HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Bianca 28-11-2020

Hadden een tv uitgezocht..werden gemaild dat we een nieuwer model voor dezelfde prijs mochten..natuurlijk gedaan..en nog snel geleverd ook..super service

Nick 28-11-2020

Service en advies goed en prima van alle informatie die we wilden hebben uit leg gekregen

LF 28-11-2020

Altijd een concurrerende prijs, en behulpzaam met een goed advies. Volgende keer hoef ik niet verder te zoeken, en zal ik met vol vertrouwen weer hier iets kopen. Absolute aanrader!

E de Graaff 28-11-2020

Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel. Na al eerder een tv te hebben aangeschaft bij Platte TV in Zoeterwoude, waarbij we ook al uitstekend werden geholpen, werden we ook nu weer uitstekend geholpen en nam de verkoper alle tijd om ons te adviseren, ondanks te grote drukte op Black Friday. Ik kan daarom deze winkel zeker aanbevelen.

Mike 28-11-2020

Lang wachten bij afhalen. Personeel was heel gestresst, voelt niet klantvriendelijk. Sommige collega's zitten achter de balie en doen echt helemaal niks, dat is heel vreemd en storend. Bij het afhalen in een andere loods moesten we weer lang wachten, in de kou dit keer. Wat als het had geregend? De klant voor mij was een boze mevrouw, die heel makkelijk afgeserverveerd werd. Dit was de eerste keer platte tv, ik betwijfel of ik hier nog eens naartoe ga.

Monique 27-11-2020

bij platte tv in Eindhoven een oled tv gekocht. Zeer vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg zowel telefonisch als persoonlijk in de winkel.
Met de koop heeft X ons prima geholpen. De service is super!! Met black Friday actie bleek tv nog iets goedkoper en dit is via de chat met Y perfect opgelost.
Kortom geweldig geregeld zoals afgesproken in de winkel en op de chat.

Celeste 27-11-2020

Wij zijn bij de winkel in Zoeterwoude geweest. Wat een goede service en super leuk personeel. Zijn heel netjes en goed geholpen ondanks dat ik voor een “goedkope” tv kwam. Echt een aanrader!

Joke 27-11-2020

Prima winkel! We zijn perfect geadviseerd bij het kiezen van speakers. Ondanks de drukte kregen we alle aandacht.
Alleen jammer dat de subwoofer niet voorradig was. Wel werd deze al heel snel thuis afgeleverd.

Sonny 27-11-2020

We werden goed geholpen en de uitleg over de apperatuur was helder. Wel jammer dat er tijdens de prijsbespreking iets fout ging waardoor er niet iets extra vanaf kon. Al met al wel erg blij met de aankoop en hoe wij geholpen zijn.

Hennie de Jong 27-11-2020

Zeer vriedelijk geholpen, Kevin naam de tijd voor mij.
Ook ruime winkel, met deze Corona toestand wel zo prettig.

LVG 27-11-2020

Goed geholpen door R uit filiaal Nijmegen. Klantvriendelijk, goede kennis, eerlijk aanbod

Roland van Spaendonk 27-11-2020

Vriendelijk en behulpzaam. Bestelling stond netjes klaar. Duidelijke info over gekochte product.

tristan 27-11-2020

Top winkel altijd vriendelijk personeel dit keer WEER goed geholpen bij met me nieuwe tv en sonos bedankt zeker tot de volgende keer

JW & Trudy ter Weel 27-11-2020

We hebben in eerste instantie via de chat contact gezocht omdat we op zoek waren naar een soundbar. Uiteindelijk hebben we een combinatie aangeschaft tv en soundbar waarbij we prima zijn geholpen en de tv voor ons is gereserveerd in Zoeterwoude, omdat het het laatste exemplaar was.

