HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Carin 04-07-2023

Wij zijn perfect geholpen , goede uitleg, goede adviezen. Goede keus kunnen maken , en zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Mick 03-07-2023

Supergoed geholpen met mijn keuze, tv was een buitenkansje dus of al eens besteld en terug gestuurd of gediend als show model. Either way, tv is top en werkt perfect. Top service

Cihan 03-07-2023

Eerder gekochte TV mocht ik zoals afgesproken omruilen voor een ander. Ben opnieuw keurig en vriendelijk geholpen in de winkel. Er wordt echt met je mee gedacht en naar je wensen geluisterd. De medewerkers willen wel heel graag dat je een zo lang mogelijke verzekering afsluit. Maar dat hoort er eenmaal bij het blijven verkopers:) Alleen de levertijd met montage duurt wel een paar dagen. Maar voor de rest een prima winkel. Bij volgende TV aankoop zal zeker weer bij HelloTV zijn.

Lisa Te Brake 03-07-2023

Dankzij een goed advies een fantastische tv gekocht. De winkel voelde als een rustige plek waar je op je gemak een goede keuze kunt maken. Dank jullie wel voor deze ervaring!

patrick 03-07-2023

Nette overzichtelijke winkel
Er wordt meegedacht met want de klant wil en zoekt.
Wat ik zocht was niet op voorraad in de winkel maar werd de volgende dag gratis thuis bezorgd

Esther 03-07-2023

Goede service in de shop en ook tijdens de installatie thuis. De communicatie over de afspraak ging ook heel soepel

Ed 03-07-2023

Goed geholpen in de winkel met een goed advies.
Ook een grote korting gekregen op mijn nieuwe tv
Volgende keer zal ik zeker weer mijn tv hier kopen

Johanna vd Sluis 03-07-2023

Wij zijn vanmiddag goed geholpen door drie medewerkers. Allen stonden ons goed te woord en gaven duidelijk adviezen.
Over de prijs viel te onderhandelen. Goede service en aardige medewerkers! De koffie smaakt lekker!

Fransjan 03-07-2023

Er was een grote selectie TV’s in de winkel/showroom in Naarden. De verkoper (xxx) was zeer vriendelijk, deskundig en informatief. En hij heeft een mooie prijs voor ons gemaakt! TV was op voorraad.

Jack 03-07-2023

Maandag 26 juni bij Hello TV te Amsterdam een Samsung Oled 4K 77S95C model 2023 gekocht. Ben daar buitengewoon goed geholpen door xxx wat zeker doorslaggevend was om deze televisie te kopen. Mijn 75QN95B van nog geen jaar oud daar op ingeruild, en toch een heel mooie prijs kunnen maken voor mij. Met dank aan yyy en xxx die dit samen mogelijk maakte voor mij.

Annelien 03-07-2023

Je wordt bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. En dan wordt je zorgvuldig geholpen en vooral de duidelijke uitleg over de installatie (ik ben een vrouw van 74jr.) van in dit geval een Sonos speaker was voor mij doorslaggevend om deze bij Hello TV te kopen. Ik heb deze dus zelf kunnen installeren waar ik heel trots op ben. Luister nu naar de radio met een geweldig geluid door de hele kamer.

Anja bruil/Charel Bruil 03-07-2023

deze winkel in Doetinchem heb ik als heel prettig ervaren, tv gekocht maar ik kon de gegevens niet zo gauw vinden, maar ze bleven heel kalm en dat was wel fijn, alles was snel geregeld scheelde al dat ik wist wat ik wilde, maar met tv ophalen (andere loods) we konden het niet vinden waar we moesten zijn,
wij keken naar een bordje Hello tv en dat stond niet op de loods. maar de medewerker die kwam extra terug om te zeggen dat we collega wel achterna konden rijden want die ging daar ook heen. achteraf heel dicht bij , ik zou deze winkel ook in mijn omgeving aan mensen aanraden.

Jan A. 03-07-2023

In mei hebben we onze nieuwe tv bij Hello TV uitgezocht. Het was een kado ivm mijn afscheid op 29 juni dus hebben we de levering op 30 juni gepland. De service van Hello TV was prima en vanmiddag kwam de TV met installateur conform planning. Heel vriendelijke en deskundige man met geduld en bereid al onze vragen te beantwoorden. Alles werkt en we zijn zeer tevreden met onze OLED LG!

