eerst zelf even rond te kijken en vergelijken wat wel zo fijn is.

Na gepaste tijd vroeg werknemer (*) of die me kon helpen wat precies de goeden timing was want ik had eigenlijk alles wel gezien en had nu wel wat vragen en kon wel wat advies gebruiken.

de televisie die ik in eerst instantie wou werd afgeraden dit was wel een heel dure televisie maar er werd al gewaarschuwd voor gebreken en toen kwamen ze met een alternatief van de zelfde prijs.

Ook na de keuze van een televisie werd ik goed geholpen met uitleg hoe de televisie schoon te maken want met de nieuwe technologie is dit net even anders dan ik gewend was en werd ik ingelicht over garantie en dingen waar je eventueel tegen aan zou kunnen lopen.

R.D.L. van Steeg 15-08-2023

Bijzonder behulpzaam personeel. Heel goede service, problemen worden vakkundig en zonder discussie direct opgelost. Los nog van het grote en complete assortiment is deze winkel zeker een aanrader!