HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ron van Dijk 17-08-2022

Servicegericht en stelt de juiste vragen.
Prijs/kwaliteit is in verhouding.
Geeft een voorstel voor aanvullende mogelijkheden van de aanschaf

Sjoert 17-08-2022

Vandaag super goed geholpen door Leon, geeft een duidelijke en fijne uitleg.

Annet 17-08-2022

In eerste instantie goed geholpen via de mail.
Daarna in de winkel vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Marc
Het is een prachtige winkel ,goed bereikbaar en gratis parkeren

Jeroen 17-08-2022

Snelle en goede service. Ik werd razendsnel en vakkundig geholpen door de (online) medewerker.

ClaesT 17-08-2022

Ik ben niet in de winkel geweest, maar heb alles via de chat geregeld. Ik heb via de chat een televisie met muurbeugel en een sonos one gekocht. Prima gesprek gehad via de chat. Heb zelfs nog wat korting kunnen krijgen ook. Zeer snelle levering. Was de volgende dag al in huis.

Rowan 17-08-2022

Wij zijn heel fijn geholpen door Danny. Rustig en fijne uitleg. De tv is snel opgehangen. Echt een aanrader!

Ton 17-08-2022

Telefonisch contact gehad, zeer aardige medewerker (Thijs). Alles zoals afgesproken is nagekomen. Installateur ook zeer behulpzaam. Alleen ff jammer dat ik een fikse doos 2 weken moet bewaren en deze als er niets aan de hand is met de tv, zelf moet weggooien. Lastig met een klein autootje. Enne.....ik kwam er zelf achter dat een frame via de site van Samsung was te bestellen, maar dan ook echt op de laatste dag van de aktie.

Marvin 17-08-2022

In shop Rotterdam geweest, in 1 woord TOP! Niet direct een werknemer in je nek te hijgen om te vragen wat je wil. Gewoon lekker rustig kunnen kijken en daarna in overleg een perfecte aankoop kunnen doen. We zijn fantastisch geholpen door Shivan!

Bert 17-08-2022

heb net een TV besteld, moet zeggen dat ik iemand heb getroffen met heel veel geduld en heeft al mijn vragen duidelijk uitgelegd.

Jos61 17-08-2022

Een belangrijke redenen is de keuze hulp van de webwinkel HelloTV. Maar het belangrijkste is toch de goede service. Ik had een buitenkansje besteld, maar die bleek al verkocht te zijn. Direct werd een betere alternatief geboden met dezelfde korting die ik gehad zou hebben op het buitenkansje. Op mijn verzoek om (net als bij het afrekenen van de buitenkans) per creditcard te betalen (is de aankoop direct verzekerd) kreeg ik gelijk een nieuwe factuur toegestuurd zodat ik deze kon betalen zoals ik dat wens. De levering was precies zoals beschreven en we zijn achteraf gezien blij dat de buitenkans al verkocht was, voor een relatief kleine extra hebben we een veel betere tv gekregen.

Jojo 17-08-2022

Een erg goede shop en een vriendelijke medewerker die ons goed heeft geholpen op de chat

nicolaas van hoogdalem 17-08-2022

ja,ik ben zeer tevreden over de aankoop online en in het bijzonder de jongeman die mijn tv installeerde vrolijk deskundig en tussendoor een praatje beter kan niet!

Pardis 17-08-2022

In mijn zoektocht naar een nieuwe tv uitgekomen bij HelloTV. De website ziet er goed uit en ben supergoed in de winkel geholpen door ****.

William 17-08-2022

Verkoop is heel plezierig verlopen, feit dat je gemakkelijk een deal kan sluiten heeft mij gelokt en dit werd ook waargemaakt. Heb goede snelle hulp gekregen van hun medewerkster waar ik erg tevreden mee ben

Max 17-08-2022

De verkoop werkt plezierig, strait forward.
Faciliterend oplossingsgericht.

Ron Backus 17-08-2022

Nette zaak en vriendelijk personeel goed advies en netjes geholpen zeker een aanrader

Jos 17-08-2022

Na eerst de website te hebben bezocht, naar de winkel in Breda geweest.
Zonder te overdrijven ben ik zeer tevreden over zowel de website als de winkel.
In de winkel vriendelijk en deskundig geholpen bij het uitkiezen van een wat kleinere smart tv.
Geen enkel minpunt over deze zaak.

Jacques 17-08-2022

5 jaar geleden een Sony 49 inch smart-tv gekocht bij Platte-tv. Deze afgelopen week ingeruild voor de nieuwste Samsung 55 inch Neo QLED TV. De communicatie is geheel via email verlopen en het valt op dat dit zeer vriendelijk verloopt. Er wordt aan alles gedacht en voor de koper (ik dus) blijven er geen onbenoemde punten over. Een beetje ouderwetse benadering wat fijn is voor een 70-plusser. Ik had gekozen voor zelf installatie van de TV en de beugel; er van uit gaande dat hulp op afstand via de telefoon goed zou werken. Door de duidelijke handleidingen bleek ondersteuning niet nodig. En nu maar genieten van een super beeld.

Ramon 17-08-2022

Wilde graag een Qled TV, het model uit 2021 moest het worden. Uiteindelijk heeft de verkoper een zeer mooie aanbieding gemaakt op het nieuwe model 2022 ! een ook nog eens goede uitleg gekregen over het reinigen en pixel verzekering ! Echt super tevreden over Hello TV !

Adje 17-08-2022

Bijzonder goed geholpen door ***** met de keuze van een nieuwe tv .
Ik was eerst met een gebruikte tv weg gegaan , helaas was dat voor mij niet afdoende.
Daarna met **** overlegd in de keuze van een nieuwe tv , **** heeft mij bijzonder netjes en vriendelijk geholpen , waarbij het glas water heel welkom was.
Uiteindelijk een keuze kunnen maken , maar **** had voor dezelfde prijs een luxere tv , niet moeilijk om die keuze te maken.
Mijn nieuwe tv was veel goedkoper dan ergens anders , zeer blij met mijn tv !

Zeer netjes geholpen met de keuze van een nieuwe tv.
Bijzonder behulpzaam personeel.
Ook nog eens voor een zeer scherpe prijs , goedkoper kon ik de tv nergens vinden.
Top winkel , aanrader

Ramonda 17-08-2022

Super geholpen in de winkel in Utrecht en telefonische na vragen over installatie ook goed gehold
Top !@

Martin 17-08-2022

Zeer vriendelijke. En behulpzame medewerker goede adviezen maar wel de keus aan de klant laten en je de tijd geven om je keus te maken. Zeer goed geholpen

Heb ook een negatief ding na de aankoop de volgende dag het filiaal een aantal keer proberen te bellen voor een installatie vraag maar geen gehoor. Dat is jammer

Rens 17-08-2022

Ik was op zoek naar een tv die ze hier op voorraad hadden moeten hebben, hadden ze helaas niet maar kreeg meteen een aanbod voor een betere tv voor bijna dezelfde prijs aangeboden. Wordt super goed geholpen duidelijke uitleg. Top winkel

Hans 17-08-2022

Prima geholpen door **** in filiaal duiven. Prima uitleg en ook zeker een nette winkel. Aanrader

Pieter Fisscher 17-08-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen en scherpe prijs! De verkoper wist goed de verschillen uit te leggen en een passend advies te geven. Heel blij mee!