HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rolling Stone 3 12-11-2022

bij het internetten kwam dit bedrijf naar voren als een financieel aantrekkelijk bedrijf. Door black friday was het zelfs meer aantrekkelijk geworden, vooral omdat er keuze was tussen twee potentiële apparaten.
Er waren meer klanten, dus we moesten even wachten, maar zijn daarna prettig en zeer uitgebreid geholpen door Jelle. Vooral de vergelijking tussen verschillende toestellen en systemen was ondanks de grote hoeveelheid informatie duidelijk. Geen vraag van mij als digibeet was hem te gek.
Jammer dat hij zijn glas koffie overal naar toe nam, maar ons geen drinken aanbood.

Peter 12-11-2022

Uitstekende service. Gericht op onze wensen. Goed meedenken. Ook in financiële zin.

Amit 12-11-2022

Toegangkelijk en ontspannen.

Vragen werden beantwoord, extra informatie werd gegeven zonder teveel verkoop poespas. Met geduld en nog fijn geholpen met het inladen van de TV.

Thanks

sharara 12-11-2022

Heel vriendelijk personeel altijd goed prijzen aanbieden ik ben zelf geweest naar de winkel in Amsterdam het is niet normaal winkel en vriendelijke bediening

hans 12-11-2022

nette winkel, met vriendelijk personeel, was voor ons de dichtstbijzijnde winkel in onze regio, na contact te hebben gehad met de wepshop omtrent aanbieding hiermee naar Rotterdam gegaan.

C. Bartels 12-11-2022

Duidelijke uitleg en goed advies en vooral zeer aantrekkelijke prijzen en extra kortingen

Peter 12-11-2022

Een leuke site leuke prijzen ik heb mijn soundbar vergeleken op de site en een keuze gemaakt en ben toen naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan om hem te beluisteren,alleen was er een kleine miscommunicatie tussen twee types soundbars maar is met vijf maal excuses opgelost dus ja ik raadt deze winkel aan en je kan ook nog een leuke deal maken.

Leo Hazewindus 12-11-2022

Zoals afgesproken kwam de monteur voor het installeren van de TV hij stelt zich netjes voor X is de naam. Na wat heen en weer gepraat over de TV ging hij over tot actie, heb aangegeven waar ik de TV wilde hebben na wat meten en boren hing de TV precies zoals ik het wilde hebben, na de TV te hebben aangesloten kreeg ik een uitgebreide uitleg hoe alles werkt en nog wat tips nu gaat X naar de volgende klant. Ik moet zeggen heel beleefd werkt netjes en is vooral vriendelijk bedankt!

frank pastor 12-11-2022

Winkel; eerlijke prijs, duidelijke uitleg, vriendelijke verkoper die de tijd neemt om alles goed uit te leggen
Monteur: zeer vriendelijke man, harde werker, duidelijke uitleg goede uitleg over tv.

Jeannette Vlot 12-11-2022

Prima geholpen en goed eerlijk advies gekregen. Ook de koffie was lekker! Verkoper heeft goed zijn best gedaan om ons verschillende televisies te laten zien en ons op de juiste afstand laten zitten.

Jimmie 12-11-2022

Na online rond gekeken te hebben, toch besloten naar de winkel te gaan. En dat was een goede keuze! Buiten het feit dat we online al een goede prijs hadden, zijn we in de winkel nog beter geholpen dan we hadden verwacht. De verkoper wist waar hij het over had en had goede en oprechte verkoopskills.

Fijn om hier onze tv gekocht te hebben en komen hier graag terug.

Niek 12-11-2022

Afgelopen week een Samsung TV gekocht bij HelloTV in Duiven.
Ik was nog niet eerder in een winkel van HelloTV geweest en was aangenaam verrast, per TV merk is een deel van de winkel ingericht en ook voor de geluid-systemen zijn er hoeken / ruimten ingericht om rustig te kunnen luisteren.
Vriendelijk ontvangen door X (met koffie) die de tijd nam om uitleg te geven over de verschillen tussen merken en typen TV's.
Ook belangrijk, de scherpe prijs vergeleken met de concurrenten.
Bij deze winkel kom ik zeker terug!

Jasper 12-11-2022

Via hellotv onze nieuwe televisie aangeschaft. Tv was flink afgeprijsd dankzij black friday korting en via mail contact gehad met diverse verkopers. Na een persoonlijke aanbieding werd de tv nog goedkoper. Doorslag gaf de inruil prijs van mijn 5 jaar oude tv waardoor ik overstag ging. Tijdens het maken van de deal wordt je nog verleid voor het aanschaffen van extra's als hdmi kabels, extra garanties en een schoonmaakproduct maar daar hoef je geen gebruik van te maken als je het niet nodig hebt.

Tv werd snel bezorgd en de oude tv nagekeken en meegenomen.

Prima service. Vriendelijk en de beste prijs van voor dit moment

Toon Otten 12-11-2022

Super kundige mensen die weten waar ze het over hebben en erg meedenken.
Ook monteren en installeren door eigen vakkundige mensen. Prijs is ook prima. Voor iedere portemonee wat in huis.
Dikke 10 voor deze winkel. Ik kocht in breda. Installateur was uit Eindhoven.
A...je hebt ons klasse geholpen.

