HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerry 16-10-2021

Vandaag 2 tv,s gekocht in een half uur tijd,top geholpen met personeel die verstand van zaken hebben 😎

Frank 16-10-2021

Goed geholpen door medewerker Jeroen. Heeft duidelijk veel kennis en was meedenkend. Fijne winkel en prima prijs.

Wim Pronk 16-10-2021

Een soundbar kopen… Dat kun je on-line doen na het lezen van ettelijke reviews, maar beter ga je naar Platte TV. Een ruim assortiment en alles te beluisteren. En dan blijken al die reviews toch ook maar subjectief te zijn. Dus ga vooral naar de winkel, luister en laat je uitstekend adviseren door kundig personeel dat ook nog eens met je meedenkt. Geweldig!

Linde 16-10-2021

Vandaag een tv aangeschaft in het filiaal in Rotterdam. Mooie zaak. Ik werd direct goed, vriendelijk en vakkundig geholpen.

John Voogd 16-10-2021

Keurige nette medewerkers, nemen echt de tijd voor je en leggen alles piekfijn uit.
Levering & Installatie was ook keurig verzorgd met een duidelijk uitleg, kortom we hebben een erg goed gevoel aan over gehouden en zijn blij met de aankoop van onze spullen bij PLATTE TV ROTTERDAM, thnx mannen..

Piet 16-10-2021

Leuke winkel waar je bij binnenkomst eerst langs de mooiste bbq’s komt en dan de televisie afdeling gewaar word waar de toestellen je als het ware binnentrekken.
Ruime sortering en zeer behulpzaam personeel met veel kennis van de aangeboden apparatuur.
Ik vond het fijn dat we eerst rond konden lopen en pas na verloop van tijd een verkoper op ons af kwam.

Henk Lap 16-10-2021

Op zoek naar een meer dan gemiddeld adres voor aankoop van een nieuwe TV? Ga dan naar de zaak " Platte TV". Voelt als een warm bad! Enthousiasme, spontaniteit en bovenal deskundigheid geeft je onmiddellijk het vertrouwen dat je aan het goede adres bent.

Na lang zoeken, gesprekken en ervaringen met diverse potentiele leveranciers, welke mij niet echt konden overtuigen was het bezoek aan Platte TV Nijmegen een schot in de roos. Een eerder uiterst vriendelijke chatgesprek en bezoek aan de site gaven al een goed gevoel. Werd helemaal bevestigd door winkelbezoek.
Mijn vragen en specifieke eisen naar een TV en Soundbar werden door een medewerker, ruim 18 jaar in dienst, volmondig beantwoord en in praktijk gedemonstreerd. Niets was teveel voor de medewerker om alles uit te leggen en toelichting te geven. Van A tot Z top dit hele advies/ verkooptraject en ben dan ook tot aankoop overgegaan!

JvB 16-10-2021

Nette winkel, zeer ruim , goede keuze en mogelijkheid om oude tv in te ruilen

Stephan 16-10-2021

Eerst goed en snel geholpen via de mail en de volgende dag in de winkel Naarden door ***. De winkel is goed en overzichtelijk ingericht. Ook de bereikbaarheid is goed en parkeren kan op eigen terrein.

Sigrid 15-10-2021

Wat een heerlijke en ruime opgezette winkel. En erg vrolijk, vriendelijk en behulpzaam personeel! Er wordt goed en actief mee gedacht in wat de wensen en eisen waren. Daarnaast een goede uitleg over de werking van de tv. Een mooie tv voor een mooie prijs!

Henk 15-10-2021

Netjes geholpen uitgezochte tv was niet op voorraad andere iets duurdere tv voor de zelfde prijs meegekregen.

Peter 15-10-2021

Na oriëntatie op de website naar de winkel in Nijmegen getogen om de LG OLED te kunnen bekijken. Verkoper gaf blijk van kennis van zaken en zorgde ervoor dat ik met een goed gevoel en trots nieuw bezit de winkel heb verlaten. Top!

F.de Bie 15-10-2021

Zeer toegankelijke winkel met kundig en zeer behulpzame vriendelijk verkoper. Ons werd niets opgedrongen maar vooral veel informatie over verschillende producten en merken gegeven.
Wij komen graag nog eens terug in filiaal Breda.

