HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

M Hoogmoed 04-09-2021

Vriendelijke monteur en erg duidelijk. Binnen een korte tijd hing de tv en kunnen wij nu genieten zijn naam was tim

Peter 04-09-2021

Wij zijn geweldig geholpen in de winkel in Groningen
Zeer goed advies gegeven en uiteindelijk een mooie en goede tv gekocht

John 04-09-2021

Zeer goed en vakkundig geholpen.
Winkel ziet er fantastisch en zeer uitnodigend uit.
Personeel (allen die wij gezien hebben) is zeer vriendelijk.

Verkoper Ralf K heeft mij eerder op de morgen telefonisch geholpen en later in de winkel waren wij er zeer snel uit.
Ralf K verdient, wat mij/ons betreft, een "pluim" en heeft zeker een score van een dikke 10 verdiend !

P.H. Stienen 04-09-2021

Wij hebben voor platte TV gekozen omdat wij de vorige TV met CD speler ,Humax en kabels ook bij jullie hebben gekocht, goede adviezen hebben gekregen en erg vriendelijk zijn geholpen. Daarom weer terug gegaan naar jullie en ook de thuisbezorging en installatie was weer als vanouds. Wij bevelen jullie aan. Groetjes, P.H. Stienen

Robbert 04-09-2021

Kundig personeel, met passie voor product. Hierdoor is het, naast online zelfonderzoek, een meerwaarde om de winkel te bezoeken en op zoek te gaan naar het juiste product.

Peter 04-09-2021

Prima geholpen, dit was ook al de vorigekeer toen ik mijn sonos soundbar kocht.
Was wel wat druk in de zaak maar deze mensen werden ook goed geholpen naar mijn idee. Er wordt meegedacht door het personeel erg prettig. Dáárom de keuze om naar de winkel te gaan ipv via internet bestellen.

Bart De jong 03-09-2021

Alles gegaan zoals afgesproken,de montage en het aansluiten op
de overige apparatuur was super er werd meegedacht en een goed advies gegeven,ik ben zeer tevreden!!

J.Spaargaren 03-09-2021

Nieuwe televisie bij PlatteTV gekocht en heel goed geholpen en geadviseerd door M in de winkel . Televisie is geplaatst en aangesloten door D. Op een heel vriendelijke en professionele, rustige manier uitleg gegeven hoe wij optimaal van onze televisie kunnen genieten. Alles keurig geplaatst en aangesloten. Topservice 👍

Wever 03-09-2021

Hoi

Ik Mr Wever en Ben vandaag geholpen door Nick en de stage loper, vriendelijke jongens en goede service.

Tip! Don’t judge the book by the cover. Blijf scherp vriendelijk en vooral behulpzaam en het komt vanzelf bij jullie terug .

Blijf persoonlijke aandacht geven dan zul je het verschil kunnen maken en zal platte tv zich kunnen onderscheiden van Mediamarkt.

Good luck

R.H. Reesink 03-09-2021

Platte tv. nl was de shop waar mijn zoon al een tv had gekocht, Hij was tevreden dus zijn wij ook eens op internet gaan kijken. Na wat heen en weer gemail werd ons een goed aanbod gedaan met zelfs nog een inruil-bedrag voor onze oude tv. Daarna zijn wij naar de vestiging in Naarden gegaan om onze keuze te bekijken en het aanbod te bespreken. Nog een lekker kopje koffie en de koop werd gesloten.
Ons oordeel: prima zaak, ruime keuze en uitstekend geholpen. Hij wist al onze vragen kort en duidelijk te beantwoorden zonder overdreven veel informatie op te rakelen.
Maar voor het eerst heb ik de tv niet zelf opgehaald, opgehangen en afgesteld. Lekker gemakkelijk laten doen. Ik kan er alleen maar heel erg blij mee zijn. Hij ging rustig aan de gang, legde ondertussen uit wat hij deed en heeft de tv prima ingesteld. Je kon duidelijk merken, dat hij wist wat hij deed en hoe de tv met de soundbar zo mooi mogelijk opgehangen kon worden; vakmannetje dus! Hij verdient in deze review een dikke 10!

Michel 03-09-2021

Goeie deal, super service van erg vriendelijk personeel. Hielpen zelfs mee met het inladen.

Vincent 03-09-2021

Snel goed contact en een goeie deal gemaakt. Top. Levering goed en vlotjes verlopen.

P. van Loon 03-09-2021

Zeer correct en beleefd. Zeer goed geïnstalleerd en uitgelegd. Als wij de monteur een 11 konden geven zouden wij hem een 11 geven.

Bos 03-09-2021

Was me aan het oriënteren voor een nieuwe tv. Via internet kwam ik bij plattetv.nl. Van meerdere mensen al gehoord dat de service hier goed is. Dat klopt inderdaad. Goed advies gekregen welke tv bij mij past. Niet opdringerig maar netjes. Ook qua prijs konden ze goed meedoen. Kon zelfs nog wat onderhandelen. Uiteindelijk de deal rondgemaakt en de tv kon ik dezelfde dag nog ophalen in Groningen. Daar geholpen door een hele enthousiaste medewerker die er ook nog eens echt verstand van had. Super geholpen in Groningen. Eindelijk mensen die echt verstand van tv’s hebben. Tevreden met een super gave tv huiswaarts gekeerd en de installatie ging ook makkelijk.

