HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

M. Kooremans 20-09-2021

Heel goed geholpen met uitleg van alle apparatuur en goede adviezen. Zeer tevreden en echt een aanrader als je opzoek bent naar een nieuwe tv!

S. G. 20-09-2021

Hebben veel op voorraad. Goede info geven werknemers en zijn heel erg behulpzaam, vooral xxx

GHA 20-09-2021

Verkoper xxx in de winkel Utrecht nam alle tijd en beantwoordde alle vragen duidelijk, zonder in technische termen te vallen. Luisterde goed naar wat ik zoek in mijn toekomstige tv en gaf mede door middel van het tonen en laten horen van beeld en geluid de verschillen van de verschillende merken goed aan. Zijn geduld, kunde en kennis geven mij het vertrouwen dat ik een gede deal en koop heb gedaan.

Ik heb mijn aankoop gedaan de winkel Platte TV in Utrecht, omdat daar de merken en de nieuwste series (uitvoeringen) stonden die ik wilde vergelijken. Daarnaast hebben de concurrerende prijs en het Service Totaalpakket (verzekering) mij over de streep geholpen. Tot slot wil ik opmerken dat ik de winkel Platte TV geheel niet kende, maar nu zeker een ander kan aanraden.

Chris 20-09-2021

Zeer nette winkel met vriendelijk personeel dat kennis heeft van de producten. Ben zeer vriendelijk en correct geholpen. Zeker een aanrader als je een nieuwe tv wilt kopen.

Peter 20-09-2021

Een dikke 10, ik heb deze maand mijn 65 Inch oled tv in Nijmegen gekocht en wilden graag mijn geluid van de tv over mijn luidsprekers. Ik ben zeer goed geholpen door de medewerker. Ik wilden dit graag doen met een Denon versterker en de medewerker heeft mij ter plekke totale uitleg gegeven hoe deze versterker te gebruiken in combinatie met mijn nieuwe Philips oled ambilicht tv. De versterker was in de winkel in Nijmegen niet op voorraad maar na een telefoontje bleek deze nog wel in het centrale magazijn te zijn. Ook dit s direct door de medewerker van platte tv direct geregeld. Ben met een zeer tevreden gevoel de winkel uitgelopen. Ik ben vriendelijke en professioneel geholpen en dat ook nog voor een hele nette prijs.
Officiële reactie van HelloTV 21-09-2021

Beste Peter,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw ervaring in onze winkel in Nijmegen zo prettig was. We staan uiteraard graag voor u klaar met het beste advies, ook wat betreft het aansluiten van audio apparatuur. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en audio-apparatuur en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Mitch 20-09-2021

De medewerkers van het filiaal in Rotterdam zijn geweldig. Zij hebben kennis van zaken en durven ook hun onderbouwde mening/ervaring te delen. Zoniet, dan schakelen zij hulp in van andere collega's. Ik heb in juni twee televisies gekocht. Hier heb ik een leuke korting op gekregen door dit te vragen. Soms is het mogelijk en soms niet! Ik kwam voor een Samsung maar ben door goede informatie en intensieve hulp door xxx de deur uitgegaan met twee keer een LG TV. Ik wilde deze later geleverd hebben maar alvast gebruik maken van de cashback actie. xxx heeft mij toen erg goed geholpen met een oplossing!

Een maand later ben ik terug gekomen voor informatie over soundbar producten. Na een uitgebreide demonstratie werd ik omdat het rustig was in het filiaal in Rotterdam geholpen door twee enthousiaste medewerkers waaronder yyy. Nadat zij mijn persoonlijke wensen/uitdagingen hebben aangehoord heb ik twee prachtige artikelen van sonos gekocht. Helaas moet ik hier nog op wachten vanwege de levering bij Sonos zelf.

In de winkel werd ik geadviseerd om mijn eerst gekochte en nog niet geleverde LG om te wisselen voor een beter model. Dit omdat de zeer attente heren zagen dat LG een hogere kassa korting had op de LG G1. Hierdoor heb ik over kunnen stappen en in mijn voordeel zeer weinig bij te hoeven betalen.

Ik heb op het zelfde moment de televies mee naar huis genomen en werd netjes geholpen met inladen door de medewerkers.

Dit was serieus een top ervaring. Deze service heb ik niet eerder meegemaakt bij concurrenten! Zeker gezien ik zelf veel uitzoek en veel tijd nodig heb om mijn keuze te maken! Bedankt voor het geduld!

Hans van Dort 20-09-2021

Goedemorgen
Ben afgelopen vrijdag naar de winkel in Amsterdam Spaklerweg geweest om een Marantz reciever aan te schaffen
Ben daar zo goed geholpen door zeer vakkundig personeel
Was ook een probleem met het prijskaartje maar dat is zeer netjes afgewikkeld tot tevredenheid ook nog een goedkope verzekering afgesloten dus heb dan nog meer jaren garantie mocht er onverhoopt wat zijn
Ik zou zeker als je elektronisch apparatuur gaat aanschaffen daar zeker langs gaan want ze hebben veel ervaring
Al met al een mooie en zeer leuke winkel om te winkelen

Roovers 20-09-2021

Ik had al van familie en meerdere vrienden positieve verhalen gehoord over PlatteTV.nl
XXX weet waarover hij praat en laat de klant alle voors en tegens zien. Zodat de klant de juiste beslissing kan maken.

Door een goed en eerlijk advies van xxx hebben wij besloten om de tv aan te schaffen.

Gerard 20-09-2021

Via consumenten gids las ik een goede beoordeling van LG OLED TV 's. heb toen gecheckt waar een winkel in de burt was die gespecialiseerd was in LG.
Een technisch goede en zeer duidelijke uitleg gekregen door verkoper Tom. Met name zijn overzicht van pro"s en con"s van de verschillende merken en types hielpen bij onze beslissing. belangrijk was dat er geen enkele druk was om snel tot een beslissing te komen.

