HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

LS 11-12-2021

Wij hadden hier een Samsung tv besteld, die zou de volgende dag geleverd worden. Echter hadden we een dag later nog helemaal geen verzend bevestiging dus gingen toch even verbeeld om te vragen of alles goed zat. Waar ons eerst was verteld de tv in een verzend centrum te liggen, werd ons bij de tweede keer bellen verteld dat die in de winkel in Groningen lag, na contact met de winkel in Groningen blijkt hier ook geen tv te zijn. Geld terug, een andere in prijs enig sinds gelijkwaardige variant lijkt niet mogelijk. Al met al geen aanrader
Officiële reactie van HelloTV 12-12-2021

Beste LS,

Wat vervelend om te vernemen dat dit uw ervaring is geweest. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten, onze excuses daarvoor. Zou u een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer? Dan zoeken we graag uit wat er mis ging.

Jelske - PlatteTV

Alex van Wijk 11-12-2021

Vanaf het begin in de winkel heel goed geholpen en van informatie voorzien. Na aankoop werden de tv's netjes ophangen.Alles ging keurig in overleg. Bij Platte tv werken echt mensen met verstand van tv's etc!

Ik raad iedereen aan om een tv aan te schaffen bij Platte tv Zoeterwoude. Jullie verdienen een dikke pluim en een dikke 10!

Lucienne 10-12-2021

Ik heb voor platte tv gekozen om het complete pakket. Van aankoop tot installeren. En ik ben blij dat ik voor hun gekozen heb. Alles werd goed geregeld, van het inplannen tot installeren en ophangen. Installateur Danny K heeft dat allemaal voor mij tot volle tevredenheid geregeld. Ik hoef nu alleen te genieten van mijn mooie tv. Kan het iedereen aanraden. Service staat bij dit bedrijf hoog in vaandel.

Rob 10-12-2021

Vandaag tv op laten hangen en installeren door Jop vd Ven. Jonge, enthousiaste kerel die op uiterst correcte manier snel onze Samsung tv ( gekocht bij Platte tv Breda) op heeft gehangen.
Compliment!

Frank Kroes 10-12-2021

vandaag een LG oledTV gekocht. bij platte TV Utrecht. Adviseur Neveen heeft veel kennis van zaken en ons uitstekend geadviseerd. Je wordt hier nog als klant ontvangen.

Lieke 10-12-2021

Ik ben heel erg goed geholpen door de medewerkers van PlatteTV. Snelle installatie, keurig opgeruimd en duidelijke uitleg. Bedankt, Dannyk en Danyel!!

Stefan 10-12-2021

PlatteTV dacht tijdens Black Friday goed mee over de scherpste deal en de extra services. Tv is vandaag opgehangen en geïnstalleerd door Pascal. Fijne vent, erg behulpzaam en neemt de tijd. Erg blij met de aanschaf en extra services!

Marco 10-12-2021

Verkoper nam alle tijd om alle functies en mogelijkheden met het geluid te demonsteren.
Keuze was toen snel gemaakt.
Nu een paar dagen de sonos sub in huis en had deze veel eerder aan moeten schaffen. Wat een ge-wel-dige aanvulling op de sonos arc. Zowel muziek als films geven een fantastische beleving. Dik tevreden er mee.

Dorothy 10-12-2021

Goed geholpen, beetje teleurgesteld in de winkel omdat onze toestel niet op voorraad was. Echter al voordat ik thuis was al een mail dat de toestel verzonden was.

Rafael T 10-12-2021

Wij houden niet van een TV kopen. Die van ons ging stuk en we wilden toch een nieuwe. We hadden er helemaal geen zin in. Ook nog nat en druilerig weer. We keken eerst zelf wat rond en toen werd er gevraagd of we vragen hadden. We zijn heel gezellig en daarnaast ook deskundig geholpen. Hij luisterde goed naar onze wensen die ook nog eens verschillend waren. We stapten vrolijk de winkel uit met een TV die we beiden mooi vinden.

Johan 10-12-2021

netjes en correct geholpen door de medewerker, goede uitleg en tips.
goede winkel, kan ik aanbevelen

Dave 10-12-2021

De online of telefonische support valt nog winst te halen maar de service en vakkundige hulp in de winkel Utrecht heeft dit zeker goed gemaakt!

JBr 10-12-2021

Prima webshop en winkel. Een van de weinige waar je je oude apparaat kunt inruilen, alhoewel je daarvoor niet de hoofdprijs moet verwachten. Reageren keer op keer erg snel op e-mails, ook buiten de winkeltijden. Boden me een alternatief voor het beoogde model vanwege de voorspelde levertijd van 2 tot 3 weken. Uiteindelijk kon ik na drie dagen m'n nieuwe TV ophalen in de hagelnieuwe winkel in Den Bosch. Mooi ruim van opzet, maar niet zo'n giga-winkel met niets wetende verkopers, die alleen maar op hun mobieltje bezig zijn en als het een beetje moeilijk wordt je adviseren om het thuis maar online te bestellen. Nee, ik werd direct bij binnenkomst aangesproken of "hij" iets voor me kon betekenen. Prima. Een 10 geef ik nooit, want niemand is perfect, maar een 9,5 was op zijn plaats geweest.

