HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Arjan Bruijstens 20-10-2023

Zeer ervaren en enthousiaste medewerker en sterkste punt is bij verkoop met beugel - kabel etc.

Sven 20-10-2023

Top shop, de afspraak voor levering prima geregeld via WhatsApp, bezorging perfect gegaan, en er werd alle tijd genomen voor installatie en uitleg tv.

Ruud T 20-10-2023

De winkel is zeer goed geoutilleerd en de verkoper Chris was allereerst zeer prettig en niet opdringerig. Ik had een week geleden info ingewonnen bij hem en wilde uiteraard ook nu door hem geholpen worden. Niets was teveel en hij dacht met mij mee. Kortom zeer tevreden met Hello TV Groningen en de verkoper Chris en uiteindelijk mijn inmiddels geïnstalleerde TV.

Rob Veldheer 20-10-2023

Prettige winkel en goede en deskundig personeel, ook de plaatsing verliep voorspoedig, de monteur had goede tips en nam ruimschoots de tijd om alles uit te leggen

René Meijer 20-10-2023

We werden vriendelijk welkom geheten en kregen gelijk een lekker kopje koffie aangeboden. Er heerst een ongedwongen sfeer waar je eerst rustig kunt rondkijken en indien gewenst word je geadviseerd. We zijn zeer deskundig geholpen door xxx, die verteld waar het op staat, dus prijs en kwaliteit voor hetgeen je wenst. We zijn goed geslaagd en verkregen een mooie korting!

Marius 20-10-2023

Mail wordt niet beantwoord en dag van levering bleek niet correct. Sterker nog, ik heb de bestelde en betaalde TV nog steeds niet binnen.

Guido 20-10-2023

Zeer tevreden over de hulp die we hebben gekregen en de uitgebreide opstelling die in de winkel te zien is. Bij veel winkels zie je door de bomen het bos niet meer, maar dat is hier zeker niet het geval. Zelfs achteraf toen er iets mis was gegaan in de prijs factuur is dit netje terugbetaald.

Jan 20-10-2023

Prima winkel in Zoeterwoude Rijndijk. Goed geholpen in de winkel bij het maken van keuzes. Tevreden met het aangekochte product. Top.

Yvonne 20-10-2023

Hello HelloTV,
Het bezoek aan HelloTV in Naarden was de moeite zeker waard. De door ons gekochte TV gaat nog bezorgd worden. Maar middels deze review onze complimenten voor de tijd die wij konden nemen om ons te oriënteren, om vervolgens op prettige wijze, door Stephano, de juiste informatie en een mooi aanbod te krijgen wat uiteindelijk leidde tot onze keuze.

Arjan Franssens 19-10-2023

Heb vanavond een nieuwe TV gekocht bij Hello TV in Groningen.
Bij binnenkomst werd ik gelijk vriendelijk ontvangen en kwam er binnen enkele minuten een vriendelijke verkoper naar mij toe. Ik werd vanaf dat moment goed geholpen en kreeg ik nog extra uitleg over de inmiddels online al uitgezochte Samsung TV (QD-OLED 65S95C).
Ik kreeg ook een goed prijsvoorstel via de chat de avond ervoor wat mij heeft doen besluiten de TV in deze winkel te kopen.
Het fijne aan Hello TV is dat er diverse tv's in de winkel opgesteld staan die je in alle rust kunt bekijken zonder afgeleid te worden.

Paul van Raamsdonk 19-10-2023

In het verleden ooit twee tv ‘s gekocht, en op aan dringen van mijn zoon ,weer een bezoek gebracht in de winkel in Breda, ik werd goed ontvangen, kreeg zelfs koffie. Ik kwam rond 12.00 in de middag het was rustig in de winkel. Ik werd goed geholpen, goede uitleg. Thuis heb ik met mijn zoon de keus al gemaakt. Mijn zoon installeert aan staande zaterdag thuis mijn bestelling. Sonos Beam/ Sonos Era 100.
En ik ben blij met mijn aankoop.