Floor 20-09-2021

Goed geholpen via de chat, goede deal met inruil. Duidelijke uitleg in de winkel, mooie show-room in Zoeterwoude.

J.Zijlstra 20-09-2021

Pracht van een winkel in Groningen, verkoper had alle tijd voor onze vragen en advies geven van geluidsinstallatie en e.v. verzekeringen. Helaas kon het niet gelijk geleverd worden, voorraad Sonos produkten loopt traag

richard 20-09-2021

ik kwam op vrijdag middag 10 september binnen en werd gelijk leuk ontvangen door Rafael T leuke gast die veel kennis had had gelijk een klik en na alle informatie besloten het toestel te kopen ben er erg blij mee

Rafael bedankt !!

Romano Bakboord 19-09-2021

Top!!! Beter kan haast niet. Gewoon perfect! Meedenkend en korting werd aangebode

B. Deurhof 19-09-2021

Vriendelijke medewerkers die behulpzaam zijn en weten waar ze over praten.
Heb m’n laatste 2 tv’s bij platte tv gekocht door de deskundigheid en goede service.

Kenny 19-09-2021

Ben zeer goed geholpen door Een verkoper in het filiaal in Utrecht. Er wordt duidelijk uitleg gegeven over de verschillen, voor- en nadelen van bepaalde tv merken en soundbars. Al met al, ben super te vrede met onze aankoop en advies. Bedankt!

Cor 19-09-2021

Mooie winkel. We kregen ruim de tijd om rustig rond te kijken. Verkoper was zeer behulpzaam, vriendelijk en duidelijk en een eerlijke mening. Bovendien hadden we een leuke meevaller. De tv was 200 euro goedkoper dan het prijsbordje aangaf. Bovendien konden we onze oude tv inruilen tegen een schappelijke prijs.

Erik 19-09-2021

Correcte benadering, to-the-point adviezen, geen geharrewar voor korting. Zelf mijn oude plasma tv van 10 jaar oud nog kunnen verkopen. Beide partijen hebben een goed gevoel.
Bij afhalen keurig geholpen met het brengen van de oude en het halen van de nieuwe. Al met al een heel goed gevoel.

Hans Pelser 19-09-2021

De winkel in Zoeterwoude is op een goede manier ingericht. Voor elk merk is een apart deel gereserveerd zodat je rustig kunt kijken welk merk uiteindelijk je voorkeur heeft. Er is geen grote wand waar alles op en in elkaar staat zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.
De medewerkers laten je gewoon een tijdje met rust voordat ze vragen of ze je kunnen helpen. Prima!
De medewerker die mij heeft geholpen had goede kennis van zaken, was vriendelijk en drong niets op. Mijn aankoop was gelukkig op voorraad en kon ik meteen meenemen. Thuis eigenlijk probleemloos geïnstalleerd. Alles bij elkaar eigenlijk een zeer positieve ervaring en zeker een aanbeveling voor andere aspirant kopers. Hulde!

Habraken 19-09-2021

Fijn en goed geholpen in Den Bosch , met de juiste prijs en inruilkorting.

Daniëlle 19-09-2021

Ik heb op aanraden van familie voor PlatteTV gekozen en zeer zeker geen spijt. Ralf heeft mij uitstekend geholpen om voor mijn budget de beste televisie uit te zoeken. Heb de gehele aankoop als heel prettig en gezellig ervaren. Voor een eventuele volgende of andere aankoop ga ik zeker weer terug naar deze winkel!!.

Inge 19-09-2021

Eerlijke verkoper, staat er echt om jouw te helpen, hij heeft ons top geholpen.

Elvis S 18-09-2021

Bij het zoeken naar de juiste tv van 70 inch werd ik geholpen door medewerker Mikki en zij heeft me enorm goed geholpen. Door de juiste vragen te stellen kon ze me helpen de juiste tv voor ons te vinden. De medewerker Skip kwam onze TV brengen en ophangen. Hij had een half uur van tevoren gebeld om door te geven dat hij eraan kwam. Dit alleen al vond ik een goede eigenschap van Platte tv. Daarnaast knooptte de medewerker makkelijk een gesprek aan, was hij snel en professioneel in het ophangen van de tv en kon hij ook alle resterende vragen die we hadden beantwoorden. De tv hangt en wij hebben er meer plezier van dan we hadden gedacht. Platte tv is el en top winkel en zeker aan te raden.

kees 18-09-2021

super geholpen zowel via app chat en in de winkel, duidelijk uitleg over tv en eventueel extra garantie, werd netjes geholpen om 65inc tv in mijn nissan micra te krijgen. dikke 10 top

Jansen 18-09-2021

We hebben drie Sony tv's online via de chat met Robin gekocht, waarbij we uitstekende advies kregen over de verschillende mogelijkheden van de tv's.
Vervolgens konden we de tv's de zelfde dag nog ophalen bij het filiaal van platte tv in Groningen waar we weer uitstekend zijn geholpen door Lloyd zowel over de garantie mogelijkheden als ook de juiste bekabeling die we nodig zouden zijn om optimaal tv te kijken en te luisteren kregen we de juiste uitleg.
Vervolgens heeft hij ons ook nog netjes geholpen met het inladen van de tv"s.
We zijn zeer te spreken over de service die is verleend.

John 18-09-2021

Ontvangen door een zeer vriendelijke dame die ons gelijk na het uitvragen van de behoeften een kopje koffie aanbood. Daarna geholpen door zeer deskundige jonge man (Kevin) die ons van advies voorzag! De klant staat centraal en en zoals het hoor wordt echt geluisterd naar de klant behoefte.