Bas van de Camp 10-12-2021

Goede service en nemen de tijd om je het beste advies te geven. Daarna nemen ze alles door en maken ze een mooie prijs!!

E.M.Kassing 10-12-2021

Op aanraden van onze dochter zijn wij bij jullie terecht gekomen.
Wij zijn inderdaad heel netjes en goed geadviseerd doorxxx ! (Utrecht)
We zullen in de toekomst nog wel eens gebruik maken van Platte Tv.

August 10-12-2021

Een aantal jaren na de vorige aanschaf bij plattetv.nl, weer contact opgenomen. En terecht, zo bleek weer! Heb gelijk weer gevraagd naar Michael (niets ten nadel van zijn collega's, hoor), maar hij hielp mij in het verleden ook. Super advies. Op maat. Kostte geen moeite om direct te snappen wat ik echt zocht. Jaagt je niet onnodig op kosten. Met dank aan plattetv is mijn kijkplezier voor de komende jaren weer zekergesteld. Dik verdiende 10!

A happy customer is a returning customer!!

Voytek 10-12-2021

Meestal zijn Black Friday-aanbiedingen een grap, maar die jongens van PlatteTV zijn geweldig! Ik nam eerst contact op via e-mail en kreeg een heel goed aanbod zonder gedoe of lange onderhandelingen. Toen ging ik naar de winkel die het extreem druk had (nu weet ik waarom), maar toen ik eindelijk een adviseur kreeg, was het letterlijk een plezier - ik heb antwoorden op al mijn vragen, een geweldig aanbod plus aanvullende tips. Bang, bang en ik heb mijn nieuwe Philips voor een prijs die niemand anders biedt! Bedankt jongens!
Officiële reactie van HelloTV 10-12-2021

Beste Voytek,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend leuk om te lezen dat uw ervaring met ons tijdens Black Friday zo prettig was en natuurlijk nog fijner: dat u zo'n mooi aanbod heeft ontvangen en uiteindelijk dus een mooie Philips TV rijker bent. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Zaid 09-12-2021

Eerste keer dat ik een tv ben gaan kopen bij PlatteTV en wordt direct geholpen door een medewerker die mij super goed helpt met de juiste tv die het best bij mij en mijn woning past en afgesproken dat ik de volgende dag mijn nieuwe tv zal komen ophalen.

Volgende dag wil ik mijn Tv betalen en ophalen en bij binnenkomst wordt ik geholpen door een andere medewerker die mij zeer goed helpt en informeert over mij de speciale aanbieding/verzekering die PlatteTV kan aanbieden voor een zeer leuke prijs.

Kortom zeer goeie service, klantvriendelijk en ze laten jou niet weg gaan met een vraagteken maar met een glimlach op je gezicht.
Ben er superblij mee, Bedankt PlatteTv

Arie 09-12-2021

Super goed geholpen en tv netjes opgehangen en geïnstalleerd
Goede uitleg gehad en rustig de tijd genomen.

D.Onclin. 09-12-2021

Prettige jonge lui en goede uitleg aangaande de Tv. die je goed te woord staan.

Jasper 09-12-2021

Goede ervaring, tv netjes opgehangen. Aardige installateur. Aankoop proces ging soepel.

Karin 09-12-2021

Heerlijk ruime zaak, vriendelijk personeel. Enige tijd geleden een soundbar gekocht met retourgarantie. Omdat hij toch niet voldeed aan mijn wensen, een paar dagen later omgeruild met nog wat extra aandacht voor het nieuwe apparaat. Helemaal tevreden.

R.W. Holt 09-12-2021

Prima geholpen, de bezorger was heel beleefd en behulpzaam. We zijn heel blij met onze nieuwe tv. Fijn de plattetv zo soepel omgaat met de klant.

John Barnhoorn 09-12-2021

Op basis van een kort vooronderzoek naar een nieuwe televisie zag ik op de site van PlatteTv een mooi toestel. Via de site werd mij een aantrekkelijk voorstel gedaan. Meteen maar naar de winkel gegaan. Samengevat : naast een mooi voorstel werd ik meer dan voortreffelijk geholpen. Zeer deskundig en buitengewoon vriendelijk en klantgericht.

Chris 09-12-2021

Leuk geholpen en goed advies gehad. Snelle levering en goede communicatie.
Gekocht in de winkel in Amsterdam!