HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

jnntt 04-03-2023

heel blij met de duidelijke uitleg en hulp bij de aankoop van mijn nieuwe marantz 🤩

Laura 04-03-2023

Eergisteren via WhatsApp een tv gekocht waarbij we onze oude tv konden inruilen. Gisteren al gelijk thuis geleverd en ze hebben geholpen om de oude tv van de muurbeugel te halen.
Goede snelle en eerlijke service!

Sari 04-03-2023

Op advies van een kennis zijn we bij deze winkel uitgekomen. We zijn deskundig en prettig geholpen en kregen koffie aangeboden. De verkoper wist ons goed de verschillen tussen de verschillende tv's uit te leggen.

Ron 04-03-2023

Wij zijn geholpen door C**** in filiaal Den Bosch hij heeft duidelijk uitleg gegeven over verschillende tv's waardoor we een goede keuze hebben kungen maken.
We hebben ook nog een leuke korting gekregen.
Dankjewel C***.

Ger van Uum 04-03-2023

De denonsoundbar was uit gevallen monteur is gekomen en weer aan de praat gekregen leuke gast niets was te veel hij heeft alles opnieuw geïnstalleerd super ben er heel blij mee

Willie Geerling 04-03-2023

Overzichtelijk en uitnodigend ! Leuke shop! Goed geholpen door verkoper heef5 ons goed advies gegeven ! Over muurbeugels Sonos en we hebben een tv voor slaapkamer gekocht voor een goede prijs!

Gijs 04-03-2023

Onze oude tv was kapot gegaan net buiten de garantie periode (voor de 3e maal het zelfde deffect), welnu konden wij voor 'de inkoop prijs' een andere/nieuwe tv aanschaffen volgens phillips (enige minpunt is dat dit niet te controleren is) en raar dat er niet een andere tv aangeboden was aangezien philips hem niet meer kon repareren. Buiten dit om zijn wij goed geholpen. Totdat wij een ander toestel konen aanschaffen hebben wij een leentoestel ontvangen (erg netjes, al mag dat wel als je een tv van 1400 euro gekocht heb en die al na 3,5 jaar kapot is). De philips tv die wij nu hebben ziet er in eerste instantie goed uit en het geluid klinkt erg goed.

john 04-03-2023

Zeer kundig geholpen. Kennnis van zaken. Ook goed geholpen om een keuze te maken.

Jesper 04-03-2023

Service van deze winkel is ronduit geweldig. Ik had eerst een TV gekocht die niet helemaal aan mijn wensen voldeed en ik kon deze de volgende dag gewoon omruilen voor een TV die wel aan mijn wensen voldoet.

Rinus 04-03-2023

Tv bij hun gekocht na twee maanden stuk, beginnen ze over een verzekering die je moet hebben anders doen ze niks voor je. Toen zelf maar contact opgenomen met Samsung.
Ik raad deze winkel niet aan ze stunten met prijzen maar je moet wel een dure verzekering afsluiten bij hun. Anders doen ze niks voor de klant.

Peter D. 04-03-2023

Goed geholpen en geïnformeerd in Amsterdam en een mooie deal kunnen maken. Ze dachten ook met je mee.

Randy 04-03-2023

Zeer goede ervaringen opgedaan met HelloTV. Ten eerste ontving ik een zeer scherpe deal zonder dat daarvoor zeer zwaar onderhandeld hoefde te worden. Dezelfde dag kon de TV afgehaald worden (bezorgen had ook mogelijk geweest, maar dan moet er een dag gewacht worden voor levering). Thuis de TV neergezet bleek er links onder het scherm een aantal luchtbelletjes te zitten. Hier kan HelloTV uiteraard niets aan doen. Melding gemaakt bij HelloTV en binnen een week werd mijn TV aan huis omgeruild voor een nieuw exemplaar. Super!

Maureen 03-03-2023

Super geholpen bij hello tv Breda op vrijdag 24-02- 2023 door adviseur X, klantvriendelijk, goede uitleg, heel erg tevreden.
Vandaag is mijn tv en soundbar bezorgd en aangesloten door x die het netjes en vakkundig heeft geplaatst heel erg vriendelijk was dus wederom weer super service. ben erg blij met mijn tv/ soundbar en beveel het filiaal Hello tv Breda ten zeerste aan, goede service en prijs .....top!

Ena 03-03-2023

Ik ben Heel goed geholpen! Duidelijke uitleg en goede prijs. Snelle verzending

Jim 03-03-2023

Super service! De monteur was goed voorbereid en zeer vriendelijk. De TV hing binnen een uurtje aan de muur zonder kabels in beeld.

Danielke 03-03-2023

Goed geholpen in de shop en nog een leuke korting ook .
Levering was top geholpen door een zeer vriendelijk jongen man die de tijd nam om alles te installeren en alles uit te leggen .
Van ons een dikke 10 .

Robert 03-03-2023

Super service van Hello tv. Vandaag TV super netjes opgehangen door Martijn en nog vele goede tips gegeven. Bedankt!

Konings 03-03-2023

Echt een hele fijne zaak!! Ik heb erg pech gehad met een tv die in 3,5 jaar geleden daar had gekocht en ze hebben me fantastisch geholpen! Hopen dat ik nu meer geluk heb. Heb er alle vertrouwen in!

Frank 03-03-2023

Goed geluid en super goed beeld, overzichtelijke site, en snel geleverd. Zeker een aanrader

Marcel 03-03-2023

Zeer goed en vakkundig geholpen door Jelle. Op alle vragen een gedegen antwoord. Alle grote merken hangen in de winkel dus er is een goed vergelijk mogelijk. Volgende keer terug voor speakers.

Richard Spronk 03-03-2023

Fijn geholpen door medewerker na eerst een in ruil aktie geprobeerd te hebben, hier werden we het niet eens maar wel vriendelijk geholpen. Na zelf mijn speaker combinatie verkocht te hebben. Opnieuw de Sonos combinatie aan gevraagd en kreeg een super goeie prijs, in de avond besteld maar de volgende dag al binnen. Volgende aankoop grote kans dat het via Hellotv.nu gaat gebeuren.👍👍👍

Mandy gordens 03-03-2023

Super goed geholpen in Den bosch door..... Mooie tv gekocht en snelle service voor thuis te brengen.

Nelis Pastijn 03-03-2023

We zijn heel vriendelijk ontvangen door een jonge dame die boot ons een bakje koffie aan zo dat we rustig konden kijken. Daarna kwam .... de expert die ons alles over de juiste tv te kiezen. Na een goede uitleg een keuze gemaakt en een nieuwe samsung tv aangeschaft.

Ruud & Wendy 03-03-2023

Wij zijn zeer prettig en kundig geholpen. Duidelijke uitleg. Niks was te veel.

raimond 03-03-2023

ik was op zoek naar een specifieke tv in Eindhoven en deze was elders niet op voorraad. Winkel ziet er keurig uit en personeel behulpzaam en nemen de tijd om alles tot in de puntjes uit te leggen.
Goede uitleg gehad van het product en hoe te onderhouden.
Net een wat fijnere ervaring dan bij de veelal grotere stunters.
Hier heb je wel de goede prijs maar net een andere winkelbeleving.
De verkoper hielp zelfs met het inladen van de tv in de winkel.
Zijn overigens de enige die 100% pixel werking aanbieden.
Al met al super tevreden.