HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rob 18-04-2022

Uitstekende shop met heel goed en vriendelijk personeel. Daarnaast zijn de prijzen het laagst in Nederland. buitengewoon goed geholpen.

Dirk 18-04-2022

Na eerdere problemen met een denon systeem en eerst geen gerichte oplossingen nu geweldig geholpen door *** van Platte tv Den bosch. Alles terug kunnen brengen en naar huis geagaan met de sonos arc en 2x sones one. Fantastisch en erg blij mee

Sjamir 18-04-2022

Toen eenmaal de keuze was gevallen voor een bepaald model televisie, heb ik PlatteTV hierover een berichtje gestuurd. Wat daarop volgde, was vlot mailcontact met antwoord op al mijn vragen en onduidelijkheden, ook in het weekend. Volgens mij een nette prijs voor een mooie televisie (lager dan bij andere winkels), waarbij mijn oude televisie opgehaald zou worden en zelfs nog wat zou opleveren. Ook werd er goed advies uitgebracht over een bijpassende muurbeugel, en werd hierin goed meegedacht. (vlak op de muur of meedraaiend) Erg prettig. Ook deze werd aangeboden voor een prijs wat lager lag dan elders. Zelfde verhaal geldt voor een nieuwe bijpassende receiver. Als laatste werd er meegedacht over een aanvullende verlening van de standaard garantie, een schoonmaakset voor het scherm en HDMI-kabels. Sommigen kunnen dit opvatten als het aansmeren van producten, echter vond ik het prettig dat het werd aangegeven. Men was totaal niet opdringerig. HDMI-kabels hoefden voor mij niet, de verlenging van de garantie en de schoonmaakset vond ik wel zo prettig. Eenmaal het plaatje compleet en betaald, werd ik een werkdag later gebeld voor een afspraak voor de levering. Wat iets duidelijker had gemogen is de (automatische) bevestiging dat de betaling binnen was (deze kreeg ik niet), maar ook daarop werd netjes geantwoord per e-mail.
Enkele dagen later bedacht ik mij dat het misschien wel handig zou zijn als de televisie door PlatteTV kon worden opgehangen. Dit bleek geen enkel probleem, en ook daar rolde een goede prijs uit. In de planning hoefte niets aangepast te worden, wat erg prettig is.
Op de dag van levering kreeg ik een telefoontje dat de chauffeur ziek was en de afspraak verschoven moest worden. Alle begrip voor (gezondheid gaat voorop), echter hoor ik daar als klant geen hinder van te ondervinden; ik heb immers een zakelijke afspraak met PlatteTV als bedrijf en niet met de chauffeur persoonlijk. Daarnaast had ik de middag vrijgehouden, wat nu eigenlijk voor niets was, en ik nog een middag moest vrijhouden. De afspraak kon een dag later. En die afspraak verliep bijzonder prettig. Een vriendelijke en vakkundige jongeman vertelde zeer duidelijk wat hij allemaal deed, vroeg mij op bepaalde momenten om hulp waarbij hij goed en geduldig aangaf wat de bedoeling is, dacht goed mee bij het plaatsen van de televisie, en heeft de klus wat mij betreft uitmuntend geklaard.
Rest nog de nalevering van de receiver, want die is helaas nog niet voorradig. Levertijd 2-4 weken, waarvan 2 weken net gepasseerd zijn, dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Geen 10, maar als men de (automatische) bevestiging van betaling beter doet en beter zorg kan dragen voor continuïteit bij afwezigheid van ingepland personeel, kan dit zeker wel een 10 worden.
Al met al zal ik PlatteTV 100% aanraden bij bekenden, en zal ik geen seconde twijfelen om wederom zaken met hen te doen. (kers op de taart zal dan zijn als men de 10 kan halen, waarvan ik stellig geloof dat dat mogelijk is)

Hans 18-04-2022

Ik ben zeer vriendelijk geholpen. De verkoper was terzake deskundig en nam alle tijd.

Richard P 18-04-2022

Prima geholpen in Naarden door ... Eerst op internet gekeken en daarna naar de fysieke shop en dat blijft toch prettiger. Gewezen op voor en nadelen keuze. Prijstechnisch zijn ze uiteraard interessant maarik had goede tv om in te ruilen en dat kan hier ook nog eens. Kortom meer dan alleen internetshop.

Leo van der Hoogt 18-04-2022

Het is niet de eerste keer dat ik deze zaak bezocht. Mijn ervaring is dat ik tot nu toe altijd correct, vriendelijk en deskundig werd geholpen. Ik help u graag op weg naar een hoger cijfer dan de 9,5 tot nu toe. Ik heb niets in negatieve zin op of aan te merken Daarom van mij een dik verdiende 10

jan 17-04-2022

Vriendelijke Professionele verkoper, die ons goede en duidelijk informatie over de gekozen Sonos uitlegde.

