HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kracht 24-01-2024

Prettig gewinkeld en netjes behandeld. De persoon die ons heeft geholpen heeft alle voor een nadelen verteld. Ook heeft hij in het kort aan gegeven hoe bepaalde dingen te veranderen bij instellingen. Deze winkel is een aanrader in Groningen en zeker niet duur over de prijs valt daar te praten.

Geslaagde keuze 24-01-2024

UItgebreide voorlichting en afweging van de keuze voor de TV. Verkoper nam aan tafel alle tijd om voor- en nadelen te bespreken en ook om financieel verstandige keuzes te maken. Wat in de winkel opvalt is de relatieve rust door de ruime opstelling en groepering van merken.

Kranenveld Erik 24-01-2024

Deskundig geholpen en bezorgd door iemand die weet waarover hij praat! Zou hier zo weer een tv aanschaffen.

Marty Koster 24-01-2024

Mooie deal voor Samsung Oled Tv en goed advies gekregen van Mehmed. En wat extra korting was zelfs mogelijk. Bedankt voor de uitleg en advies over de mogelijkheden.
Kortom, zeer tevreden en binnenkort beauty van een TV.

Anita & Will 24-01-2024

Na een telefonische melding van aankomst, waren de beide monteurs keurig op het afgesproken tijdstip gearriveerd. De werkzaamheden verliepen zeer professioneel en de tv werd vakkundig aan de muur gemonteerd. Na een zeer duidelijke uitleg van de werking van de tv, kon ik er meteen mee overweg.
Wij zijn zeer tevreden met de hele gang van zaken. Van de aanschaf tot en met de installatie een dikke 10!! (De combinatie ZIGGO Mediabox Mini / Samsung One Connect Box werkt perfect)
Bedank.
Anita & Will

RvdO 24-01-2024

Contact net HelloTV opgenomen via de chat over een eventuele reparatie aan onze televisie. Deze bleek inmiddels buiten de garantie te vallen. We hebben ons laten adviseren bij de aanschaf van een nieuwe TV. Met de kortingen interessanter dan reparen. Na lang vergelijken en over en weer chatten met een uiterst geduldige adviseur hebben we onze keuze gemaakt. Bestelling geplaatst en de TV een uurtje later opgehaald in het filiaal Rotterdam. Daar werd ik zeer vriendelijk ontvangen en met een uitstekende kop koffie erbij nog even de TV werkend bekeken. Kortom; goed advies en uitstekende service.

Willie van den Heuvel 24-01-2024

Goed advies in de winkel in Nijmegen echter wij hebben e.e.a. (Samsung Oled TV en Denon versterker) zelf geïnstalleerd. De set werkte redelijk maar niet tot volle tevredenheid. Na enkele mail contacten stelde Hello TV voor om een techneut te sturen voor € 45,—. De techneut welke bij ons e.e.a. opnieuw aangesloten en ingesteld heeft, is echt een uithangbord voor Hello TV. Vriendelijk en uiteraard zeer ervaren. Bedankt Hello TV voor deze uitermate goede after sales. Gr. Willie

Reinoud 24-01-2024

Via Tweakers bij jullie gekomen en zag ik dat ik gemakkelijk een korting kon vragen. Dit werkte gemakkelijk en was een zeer scherpe prijs. Vervolgens de TV opgehaald in Utrecht, de meneer heeft zelfs te TV bij mij in de auto gelegd. Goed advies, fijne service.

MdP 24-01-2024

Hello TV Utrecht, zeer kundig personeel welke exact weet wat ze verkopen, daarbij prettig in omgang en heldere toelichting.

Wim J 24-01-2024

De installateur heeft alles in orde gemaakt en zelfs verbeterd. Ik heb nog nooit zo fijn mens ontmoet.
Ik was hier erg blij mee, want gezien mijn leeftijd was dit niet meer mogelijk geweest. Nogmaals hartelijk dank.

Jeroen 23-01-2024

Direct mooie aanbieding gehad voor nieuwe TV. Enige nadeel is dat het even duurde voor alles geregeld was, doordat er diverse vragen gesteld werden, om nog andere producten (extra garantie, nieuwe bekabeling etc.) te kunnen verkopen. Prima model, maar zou wat efficienter mogen.

Justus de Bruijn 23-01-2024

Goed geholpen met juiste informatie, De afstandbediening is niet origineel Marantz maar dat is tijdig en duidelijk aangegeven.

Alex 23-01-2024

Ondanks de vertraging maar dankzij chatcontact is het helemaal goed gekomen.
De service is gewoon heel goed en de bezorger/monteur was heel vriendelijk.
Ik zou Hello tv iedereen aanraden.

