HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jaap 25-04-2024

Ongedwongen vriendelijke sfeer in deze mooie winkel. Alle tv ‘s staan ordelijk en logisch opgesteld. Zeer deskundig advies van Mehmed gekregen met ook een prettige uitleg over het A-Z Service Totaalpakket. Onder genot van een goede kop koffie tot een scherpe prijs gekomen inclusief een mooi inruilprijs voor ons oude toestel. Bezorging correct volgens afspraak. Helemaal top.

Rolf Quint 25-04-2024

Hello TV was voor ons de beste keus: veel en kwalitatief goed aanbod, concurrerende prijzen, het kunnen inruilen van de oude tv, snelle bezorging en installatie van de tv en de soundbar en ook de service in het algemeen zijn allemaal uitstekend.
Met name tevreden waren we over de persoonlijke, feilloze installatie door installateur D.K. die op een bijzonder aardige en vakkundige wijze alles voor ons verzorgd heeft. Kortom: een zorgeloze afhandeling van begin tot eind!

Laurens 25-04-2024

Ook dit keer weer een Samsung tv gekocht bij Hello tv Eindhoven.
Samsung OLED 65inch gekocht. Prima tv, mooie warme kleuren en een goed helder geluid. Eigenlijk wilde ik een ander model tv kopen.
Maar de vriendelijke verkoper raadde op basis van mijn wensen deze Samsung aan vanwege geluid en kleur.
Zó blij dat ik zijn advies opgevolgd heb! dus top advies en alleen maar lof !!!!!👍👍👍

monteur 25-04-2024

ik heb alleen maar lof voor het instaleren en heb zijn raad ook al opgevolgd en de K P N gebeld en met 3/4 dagen krijg ik de nieuw e app binnen (4K)

Mike 25-04-2024

Gister heb ik een tweedehands Samsung 48JU7000 aangeschaft, waarvan ik toevallig een advertentie op marktplaats voorbij zag komen. Na even kort in de wacht te hebben gestaan werd ik door X , van de winkel in Zoeterwoude, geholpen en die heeft de tv direct voor mij apart kunnen houden. Na een half uurtje direct opgehaald en na vakkundige uitleg en hulp met betrekking tot het gebruik van de tv is die zorgvuldig ingepakt en in mijn kofferbak gelegd.

Jan Br. 24-04-2024

Keurig geholpen door de verkoper die ook wist hoe hij iets moest verkopen.
Bij de TV een HDMI kabel, verzekering en een muurbeugel gekocht maar dat was uiteindelijk onze eigen beslissing.

Wil 24-04-2024

Door de telefoon heel goed geholpen en de installatie door XXX en XXX alles perfect opgehangen en geïnstalleerd!!! Niets dan lof voor deze toppers!

Luuk 24-04-2024

Prima internetsite heel veel nuttige tips om een keuze te kunnen maken , daarbij een fijne werkende chat met een vakkundige adviseur/adviseuse om te helpen een goede keuze te maken

Wil 24-04-2024

Een prima behandeling, de monteur belde even van te voren op dat hij onderweg was dus onnodig thuis zitten wachten was niet nodig. Na het uitgebreid testen en foto’s nemen van onze oude tv heb ik samen met XXX de oude tv van de muur gehaald. Nadat XXX de nieuwe tv had uitgepakt en de maten voor de nieuwe slim fit beugel had afgetekend hebben we de gaten geboord. Na het aansluiten het eerste beeld en wat is die mooi. XXX ging wel iets te snel voor mij door de instellingen dus dat heb ik ‘s avonds zelf nog uitgevoerd. Een zeer mooi beeld en we gaan ons even verdiepen in de soundbar die we bij Samsung aan moeten vragen. Al met al een dikke 9 voor XXX van Hello TV

Leo 24-04-2024

Wat een prachtige winkel is dit in Duiven. Ook volop parkeergelegenheid. Bij binnenkomst welkom geheten door Marc. Koffie uit de machine en met Marc de wensen doorgesproken. Had zelf al wat voorwerk gedaan en gechat. Kon het zo overleggen voor de duidelijkheid. Keuze viel op the Frame. Advies van Marc om er een nieuwe HDMIkabel bij te doen. Ook afspraak gemaakt voor bezorging en het installeren. Daarnaast nog a-z service totaalpakket genomen. Mijn bestaande Samsung tv kon ik ook nog inruilen. Voor die inruilwaarde de extra’s genomen. Daar kun je geen spijt van krijgen. Uitstekend geholpen. Bedankt!

PIM luijckx 24-04-2024

Profecioneel, uitstekende adviezen en uitleg over het gebruik vsn de tv, vriendelijk en zeer netjes afgewerkt.