Sebastian 12-11-2022

Prima onderhandeling, alleen had ik me tv wel al verwacht. Vandaag voor 21 uur besteld/betaald is morgen in huis. Dit is helaas niet het geval

Dus over de Lg heb ik nog geen review..

Johan Breeman 11-11-2022

Wat een top bedrijf! Fijne, oprechte verkopers die je goed adviseren bij de aankoop. Daarnaast ook goede aanbevelingen bij de aan gekochte producten. De extra garantie die ze aanbieden zou ik dan ook zeker aanbevelen. Ook de levertijden zijn bizar, 1 dag levertijd, dus je kan snel genieten van je aangekochte product. Kortom heel erg tevreden met Hellotv!

FJ Kooy 11-11-2022

Enorm aanbod TV merken en types, zeer scherpe prijzen, uitmuntende dienstverlening, zeer deskundig, denken met je mee, vriendelijk en zeer snelle levering producten.

Roderik Prins 11-11-2022

Ik heb gekozen voor helloTV omdat ze mij hierdebeste aanbod hebben gedaan. Bezorging verliep perfect, de tv is door een externe bezorger gebracht. Deze weet hoe hij moet omgaan met gevoelige elektronica. Zeer tevreden met de bezorging en de tv.

A. Postma 11-11-2022

Gezocht op Google naar een goede aanbieding voor een nieuwe tv. Zo op de site van hellotv aangeland. Voor advies de winkel in Amsterdam bezocht. De ontvangst en het gegeven advies als zeer prettig ervaren. Uiteindelijk gekozen voor een Sony Bravia Oled Xr 55A80 tegen een aantrekkelijk aanbod.
De bezorging was op het juiste tijdstip en de tv heb ik net aangesloten, alles werkt tot nu toe perfect!

Gerard 11-11-2022

Nadat ik, na een advies van een medewerker in filiaal Eindhoven, een mooie TV had gekocht was ik thuis om een paar redenen toch niet helemaal tevreden. Op mijn vraag of ik nog kon ruilen werd direct positief gereageerd en heb ik voor een mooie prijs een ander toestel gekocht waar ik heel tevreden over ben.

Piet lambrechts 11-11-2022

Ik werd door Daan keurig ontvangen en zeer goed geadviseerd
Klantgericht en prettig.

Jeremy de Ruiter 11-11-2022

Goede service is een understatement, zelden meegemaakt dat een firma zo persoonlijk en goed met de klant om gaat. Hello tv heeft een klant voor het leven erbij!

R&N 11-11-2022

De winkel in Den Bosch is een mooie zaak met veel televisies die je kan bekijken. Collin heeft ons goed geholpen en heeft naar onze wensen geluisterd. Hij nam de tijd en hielp ons tv’s te vergelijken qua beeld en geluid. Bedankt voor de goede hulp!

Marcel 11-11-2022

Bij HelloTv een LG C2 55 inch oled tv besteld,Na maanden wachten,reviews en vele youtube video's bekeken eindelijk voor deze tv gegaan.Na 13 jaar een 40 inch led te hebben gehad ben ik eindelijks overstag gegaan.Overal wordt die goed beoordeeld en heb deze intussen 2 dagen en hij is nog beter als ik dacht.Super tevreden.

Mijn keuze voor HelloTv is simpel,deze winkel staat al jaren bekend om zn goede service,prijzen ,vriendelijkheid en betrouwbaarheid,Ik ben dus ook reuze goed geholpen door Tim die me een goede blackfriday deal heeft aangeboden.Je wordt snel via de mail op de hoogte gehouden en na 2 dagen kwam de tv heelhuid bij me aan.Heb extra garantie bij genomen zodat ik de tv 4 weken kan uitproberen,als dr wat is wordt die opgehaald,krijg je een leen tv en weer terug gebracht.
De site is erg goed gemaakt makkelijk te vinden,zeer veel info en vele betaal mogelijkheden.

Al met al een zeer tevreden klant en ik raad dus HelloTv ook ten zeerste aan.

Carel 11-11-2022

Via de chat heb ik informatie gevraagd over een bepaald type LG OLED TV. Nu bleek dit al een iets ouder model te zijn en kreeg meteen deskundig advies over een vergelijkbaar maar nieuwer model. Met de black Friday korting heb ik een prima deal kunnen maken en heb de LG OLED 55 CS 6 LA direct besteld. Ik heb daarbij een extra 3 jaar garantie genomen. Vandaag is de tv geleverd, echt een topper! Een advies zou ik aan Hello TV willen geven. Ik heb mijn tv online besteld en ontving daarna keurig een e-mail met het bestelde product en alle extra"s. Het zou fijn zijn om na betaling een bevestiging mail te n, al is het maar ter geruststelling. Kortom, ik ben bijzonder tevreden over deze snelle en correcte transactie. Ik ga nu genieten van mijn prachtige tv.