Roderik 23-01-2024

Ik ben erg goed geholpen in de winkel in Rotterdam. Ze hebben een mooie prijsafspraak gemaakt voor de nieuwe tv en soundbar. Daarnaast een mooie garantieregeling afgesloten. Het ophangen door xxxx uit Zoeterwoude was ook een erg goede ervaring. Hij nam uitgebreid de tijd om de tv perfect op te hangen en tevens hielp hij om de instellingen te perfectioneren. Zowel de aankoop als het ophangen een erg goede ervaring!

Ton Franken 23-01-2024

Had een speakerset besteld, en toen werd ik benaderd dat er een beter en nieuwer alternatief was tegen een aantrekkelijke aanbieding. Dus daar was ik erg blij mee.

P. Den Hartog 23-01-2024

Wij vinden dat de service bij hellotv heel erg goed is. Kwa uitleg en meedenken, chapeau voor xxx! Vandaag gekocht dus nog niet geleverd, maar dat gaat goedkomen hoor. We zijn in verschillende winkels geweest, daar voelde we ons een nummer, bij xxx totaal niet.

C Timmer 23-01-2024

Vandaag de Samsung Frame 55’’ gekocht in Groningen.
Prachtige winkel goede parkeergelegenheid en erg behulpzaam personeel met veel kennis over de producten.

Chris 23-01-2024

Vandaag hier onze nieuwe Samsung tv gekocht, zeer vriendelijk geholpen door de verkoopster(*). Met de prijs was ook nog wat mogelijk en wij zijn erg tevreden met onze nieuwe TV. Afgelopen donderdag is onze tv geïnstalleerd door (#) van Hello Tv. Een vrolijke, vriendelijke installateur die onze tv perfect heeft opgehangen en ingesteld.
HelloTV 23-01-2024

Hallo Chris,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en installatie van je nieuwe tv. Heel veel kijkplezier gewenst en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Rico 23-01-2024

Goed online geholpen en een top Deal kunnen maken voor mijn oude soundbar ik kan zeker HelloTV aan raden

Iloon 23-01-2024

Mijn man en ik waren op zoek naar een grotere nieuwe smart tv. Na flink gezocht te hebben, Hellotv gevonden. Wij wilden graag de 58 inch Philips, maar ik kreeg een mail dat we de nieuwere 55 inch voor een kleine bijbetaling konden nemen.
Goede keus, haarscherp beeld en 55 inch is uiteindelijk toch groot genoeg!

Jack 23-01-2024

Ik ben in de HelloTV winkel in Groningen naar volle tevredenheid geholpen door...... Hij heeft mij een prachtige tv aangeraden en ook verkocht met een zeer leuke korting en goede inruilprijs voor mijn huidige goed werkende 55 inch LG. Uitstekende voorlichting gekregen, ook over bekabeling etc. Ik heb in augustus jl ook n vriend aangeraden naar HelloTV te gaan. Ook voor hem hebben we toen een fijne deal kunnen maken. Al met al ben ik erg tevreden. HelloTV Groningen is wat mij betreft een echte aanrader.

Peter 22-01-2024

Keuze was gebaseerd op tv-commercial en nieuwsgierigheid Zeer tevreden over hoe ik geholpen ben. Had een bepaald model gekozen, maar ben daar later op teruggekomen en kon zonder enig probleem de bestelling veranderen. Echt een zeer goed advies gekregen over benodigde HDMI-kabel(s) en specifieke tv-beugel. Meedenken met een soundbar was ook een prettige ervaring. Kortom… een zeer fijne ‘koopervaring’.

Geert 22-01-2024

Heel ruime keuze en vriendelijke medewerkers.
Ze geven je eerst de tijd even rond te kijken zonder er meteen bovenop te vliegen.

Marry 22-01-2024

Online snel en vakkundig geholpen. Leuke korting gekregen en kon de TV dezelfde dag nog ophalen bij een filiaal in de buurt. Daar ook snel en vriendelijk geholpen. Het allermooiste zou nog zijn als er ook fysiek geholpen wordt met installatie en afstelling. Daarom geen 10

Jan van Bree 22-01-2024

Ik heb een 75 inch 8k. Samsung t.v. Gekocht,heel goed geholpen, alleen op factuur verplaatsen van huidige tv. Naar slaapkamer staat niet vermeld,graag ook vermelden. Wel installatie van aankoop, Dat is bij aankoop afgesproken. Verder erg tevreden.,graag zo snel mogelijk ,bezorgen.