John b 19-10-2023

Vriendelijk personeel, goede informatie en helpen je graag mee je wensen te vervullen.
Kwamen eigelijk voor een andere tv maar gingen mede door een mooie deal met de nieuwste tv maar huis! Enigste mindere was dat hij op voorraad zou zijn maar dat was niet het geval en zou de volgende dag bezorgt worden!
Al met al een aanrader!!!

Ria 19-10-2023

Goede en duidelijke uitleg over de verschillende televisies en prima service.

Robin 19-10-2023

Een al dan niet terechte stroeve start, maar meer dan tevreden over het (eind)resultaat.
Had een 10 geweest als ik niet zelf moest helpen met ophangen 😉

Gerard 19-10-2023

Vriendelijk en netjes behandeld door de verkoper in nijmegen.
Aanrader voor kennissen.
Bedankt.
Ga zo door.

Ineke 19-10-2023

Ontzettend en behulpzame verkoper goed geholpen en snel voorzien van één nieuwe tv hartelijk dank voor het advies

Theo 19-10-2023

Hoi, Marco G. (filiaal Groningen) heeft ons ontzettend goed, vriendelijk en duidelijk voorzien van informatie. Wij waren onder de indruk van zoveel kennis en klantvriendelijkheid.

John 19-10-2023

Hello TV heeft een heel mooie showroom met enorm veel keuze en is goed bereikbaar. We zijn goed geholpen, deskundig personeel en de service is top. De internetsite is minder goed bereikbaar.

A. Ibrahimi 19-10-2023

Geweldig geholpen door de medewerkers in winkel zelf, mee denken en met veel geduld alles uitleggen. Ook de monteur was vriendelijk en wist wat hij deed

A. Sweet 19-10-2023

Super ervaring gehad. Vriendelijke winkelverkoper, uiteindelijk een tv met veel korting gekocht en ook de bezorger/installateur was zeer vriendelijk en behulpzaam en alles is volgens afspraak verlopen: nieuwe tv keurig geïnstalleerd en de oude meegenomen. Kon niet beter, dus van mij krijgen ze een dikke 10!

Hans 19-10-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de mensen die daar werken verstand van zaken hebben. Ik ben ook gisteren goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv.Daarbij vind ik het ook fijn dat ik tot nu toe mijn oude apparatuur heb kunnen inruilen voor een mooie prijs.
De winkel in Naarden is overzichtelijk en goed ingedeeld met alle merken op een eigen plek.
Kortom ...helemaal blij met deze shop !
HelloTV 19-10-2023

Hallo Hans,

Hartelijk dank voor je mooie feedback! We zijn trots om te horen dat onze inzet en kennis worden gewaardeerd. Fijn dat onze inruilservice en de indeling van onze winkel in Naarden je bevalt. Graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Robert 19-10-2023

Ontzettend vriendelijke medewerker. Is deskundig en gedreven in zijn werkzaamheden. En wederom een 10!! En alleen omdat we geen 11 of 12 mogen uitdelen. HelloTV mag blij zijn met de medewerkers waar wij mee te maken hebben gehad. M.v.g. Isabelle en Robert Klaarmond

Wim 18-10-2023

Prima deal kunnen maken en netjes volgens afspraak geleverd!! Het is helemaal top geregeld.

Eitens 18-10-2023

Fijne persoonlijke contact. Alle tijd voor je en goede uitleg. Alle vragen werden beantwoord met goede uitleg en ook de verschillen laten zien.

Andre 18-10-2023

Deze week een soundbar bij Hello tv wer geholpen door XXX deze jongen bam alle tijd voor ons gaf advies over de soundbars en we konden ze ook allemaal beluisteren die we wilden horen zijn zelfs tussendoor nog even bij de Mac Donald wezen eten en daarna nog even een setje luisteren en op zijn advies een mooie Samsung set gekocht waar ik na ik hem thuis heb geïnstalleerd met veel genot en verbazing naar luister bedankt voor je tijd en het goede acues XXX van Hello tv in Rotterdam 👍👍