Henny 17-04-2022

Was overtuigd van een goed aanbod elders, maar door Daan geholpen met goed advies en voor een klein beetje meer dezelfde tv maar een betere soundbar. Een Qled tv is inderdaad minder gevoelig voor invallend licht van een naast gelegen raam.

Toon Timmermans 17-04-2022

Vandaag bij platte tv in Den Bosch geweest en geholpen door verkoper die er pas werkte,maar hij heeft ons uitstekend geholpen.Lekkere koffie en een goede prijs teruggekregen voor onze inruil Platte tv ga zo door mijnsinziens

August 17-04-2022

Gisteren, na 15-jaar, een nieuwe TV gehaald in Amsterdam.
Bij binnenkomst al meteen in een goede sfeer ontvangen vriendelijk en prettig. Wij werden geholpen door Sanne met veel knowhow en vooral niet opdringerig. Niet het willen verkopen en het aanprijzen van bijkomstigheden maar meedenken met de klant met wat hij denkt nodig te hebben (TOP).
Top winkel met in dit geval een goede verkoper en dat in een heel gemoedelijke sfeer. Een 10 is het niet geworden maar wel een dik verdiende negen (9). Thnx Sanne

Shahdin 17-04-2022

Vriendelijke een super geduldig personeel,
Goede Uitleg ,
Mooie korting ,
Uitgebreid assortiment

Benny 17-04-2022

Mooie winkel met veel verschillende TVs. Het Personeel is professioneel en erg behulpzaam.

Lou86 17-04-2022

Normaal praat ik op afstand met verkopers, of het een toiletpot is of een Mercedes - zij hebben hem ook thuis en het is perfect. Bij PlatteTV was het anders, de verkoper, Robin, wist van zaken. Vertelde over een nadeel van de TV die ik mogelijk wilde kopen en schoof dat niet onder het tapijt. Verder diepgaande inhoudelijke kennis, goed om naar te luisteren. Daarnaast humor, mooie combinatie!

Bert 16-04-2022

Ik ben in de winkel in Doetinchem geweest. Vriendelijk personeel dat met je mee denkt en actief suggesties doet indien je een andere optie wil bekijken

Erwin 16-04-2022

Via internet plattetv.nl in Doetinchem gevonden als dealer van Sonos.
Hele goede uitleg gehad over alle mogelijkheden en uiteindelijk besloten om ons huidige Bose systeem te vervangen door Sonos i.v.m de veel uitgebreidere mogelijkheden.

Jelte 16-04-2022

Veel keus, redelijke prijs en goede, prettige voorlichting. De verkoper/adviseur kon al mijn vragen goed beantwoorden.

Ali 16-04-2022

Ik heb vandaag de Sonos Arc gekocht, Bij PlatteTV filiaal Rotterdam. Ik ben goed geholpen en deskundig advies gekregen van Shivan, die zich enorm meedenkend opstelde, Als ik volgende keer weer wat nodig heb, dan ben ik zeker weer te vinden bij PlatteTV Rotterdam!

Coen van Dijk 16-04-2022

Via een zwager kwam ik bij platte TV in Den Bosch terecht. We werden (nadat we in alle rust hadden kunnen rondlopen) aangesproken door Thijs. Meteen werd duidelijk dat deze verkoper wist waarover hij het had. Super netjes geholpen en perfect geadviseerd. Hij kon perfect uitfilteren wat wij wel en niet wilden om zo tot een juiste keuze te kunnen komen. We hadden ook nog het geluk dat de tv op voorraad was en konden deze dus gelijk meenemen. Mijn ervaring is dus MEER dan positief en ik kan iedereen aanraden hier te gaan kopen.

Lenneke & Luca 16-04-2022

Vandaag perfect geholpen door Boris bij platte tv filiaal Eindhoven. Eerlijk, goed en deskundig advies gekregen van Boris die zich enorm meedenkend opstelde. Zeker een dikke aanrader!!!

Elon 16-04-2022

T***** heeft ons vriendelijk geholpen en met ons meegedacht. Goed geadviseerd.

Bob 16-04-2022

Platte TV heeft een duidelijke site waarop je goed kunt vergelijken, de medewerkers in de shop helpen je vakkundig en geven goed en eerlijk advies.

gjan 16-04-2022

Prima winkel met deskundige medewerkers , kun je een goede deal mee afsluiten , met uitstekende service.

Saskia Nobel 16-04-2022

Nette winkel en je word vriendelijk geholpen en niet opdringerig en dat vind ik persoonlijk al enorm fijn…

Danny 16-04-2022

Overzichtelijke winkel. Duidelijke uitleg vanuit het personeel en altijd scherpte acties.

Kees Sip 16-04-2022

Vriendelijke medewerker
Goeie uitleg
Snel deal gesloten
Tv gekocht in vestiging nijmegen