Jorien 27-11-2020

Goede- en vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Wordt op een fijne manier helder gekregen wat je zoekt, maar ook waar de TV komt te staan, of te hangen; hoe daar de lichtinval is, wat de afstand van de zitplek tot de TV is, etc. etc. Met deze informatie wordt duidelijk welke TV('s) hiervoor in aanmerkingen komen en worden de 'voors & tegens' uitgelegd en in sommige gevallen ook laten ze die ook zien, zodat je dit niet alleen maar hoeft aan te nemen. Kundige- en vriendelijke-, service gerichte- medewerkers. Dank je wel Marco en team.

Pots 27-11-2020

Vandaag geholpen in Groningen. Erg vriendelijk en kundig personeel. Nu hopen, dat de TV de komende dagen aan huis geleverd wordt. Ik raad aan in de winkel te kopen ipv online. Telefonisch onbereikbaar momenteel en erg traag contact via de chat. In de winkel is alles vlekkeloos verlopen!!

Ron 27-11-2020

Ben naar de shop gegaan omdat ik een tv had uitgezocht die ze hadden staan. Werd bij binnenkomst bijzonder vriendelijk en vooral goed geholpen met vakkundig advies en niet met loze verkooppraatjes.

Daniël 27-11-2020

Ik heb lang getwijfeld om een playseat te bestellen. Maandagavond de knoop doorgehakt en er eentje besteld. Ik had de keuze voor de datum van levering. De volgende dag natuurlijk! En zo geschiedde. Dinsdagmiddag 16:50 stond de bezorger met twee pakketjes voor de deur. Super service!

Nico Willigenburg 27-11-2020

Een ruim aanbod van playseats! Meteen een prima service en uitleg door Luke. Hij stelde goede vragen en heeft op mijn verzoek een offerte gemaakt waarover ik wilde nadenken. Dat was geen probleem. Hij herkende mij meteen toen ik een paar dagen later de winkel bezocht om de aankoop te doen. Verbeterpunt is wel de telefonische bereikbaarheid van de winkel
In Arnhem: eigenlijk is bellen en dus persoonlijk contact via de telefoon geen optie. Dat is de reden dat het geen 10 is.

Agterberg 27-11-2020

Ik kwam voor mijn vorige aankopen ook al bij deze winkel.Ik werd weer vriendelijk en professioneel geholpen.Ik raad deze winkel iedereen aan

Miquel 27-11-2020

Adviseur heeft ons top geholpen met de keuze van onze nieuwe tv. Hij nam goed de tijd voor ons en gaf een eerlijk advies. Goed geluisterd naar onze wensen en vertaald in een concreet advies voor onze droom TV. Goed gedaan! Wij raden iedereen aan om hier naar toe te gaan. Wij zullen actief vrienden/kennissen/familie hier naar toe sturen als zij een TV nodig hebben

Danique 27-11-2020

Heel erg vriendelijk personeel, wat ik zelf persoonlijk fijn vind in een elektronicazaak is dat er op je af word gestapt door het personeel om je te helpen met de juiste keuze te maken. Ik kwam voor een goede geluidsinstallatie en ben door Rob zeer goed geholpen fijn dat het direct op voorraad was en de Sub word morgen thuis geleverd. Erg fijn en ik ben blij met deze aankoop! Bedankt

Willem 27-11-2020

IK zocht een 2e tv voor op mijn studeerkamer. Aanvankelijk een "winkelmodelmodel" uitgezocht en gekocht. De volgende dag toch weer naar de winkel en toch maar een nieuwe TV gekocht. IK had omruilgarantie en heb hier gebruik van gemaakt. Ben zeer tevreden over mijn 'nieuwé' aankoop.

Ad 27-11-2020

Goed om tv's ook te zien voor je ze koopt. Ook garantie uitbreiding voor inbrand/dode pixel is erg prettig. Foutje in leverdatum keurig opgelost. Goed en netjes geholpen door j.w. (zwarte oorbellen)

Josey van dopperen 27-11-2020

Een vriendelijke zaak

Ze geven goed advies en verlenen goede service

Ik raad deze winkel zeker aan