HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Geerding 30-11-2021

Een vriend van mij adviseerde mij om hier een nieuwe televisie te kopen. Vandaag geweest in het filiaal in Utrecht en ben vakkundig geholpen door (*).
We hebben een mooie televisie gekocht en zijn erg blij met de keuze, waar (*) ons goed in heeft geadviseerd. Ik raad dit zeker aan!

WR 30-11-2021

Ze goede en snelle service altijd! Altijd vriendelijk en beleefd. En de beste prijs van Nederland!

Irene 30-11-2021

Prima geholpen in de winkel door (*), die alle tijd voor ons nam. Al binnen een week kon de tv bezorgd en opgehangen/geïnstalleerd worden. Dat bedrag (89,-) is het zeker waard. De klus werd professioneel uitgevoerd door een vriendelijke monteur, (#).

Pim 30-11-2021

Super blij met onze nieuwe tv! Het bestellen verliep erg prettig, daarna kwam (*) bij ons langs en dat was de kers op de taart. Super vakkundig en heel erg aardig!
De tv hing al heel snel perfect aan de muur, en daarna nam (*) de tijd om alles uit te leggen. Wat een fijne ervaring! Nogmaals. dank (*)! Gr van een zeer tevreden klant!

Stefan weiser 30-11-2021

PlatteTV Breda heeft een mooi strakke showroom waar je onder het genot van een lekker bakje koffie rustig kan rondkijken voor een mooie tv en /of bijpassende audio installatie, Sony LG Samsung Philips / sonos / heos noem maar op , alle topmerken aanwezig ! Dit keer waren wij op zoek naar een nieuwe tv , op goed advies van (*) zijn wij uiteindelijk voor de Samsung Neo-qled gegaan, met de antireflectie filter kunnen wij overdag (bij veel lichtinval) ook optimaal tv kijken! Wij zijn heel tevreden met alle mooie opties die de Samsung NEO-QLed ons biedt. Kortom PlatteTV is voor ons de tv zaak van breda / NL waar wij graag onze elektronica aankopen doen!

J.A. Acero 30-11-2021

Deze schop is heel makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeerruimte in de omgeving, de site van deze schop is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk, de medewerkers zijn vriendelijk en heel hulpzaan, de services is echt 100%. Ik ben tevreden mee, ik raad jullie deze winkel.

Radjesh 29-11-2021

Ik raad iedereen naar plattetv ben heel goed geholpen door de verkoper zeer klantgericht en vriendelijk goed uitleg zeker niet alleen voor de verkoop.

Pascale Mertens 29-11-2021

We hebben hier al 2X een BBQ gekocht , steeds aan een scherpe prijs en met een vriendelijke bediening. Ook nu was de ontvangst heel professioneel. Met veel kennis van zaken werden de voor-en nadelen van de verschillende TV’s belicht om ons zo te helpen een goede keuze te maken.

Joop 29-11-2021

Zijn uitstekend geadviseerd door (*) bij PlatteTv in Naarden, bij de aankoop van een Sony Oled 55" tv en een Sonos arc soundbar. Hij nam alle tijd om alles uit te leggen en te laten horen en zien.
Zijn zeer tevreden over de service van PlatteTv.

Anne 29-11-2021

Allereerst betreft het een mooie zaak,
met veel parkeerruimte
Het personeel is toegankelijk en uiterst
vriendelijk.
Ik ben keurig geholpen en men weet,
waar men over praat tijdens de uitleg van de tv.
Ik kom hier zeker terug!

Jop 29-11-2021

Geweldige klantenservice, Als je een product elders goedkoper ziet geef het dan gewoon bij ze aan 9/10 keer kunnen ze er wel wat mee. Nog ff apart een dik compliment voor de medewerkers van de chat dienst. Geweldig advies op afstand, denken met je mee en adviseren op de juiste manier. Deze keer heeft xxxxx me geholpen, geweldig gedaan, complimenten PlatteTv.

Evan 29-11-2021

Meedenkend personeel, dat niet schroomt om advies te geven wanneer een klant een verkeerde keuze maakt, zelfs wanneer dit nadelig voor henzelf is. Goed bereikbaar via de website. Een medewerker was vergeten contact op te nemen, maar dit hebben zij intern snel opgelost, waarbij een andere medewerker dit gedaan heeft. Bedankt voor uw moeite!

