HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob 30-10-2021

Prima shop. Goed geholpen door iemand met verstand van audio en maken van keuzes. Ben geïnspireerd door de website en de vele gelezen reviews. Ga zo door!!!

Prima prijs/kwaliteit verhouding! 30-10-2021

Vandaag tv gekocht in de winkel aan de Daniel Goedkoopstraat in Amsterdam. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Verder heel prettig geholpen door de deskundige en klantvriendelijke medewerker Bjurn.

Arjan 30-10-2021

Na de aanschaf van een nieuwe 77 inch televisie bij platte tv kwam monteur Dannyk deze installeren en ophangen. Op advies het A-Z Service Pakket bij installatie nog extra verlengd naar 5 jaar in plaats van 3. Ook nog een onderhoudsset aangeschaft omdat de huidige oplossing bij de vorige tv nog wel eens lichte (bijna onzichtbare) krasjes gaf op het glas bij het schoonmaken. Dannyk nam mij mee in het gehele proces van de montage en installatie wat voor mij duidelijk een stuk spannender was dan voor hem. 77 inch is nogal wat en de tv moest precies in het midden van de nis terecht komen. Dat is zonder problemen gelukt. Wat mij betreft is die dikke 10 dan ook zeker verdiend. Nogmaals bedankt Dannyk! En hopelijk tot een volgende keer.

A.J.H 30-10-2021

De verkoper *** in Groningen die mij heeft geholpen had zeer goede kennis van de apparatuur gaf zeer goede en vooral begrijpelijke informatie gewoon super.
De winkel is zeer goed bereikbaar en ziet er uitstekend uit.

A. J. H 30-10-2021

De verkoper *** die mij heeft geholpen had zeer goede kennis van de apparatuur gaf zeer goede en vooral begrijpelijke informatie gewoon super.
De winkel is zeer goed bereikbaar en ziet er uitstekend uit.

Daniel 30-10-2021

Vandaag heb ik een Samsung Neo Qled gekocht in het filiaal Rotterdam. Bekwaam personeel, top service en een leuke korting. Zeker een aanrader.

WS 29-10-2021

Na een week onderzoek, besloten LG 55NANO866NA (2020) bij PlatteTV te kopen vanwege voorraad bij 11 winkels. Maandag 25 oktober besteld. Op website staat voor 21:00 besteld, morgen in huis. Bij betaling is er alleen levering twee dagen later (raar... maar ok). Volgende dag wordt er gebeld dat toestel niet op voorraad is en dan andere model wordt geboden (raar...). Tot op heden (Vrijdag 29 October) staat het toestel nog steeds op scherpe prijs 758 euro en op voorraad en voor 21:00 bestel morgen in huis. Het is pijnlijk te beseffen dat het gewoon een verkoop truc is om klanten te lokken en dan te upsellen. Oudere modellen van vorig jaar hebben beste waarde omdat de prijs flink is gezakt (in de markt), en online moeten ze meegaan, maar ze verkopen het niet aan je met zulke smoezen. Het is eigenlijk te erg voor woorden dat zulke praktijken mogen gebeuren. Probeer eens zelf zo model te kopen.

Joop Dera 29-10-2021

Netjes geholpen in de winkel in Den bosch.alleen de laagste prijs garantie is niet waar.ik heb op google dezelfde TV.
Philips 58pus7805/12 voor 60 euro minder gezien.verder geen klachten.

Cees 29-10-2021

Correct, professioneel, creatief, geduldig en klantvriendelijk.
en behulpzaam.

Rob 29-10-2021

Mooie zaak en goed te vinden. Duidelijke uitleg van de verschillende systemen. De verkoper heeft veel kennis van de systemen. Er staan genoeg modellen om uit te kiezen en daarna de keuze te bepalen.

? J. de Lange 29-10-2021

Zeer goede voorlichting en tips voor het zelf installeren.
Zonder enige haast werd alles haarfijn uitgelegd.
Beminnelijk persoon!

Liza 29-10-2021

We zijn in de winkel in Nijmegen geweest. Ze gaven ons eerlijk advies en dachten met ons mee. De tv leek in eerste instantie niet op voorraad, maar na veel telefoontjes konden we toch de tv krijgen. Super fijne service.

Gerard 29-10-2021

A-Z Service Totaalpakket Oled Tv.

In 2019 een 65 inch Lg c9 OLed gekocht bij Platte Tv. Een geweldige Tv, destijds heel netjes geholpen bij de keuze hiervan. Bij de aankoop op advies van de verkoper Justin het A-Z service pakket erbij aangeschaft. Nu na 2 jaar en 3 maanden een probleem met het scherm. Een mail gestuurd naar Platte Tv en het defect gemeld, er werd direct actie ondernomen, er zou contact opgenomen worden door CE Repair services. Dit is soepel verlopen, na het toesturen van de gegevens en een foto van het defect volgde even later een prijsopgave voor herstel van de Oled Tv. Het was even schrikken van het bedrag van herstel, wat hier thuis gaat gebeuren. De nota met prijsopgave naar Platte Tv gemaild, een dag later ben ik gebeld en melde zij dat het totaal bedrag van herstel betaald gaat worden via het bij de koop aangeschafte A-Z service totaalpakket. Platte Tv een winkel die niet alleen maar producten verkoopt, maar daarbij ook nog echte service geeft en afspraken nakomt. Geweldig.