Jan Peter 24-04-2024

had een Sonos Beam gekocht , maar de aansluiting op onze 15 jaar oude TV lukte niet. Hello TV suggereerde om eventueel een goeie 2e hands te nemen met nog wat inruilvergoeding.
ter plekke in Naarden gaf medewerker xxxx aan , dat het toch oplosbaar was met een dongeltje ertussen. heel sportief. Uiteindelijk is de beer dan toch los en zie al die prachtige beeldkwaliteit om je heen...... gevolg: ook maar een nieuwe TV gekocht met daarbij een mooie inruilprijs voor de oude. !

Fam.van Daalen de Jel 24-04-2024

We zijn super fantastisch geholpen bij de aanschaf van onze LG oled tv en een prima uitleg gekregen. Keurig via de mail op de hoogte gehouden over de verloop en tot slot een mail dat de tv klaar stond in de winkel in Duiven.
Zeer vriendelijk personeel en hebben alles over het toestel uitgelegt.We zijn heel blij met Hello tv in Duiven.

Jeannette 24-04-2024

Ik ben in de winkel in Zoeterwoude erg goed geholpen door een medewerker om de juiste keuze te maken voor een nieuwe televisie. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Ik heb er niet veel verstand van, maar heb voldoende en duidelijke informatie gekregen waar ik wat mee kan.

Fam . Dobbe 24-04-2024

Voor een derde maal heeft medewerker xxxx bij ons de soundbar omgeruild.
Hij heeft veel geduld om ons alles goed uit te leggen (voorwaarde is wel een kopje koffie)

Willem 24-04-2024

Ik kan kort zijn over de installatie . Zeer deskundig, meedenkend en een uitstekende uitleg. Wat wij ook belangrijk vinden, vriendelijk en netjes werken. Mijn vrouw was helemaal tevreden zeker nu de kabels netjes opgeborgen
zitten. Wij zullen Hello TV zeker aanbevelen bij anderen.
Vriendelijke groet,
Willem der Kinderen.

Mariet Wielders 24-04-2024

Bijzonder vriendelijk en deskundig geholpen door medewerker xxxx. Hij weet waar hij over praat zonder opdringerig te zijn. Denkt mee en adviseert. Heel prettig persoon.

Ad 24-04-2024

Perfect geholpen door verkoper xxxx in Breda, mijn Demon soundbar gaf problemen met mijn Samsung tv beide 1,5 jaar oud volgens Samsung Nederland zijn die twee niet compatibel met elkaar Verkoper xxxx heeft een mooie deal met me gemaakt voor een Samsung soundbar

HvHeijningen 23-04-2024

In de winkel te Duiven zeer goed advies van verkoper .......... gekregen bij de aanschaf van een Samsung TV! De installatie en instructie van ......... was zeer goed! Kortom HelloTV is een perfect bedrijf met scherpe prijzen en professioneel personeel.

Hans 23-04-2024

De shop is prachtig uitgestald en perfecte uitleg en kennis van het personeel,ik hoefde er niet lang over na te denken ,top geholpen bij Hello tv duiven

Frenk 23-04-2024

Was er nog nooit geweest.
Leuke winkel. In het begin beetje aan mijn lot overgelaten, maar uiteindelijk vriendelijk en vakkundig geholpen

Paul 23-04-2024

Geweldige installatie monteur! De vorige TV zat erg lastig gemonteerd, maar is perfect verwijderd en de nieuwe precies juist gemonteerd. Ook de installatie van de TV is perfect gedaan. Kwaliteit van de TV is zoals we het hadden verwacht, dus tevreden klant!

Miranda 23-04-2024

Ik belde om te vragen of dit artikel er nog was. Werd meteen teruggebeld omdat er iets niet goed ging. Aangekomen in de winkel werd ik meteen goed te woord gestaan en geholpen. Deze medewerker was vriendelijk en heeft alles uitgelegd wat nodig was. Ben heel tevreden met mijn aankoop en hoe ik geholpen ben!

Henk Mulder 23-04-2024

Een week na mijn eerste ervaring en aankoop bij Hello TV weer teruggegaan voor een surround set. Weer werd genoeglijk zittend met een kop koffie alle tijd genomen, zaken gedemonstreerd en vakkundig uitgelegd en werden mijn vragen beantwoord en een prachtige prijs gemaakt.
En toen we gezamenlijk de doos met mijn nieuwe aankoop in mijn auto hadden gehesen zei de verkoper "en als u nou ergens tegen aanloopt bij het installeren of er komen nog vragen, gewoon even bellen hoor!"
Beter kan het niet!

Rukiye 22-04-2024

Top medewerker hij was heel vriendelijk. Heeft zn werk ook netjes gedaan. Alles geregeld binnen paar min. Ik raad het zeker aan komt een medewerker langs vraag naar Rodrigo ... :-)