Erik 29-11-2021

Zowel zaterdag als zondag in de winkel geweest. Wij kwamen met een bepaald idee maar zijn zeker op andere gedachten gebracht. Na er een nachtje over geslapen te hebben bleek het een prima advies te zijn en hebben we de volgende dag de geadviseerde tv gekocht. Heel blij met het eerlijke advies! Zeer goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen trouwens.

Wim K 29-11-2021

Wij zijn professioneel geholpen. We hebben goed advies gekregen waardoor we een mooie Samsung smart tv hebben gekocht. We zijn zeer tevreden over het filiaal in Zoeterwoude Rijndijk.

John J 29-11-2021

Vriendelijk en deskundig personeel. Tv's met een faire prijs. Ruime keus uit verschillende modellen. Platte TV Amsterdam

Algra 29-11-2021

Na flink wat denk- en zoekwerk op internet had ik een nieuwe versterker op het oog: Marantz pm7000n. Deze is zowel qua hifi okidoki en kan ook overweg met HEOS-apparatuur (een tamelijk zeldzame combinatie). Lettend op de aanschafprijs en op de levertijd kwam ik terecht bij de website van PlatteTV, die me ook nog wat extra zwarte-vrijdag-korting bood als ik het apparaat zelf zou afhalen bij een winkel. Zodoende kwam ik in de Platte TV winkel te Groningen (in de buurt van IKEA) en werd daar uitstekend geholpen. Het is trouwens een ruim opgezette zaak met heel veel TV's om te bekijken en zitjes.

FRANS 29-11-2021

Mooie grote winkel met een uitgebreid aanbod en deskundig personeel.
De winkel voor je nieuwe platte tv!

Astrid 29-11-2021

Ik heb eerst op internet gezocht en zo ben ik bij platte tv terecht gekomen. Omdat mijn voorkeur toch iedere keer bij een philips ambilight terecht kwam en omdat platte tv die ruimschoots vertegenwoordigd ben ik naar Naarden gegaan om het daar verder te bekijken. Eenmaal binnen werd ik vriendelijk ontvangen. Na mijn wens bekend te hebben gemaakt leide hij mij naar de Philips hoek. Daar heeft hij mij alle voor en nadelen verteld ook de juiste grootte voor bij mij thuis. Toen ik er thuis niet uitkwam met instaleren heeft hij mij via de app duidelijk uitgelegd wat ik moest doen en dit is dus ook gelukt. Toby nogmaal bedankt.

Schippers 29-11-2021

Wij waren zeer aangenaam verrast vandaag. Wat een mooie winkel. Het personeel bleek erg aardig en wat nog belangrijker is: super opgeleid. De medewerker wist op al mijn vragen een goed en gemotiveerd antwoord. En niet alleen over de TV's, maar ook over de door ons bekeken soundbars.

Super winkel 29-11-2021

Hier vandaag voor het eerst geweest, en in 1 woord top winkel. Zijn super goed geholpen door xxx. Hele fijne verkoper geeft je goed advies en duidelijke uitleg. Aankoop is zeker gelukt nu wachten tot zaterdag dan wordt onze LG geleverd

Nick 29-11-2021

De ontvangst van binnen komen was al klant vriendelijk En werd geholpen door de medewerker xxx, die mij goede uitleg gaf bij de aankoop van de TV en dat gaf de doorslag van de aankoop en hij staat nu te pronken in mijn huiskamer.

Patrick 29-11-2021

UItgebreid assortiment aan kwaliteits tv's die je op je gemak kan bekijken. Ik ben goed geholpen door een geduldige prettige verkoper die ook nog terzake kundig is en mijn vragen dus goed kon beantwoorden.

Herman 29-11-2021

Vriendelijk, deskundig en een ruime sortering in een prettige sfeer/winkel Kennis van zaken en er werd alle tijd genomen tijdens de uitleg.

Connt tesch 29-11-2021

Goed geholpen word en natuurlijk goedkoopste goede uitleg en klant vriendelijk

Werner Boom 29-11-2021

Super goede service en advies
Een nieuwe Samsung televisie gekocht bij PlatteTv.nl. Super blij met de service en het fijne advies dat ik kreeg van xxx. Netjes geholpen en goed naar mijn wensen geluisterd! Erg blij met mijn nieuwe televisie.