Dick 03-07-2023

De winkel in Duiven is een nette overzichtelijke winkel met goed gemotiveerd en vriendelijk personeel. Winkel is goed bereikbaar met een uitstekende parkeer gelegenheid.

JurianB 03-07-2023

Goed geholpen door een werknemer die flink verstand van televisies had. Kwam binnen voor een andere tv dan waarmee we weg gingen. Zeer tevreden met de service en met de TV.

Ingmar 03-07-2023

Na uitgebreid geadviseerd te zijn online, via de live chat service, de keuze gemaakt voor een Samsung tv. Vervolgens heb ik ook een zeer aantrekkelijke korting mogen ontvangen. Hiermee naar de winkel gegaan en ook daar netjes en uitgebreid geholpen.
Model was ook op voorraad, dus kon BNN het meteen meenemen.

Melanie 03-07-2023

Op aanraden van een vriend kwam ik terecht bij hello tv. Ik kwam binnen in een mooi pand met vriendelijk personeel. De tv waarvoor ik kwam was er helaas niet meer maar ik ben uiteindelijk met een hele mooie prijs met een nog mooiere tv naar huis gegaan! Was een geweldig verjaardags cadeautje 😊

Patrick 02-07-2023

Geweldig ingerichte zaak waar heel veel staat om een impressie te krijgen van veel audio en video producten. Personeel klantvriendelijk kundig en goed technisch onderlegd.

Tim 02-07-2023

Ik vond bij HelloTV een brede waaier aan TV's waaruit ik kon kiezen. Via de chat met de medewerkers werd ik altijd vriendelijk geholpen. Je koopt uiteindelijk geen gesneden brood en dat weten deze mensen! Ik was binnen het halfuur geholpen met mijn vraag, nog nooit tegengekomen zo'n service! De TV werd ter plaatste aan de muur bevestigd door een installateur. Deze man was heel vriendelijk, professioneel en gepassioneerd door zijn vak. Hij wist elke vraag die ik had prima te beantwoorden. Ik ben heel blij met mijn nieuwe TV en de service die HelloTV geleverd heeft. Top werk mensen!

M. Olthof 02-07-2023

Super goed geholpen, hij weet veel te vertellen wat wij nog niet wisten. Goede advies! Daarom een 10!

Ralph de Wolf 02-07-2023

Vandaag zijn wij voor het eerst bij Hello TV in de winkel in Zoeterwoude geweest. Wij zijn echt fantastisch geholpen door Mehmed die alle tijd heeft genomen ons goed te informeren en te helpen een voor ons juiste keuze te maken. Prachtige Samsung Neo QLED 8K 65QN800B televisie aangeschaft. Nu genieten van deze schitterende aankoop. Hello TV kan ik bij iedereen aanraden!

Eric 02-07-2023

In de winkel in Zoeterwoude zijn we goed geholpen door Mehmed, vriendelijk, geduldig, duidelijk en ongedwongen eerlijk advies.
Tijdens de installatie heeft Rodrigo ons fijn geholpen en de televisie helemaal naar ons zin opgehangen en heeft al onze vragen geduldig beantwoord.
Wij adviseren onze omgeving om bij Hellotv een televise aan te schaffen omdat er alle tijd wordt genomen in de winkel, er vaak een winkel in de buurt is en de televisie vakkundig wordt opgehangen.

Rowin Bosch 02-07-2023

Erg fijne verkoper. Veel informatie
Hij heeft ons geholpen om de juiste tv uit te zoeken!

H. Brinkman 02-07-2023

Rustige omgeving waar je op je gemak kan rondkijken. Geeft je duidelijke uitleg in de veschillende keuze mogelijkheden. Mehmed is een zeer gemotiveerde verkoper.

Rene 02-07-2023

Een hele nette winkel met veel keuze mogelijkheden. Jammer dat het type toestel dat ik had gezien niet op voorraad was in Groningen.
Goed geholpen door verkoper en uiteindelijk geslaagd.