Japie 03-09-2021

De winkel bevindt zich op het industrieterrein en je kunt er gratis parkeren. Ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Goed advies en er was een ruim aanbod van tv's in de showroom. M.b.v. de verkoper kon er een goede keus gemaakt worden. Platte tv heeft een ruime voorraad en je kunt de tv laten bezorgen, maar je kunt hem ook gelijk meenemen. Later omruilen gaf ook geen enkel probleem. Er was alle medewerking. Kortom een prettige verkoper van een fijne winkel. Kan het iedereen aanraden.

Guillem 03-09-2021

Tv besteld en ik kreeg meteen een leuke mail of ik voor een paar tientjes een upgrade kon krijgen kortom, een nieuwer model gekregen voor een hele leuke prijs... Een aanrader de tv werd binnen een dag geleverd en werkt perfect. Zeer tevreden vooral de service was super!

Jos 03-09-2021

12 jaar geleden kochten we een Panasonic Plasma TV bij Platte TV in Nijmegen, ik kan me herinneren toen zeer goed geholpen te zijn en de tv heeft al die jaren naar volle tevredenheid gefunctioneerd en zou waarschijnlijk nog wel wat jaartjes mee kunnen gaan. Maar de techniek staat niet stil, dus toch maar op zoek naar een vervanger. Uiteraard door de eerder opgedane ervaring opnieuw naar Platte TV in Nijmegen. Daar werden we geholpen door Michael die door een val rondstrompelde met een dikke enkel. Maar daar was v.w.b. z'n vakkennis niets van te merken, duidelijk en helder werd ons het verschil tussen Qled en Oled uitgelegd en ook v.w.b. de maat van het scherm, i.v.m. de kijkafstand, maakte hij ons al snel duidelijk dat we niet groter moesten gaan dan 55 inch. Ook betreffende bekabeling en verzekering werden we door Michael goed en duidelijk geadviseerd. Net zoals 12 jaar geleden verlieten we de winkel met een goed gevoel en een mooie aankoop.
Officiële reactie van HelloTV 03-09-2021

Best Jos,

Wat leuk dat u wederom voor ons gekozen heeft! Erg fijn om uw ervaring in onze winkel in Nijmegen, en met Michael in het bijzonder, terug te lezen. We voorzien u graag van een persoonlijk advies, zodat u het meeste uit uw TV kunt halen. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk wederom tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV

Metz 03-09-2021

Zeer netjes geholpen, niet opdringerig en fijn personeel.
Snel afgehandeld en niet onbelangrijk verstand van zaken.

Casebay1 03-09-2021

Webshop werkt duidelijk. Reacties via chat of mail met betrekking tot toekomstige aankoop gaan snel. Wel naar aanleiding van dit contact in de winkel gaan kijken en testen. Wilde eigenlijk dan via de website gaan bestellen omdat bij koop via internet je normaal gesproken betere bescherming hebt, zo niet bij PlatteTV . In de winkel heb je dezelfde rechten als bij aankoop via internet. Dus meteen maar de tv en soundbar aangeschaft en prijs gekregen voor inruil oude apparatuur. Uitstekend geregeld en fijn geholpen in Breda! Ook de bezorger (wij wilden alles zelf installeren) deed keurig zijn werk en nam fijn alle inruil mee terug!

Ger 03-09-2021

We zijn erg goed geholpen bij onze keuze voor een LG OLED tv in de winkel van PLATTE TV in Zoeterwoude. De verkoper was erg deskundig en nam alle tijd voor ons. We geven een dikke 10.

W. Hopstaken 03-09-2021

Normaal niet zo van de reviews. En ook niet van de tienen geven. Maar over deze service wilde ik toch even snel wat zeggen. Ik werd uitstekend geholpen in de winkel in Den Bosch. Enthousiast en zonder haast. En naast dat al mijn vragen beantwoord werden (ik twijfelde tussen verschillende modellen), kwam er al pratend ook nog een mooie korting bij. De TV is zelf natuurlijk geweldig. Kan ook zeker aanraden om één van de verschillende verzekeringen af te nemen die worden aangeboden voor deze geweldige (soms kwetsbare) Oled schermen. Ik kom hier terug voor mijn toekomstige aankopen!

V. Valdivieso 03-09-2021

Vriendelijk en deskundige personeel.
Fijne manier van communiceren en een snelle levering!

Melvin van Dalen 03-09-2021

XXX was beleefd en kundig. Hij legde alles netjes uit en heeft alles netjes achter gelaten! Kortom een goeie service monteur!

Ger 03-09-2021

Goed geholpen, alleen wilde de monteurs de tv meubel niet even los maken, toen mijn vrouw de 6 schroeven er uit haalde (want ik zit in een rolstoel) kwam het toch nog goed, wij zijn tevreden,

Gusto 02-09-2021

Fijne overzichtelijke winkel, waar je op je gemak keuzes kunt maken , ook vooral door de goede en eerlijke uitleg van de verkoper. Ook de prijs is to van andere aanbieders heel goed
Ik dacht daardoor de juiste keuze te hebben gemaakt. Ben heel tevreden met mijn oled tv.