Wim Bosma 29-10-2021

In de uitgebreide showroom in Utrecht keurig ontvangen met een kopje koffie. Even gewacht op een deskundig adviseur en vervolgens uitgebreid geïnformeerd en vervolgens deskundig geadviseerd over het toestel dat ons het meeste aansprak. Ook het belangrijke gesprek over de prijs en nuttige bijkomende artikelen als kabel en garantiemogelijkheden, verliep voor beide partijen zeer bevredigend tot slot is ook de levering in Heerhugowaard door een speciaal PostNL team perfect verlopen.
Officiële reactie van HelloTV 29-10-2021

Beste Wim,

Bedankt voor uw bezoek aan onze winkel in Utrecht. Wat fijn om te lezen dat uw ervaring van begin tot eind zo prettig is geweest. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

DW 29-10-2021

Vriendelijk te woord gestaan in de winkel (Utrecht) door xxxx
Verstand van zaken en zonder aandringen leuke korting gekregen op een erg mooie receiver.
Geen mega-korting maar gewoon fair vergeleken met andere winkels. Prima wat mij betreft.
Door zijn manier van informatie geven volledig tevreden de winkel verlaten.
Receiver wordt as. dinsdag (op mijn verzoek) geleverd.

j.bosma 29-10-2021

i k heb gekozen voor de platte tv omdat onze vorige tv ook van hun kwam,
die ervaring was toen erg goed. zoals bv ik kon mijn oude tv inruilen en de
prijs bij die inruil was voor mij erg aantrekkelijk! ook de monteurs die de tv
komt brengen en installeren zijn vakkundig en willen je zou goed mogelijk
helpen.
dus wil ik hierbij het hele team van de platte tv bedanken voor de goede service!

KW Lee 29-10-2021

Goede service en uitleg! xxxx heeft ons geadviseerd op een Samsung Frame 2021 en alle ins & outs weten vertellen. Uiteindelijk een mooie deal weten te maken.

Peter 29-10-2021

Via de duidelijke en overzichtelijke site heb ik een offerte aangevraagd voor een TV set met soundbar. Binnen een kwartier kreeg ik een reactie met een, voor mij, hele mooie aanbieding. Voor mij de reden om direct naar de winkel in Naarden te rijden om de TV live te bekijken.
In Naarden werd ik ontvangen door XXX die duidelijk mijn enthousiasme deelde en de tijd nam om e.e.a. uit te leggen over de TV.
Tijdens dit prettige gesprek adviseerde Max mij om voor een andere soundbar te kiezen ivm met de huidige Samsung cashback actie.
Hierdoor een upgrade van mijn set met geringe bijbetaling.
Afhandeling perfect verlopen, XXX hielp zelfs mee om de TV in de auto te plaatsen.
Kortom, Platte TV in Naarden is een winkel waar de klant fijn geholpen wordt.

Harrie 29-10-2021

Nemen de tijd voor de klant en hebben kennis van zaken
Het fijne is ook dat er een goede prijs afgesproken wordt
Fijne parkeer gelegenheid en vriendelijk personeel kortom een 10

Kirp43 29-10-2021

Prima geïnstalleerd, fijne medewerkers.
Afdeling planning luistert niet naar de klant.
Slechte afdeling!!!!!de jongens die uit eindelijk kwamen installeren maakte alles goed.

Joey 29-10-2021

Vandaag prima geholpen in jullie filiaal in utrecht. Personeel heeft een frisse uitstraling en erg behulpzaam. Erg fijn gesprek gehad met degene die mij hielp. Er moest het een en ander uitgezocht worden en tijdens het wachten genoten van een bakje koffie. Gezien er altijd ruimte blijft voor verbetering ( details ) geen 10 maar een 9

v Ketel 28-10-2021

Netjes en duidelijk geholpen door mr Thoren met goed advies voor de juiste tv.
goede en duidelijke uitleg .
En even meegelopen naar de auto om hem netjes in de auto te leggen.
Zeer tevreden en mooie winkel

Henk 28-10-2021

Het begint al bij de binnenkomst bij PLATTE TV in Groningen, ruim van opzet en goed overzichtelijk. De hele winkel ademt rust en vriendelijkheid uit en dat was ook merkbaar aan de adviseur die mij hielp.
Via de site van Kieskeurig had ik mij al enigszins verdiept in wat fabrikanten van Oled tv's.
Ik ben geholpen door adviseur Henk-Jan, die op een vriendelijke en rustige manier, op door mij veel gestelde vragen, deskundig uitlegde waar ik op moest om een goede vergelijking te kunnen maken.
Op grond daarvan is het voor ons de nieuwe LG OLED48C16LA geworden.
Prachtig beeld en geluid en 48 inch is voor ons een goede maat, gezien onze kijk afstand.
Wij hebben er alle vertrouwen in om de komende jaren op een plezierige manier TV gaan kijken.

Marco 28-10-2021

Vandaag bij platte tv geweest en zijn heel vriendelijk geholpen door een man die al 18 jaar in Nijmegen werkte en dat konden wij goed merken want hij gaf duidelijk antwoord op de vele vragen die wij hadden en die hadden wij genoeg. Hij dacht met ons mee omdat wij een gehandicapte zoon hebben die van duidelijkheid houdt. We hebben een goede tv gekocht die simpel te bedienen is voor onze zoon en ook nog super mooi is. Weet zeker dat onze zoon niet weet wat hem overkomt. Super bedankt

v Ketel 28-10-2021

Netjes en duidelijk geholpen met goed advies voor de juiste tv.
goede en duidelijke uitleg .
En even meegelopen naar de auto om hem netjes in de auto te leggen.
Zeer tevreden en mooie winkel