Jos 15-10-2021

Vanmiddag een prachtige tv gekocht in Den Bosch. Super blij mee! Collin heeft ons zo goed geholpen, heeft heel veel kennis, is attent en heeft verkooptalent😃.
Wij bevelen deze winkel zeker aan.
Officiële reactie van HelloTV 15-10-2021

Beste Jos,

Wat leuk dat u een bezoek heeft gebracht aan onze nieuwe winkel in Den Bosch. Het is erg fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent door onze collega Collin. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Jan en Leny Bosma 15-10-2021

Wij zijn in de winkel zeer naar onze tevredenheid geholpen bij de keuze van een nieuwe tv. Ook de monteur die de tv heeft geplaatst heeft zeer tot onze tevredenheid gedaan. Kortom wij zijn zeer tevreden overPLATTE TV Groningen.

Ans 15-10-2021

We waren op zoek naar een tv en platte tv.nl had een mooie aanbieding vandaar onze keuze, we zijn vriendelijk en netjes geholpen.

Laura 15-10-2021

Ik was al weken opzoek naar een nieuwe tv maar zag door de bomen het bos niet meer!veel winkels gehad en met nog meer vraagtekens naar buiten. Door het fijne advies van xxxx bij platte tv Eindhoven heb ik goed en eerlijk advies gekregen en natuurlijk meteen de tv gekocht. Ben er heel blij mee

Frans 15-10-2021

Mooie overzichtelijke winkel in Rotterdam.
Goed geholpen, verkoper was vriendelijk en heeft kennis van zaken en nam de tijd.
Liet voorbeelden zien voor de juiste keuze.
Bezorging en installatie was ook perfect, vriendelijk en werd van te voren gebeld wanneer hij kwam.
Het adres voor een nieuwe tv.

Hans 15-10-2021

Ik heb vorige maand een Oled TV gekocht van LG, via chat een heel mooie deal gemaakt.
Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Platte TV , tijdens de chat vriendelijk en beleefd .
Toen de deal gesloten was kreeg ik een appje mat datum en tijd of dat goed was, ik kon niet op dat tijdstip dus terug geappt , kwamen vrij direct met ander datum tijdstip wat oke was.
Monteur belde netjes half uur van te voren , Danny was zeer vriendelijk en behulpzaam met oplossing zoeken en heeft netjes de tv opgehangen mbv waterpas ! Top monteur.
Naar een maand moest de tv ergens anders hangen, geen probleem voor Platte TV afspraak gemaakt en monteur Ron heeft hem weer perfect opgehangen (ook super aardig en prof)
Zou zeker Platte TV aanraden en kom zeker terug ook wat betreft de prijs ;-)

Kevin 15-10-2021

Ik raad deze winkel aan, Het eerste wat ik fijn vind van deze winkel is dat het personeel je eerst laat kijken voor ze naar je toe komen en als je geholpen wordt kun je en bakkie koffie verwachten, En het personeel is vriendelijk/open/eerlijk

Uitstekende webwinkel 15-10-2021

Goed kunnen onderhandelen met platte tv.nl over de prijs van mijn nieuwe Samsung qled 43 inch. Oude tv ingeruild.
Bezorging was mooi op tijd. Aardige jongen. Door webwinkel goed op de hoogte gehouden over status bestelling via whathsapp

Richard 15-10-2021

Goed kunnen onderhandelen met platte tv.nl over de prijs van mijn nieuwe Samsung qled 85 inch. Oude tv ingeruild.
Bezorging was mooi op tijd. Aardige jongen. En daarna kwam iemand om de tv op te hangen. Deze meneer heeft goed meegedacht en de tv netjes opgehangen. Al met al top service.

Goede service, scherpe prijs 14-10-2021

Goed advies over aanschaf soundbar. Daarna goede inruilprijs voor mijn oud systeem gekregen.
Al met al perfect

Michel 14-10-2021

Goede deal gemaakt met inruil van mijn oude tv.
via whatsapp goed op de hoogte gehouden wanneer mijn tv werd bezorgd.
Daarna vakkundig opgehangen en duidelijke uitleg.

D. Wolters 14-10-2021

Echt een prachtige winkel waar je echt als klant wordt geholpen. Super vriendelijk personeel die alle tijd voor je hebben. Wij kwamen net rond etenstijd en boden de verkoper aan om eerst maar lekker te gaan eten, het eten bleef staan en wij werden eerst goed geholpen. Er wordt goed met je meegedacht en daarmee bedoel ik klantbelang en niet uit verkoopbelang. Echt super!!