HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mitch 27-05-2022

De verkoper heeft al mijn vragen zonder twijfel kunnen beantwoorden. Ik kwam binnen met een vraag over een playseat. Vervolgens kwam ik met een vraag van het product wat ik op dat moment wou kopen namelijk een muurbeugel voor een TV. En als klap op de vuurpijl kwam mijn derde vraag over de televisie "Samsung The Frame 2021 of 2022" Het verschil is me duidelijk uitgelegd ik kreeg twee mooie prijzen voorgeschoteld en ben uit eindelijk naar huis gegaan met "The Frame 2021" Bij deze geweldige televisie zat al een muurbeugel inbegrepen dus die hoefde ik niet meer aan te schaffen. Zodra ik mijn soundbar ga vernieuwen kom ik zeker weer langs bij deze winkel om me ook daarover te informeren en wellicht te kopen!

De medewerker was zeer vriendelijk en energiek.

Otto 27-05-2022

De shop was oké maar ik mis begeleiding bij het bestellen TV besteld maar wat er aan kabels bij zou moeten.
Monteur heeft het prima gedaan en goed aangesloten.
Achteraf beter in de winkel kunnen zien kleuren vallen iets tegen.

P de groot 27-05-2022

via internet en voor advies naar de winkel in Zoeterwoude Rijndijk geweest waar wij werden geadviseerd door een vriendelijke en deskundige medewerker x waardoor wij vrij snel tot de aankoop besloten kortom een top winkel

K.Roding 27-05-2022

Dit was een top ervaring. We kwamen voor een tv die er helaas niet meer was, en na wat overleg zijn we voor een nieuwe type gegaan. We zijn enorm blij met de klantvriendelijkheid die er werd geboden, het personeel luistert echt naar je wensen en komt ook met goede, mogelijke alternatieven.
We zijn blij dat we voor PlatteTV zijn gegaan!

Hans Bogaards 27-05-2022

Prima geholpen zonder opdringerigheid. Ook netjes geholpen met de tv in de auto te zetten. Werd tijd voor me genomen.

Job Obdeijn 27-05-2022

Top Winkel, de verkoper heeft mij echt super goed geïnformeerd en was erg meedenkend over der huidige situatie. Nogmaals erg bedankt!

Jack Van Aalst 27-05-2022

Goed geholpen maar ook deskundigheid
En betrouwbaar en eerlijkheid wat ik er waardeert

Deak 27-05-2022

Hoi, het is een duidelijke webshop en we zijn tevreden met onze tv aankoop. X heeft ons goed geholpen.(Het mail contact is ook super verlopen met dank aan Y).😃

Brian 27-05-2022

Goede service en ze denken met je mee. Heel klant gericht. Zeer goede ervaring en ik zal er zeker vaker komen!

J. Boom 27-05-2022

Onze klacht is door de bedrijfsleider in Eindhoven direct, snel en naar volle tevredenheid opgelost. Top!! Daarom nu een dikke 10!!

Renal 27-05-2022

Goede service, vriendelijk personeel, netjes afgeleverd en mooi gemonteerd...

Indy Bouwmeester 27-05-2022

Duidelijk en vriendelijk geholpen. Alles werd netjes uit gelegd stap voor stap. Bedankt voor de service!

Schedel1983 27-05-2022

Prima advies betreft mijn nieuwe 4k tv. Hij voldoet aan mijn eisen met eArc, hsmi 2.1 en android-tv met ingebouwde chromecast is makkelijk met synchroniseren en scheelt een stekker. Helemaal happy!

George Evers 27-05-2022

Mijn ervaring vandaag is dat we heel goed geholpen zijn door Quint, ik had via jullie website al 3 keuzes gemaakt en uiteindelijk door de goede uitleg en het laten zien van het verschil tussen 4K en 8K met een ander tv toestel dan de bedoeling was terug gegaan. Top personeel en een mooie winkel, waar we zeker iedereen naar toe kunnen sturen die een goede service willen. Bedankt

M. G. Schoonderwaldt 27-05-2022

Goede service.
Fijne uitleg gehad. Nemen alle tijd voor de klanten.
Het bezorgen en instaleren is ook uitstekend.

Theo 27-05-2022

Ontzettend netjes geholpen door boris met goed advies en goede uitleg over mijn uitgezochte samsung qled 43q64A tv en yamaha soundbar zeker een winkel om volgende keer weer terug te gaan voordeel van tv bij platte tv kopen is dat verkopers alleen maar verstand hoeven te hebben van tv + audio terwijl ze in een andere winkel een beetje verstand moeten hebben van alles hierdoor is de kennis bij platte tv veel beter

Prescilla 27-05-2022

Hier heb je goedkope tv en je wordt goed geholpen heel behulpzaam de medewerkers

Sjaak 27-05-2022

Perfect geholpen met de keuze van tv en soundbar, bedankt winkel Eindhoven.

Hans 27-05-2022

Bijzonder vriendelijke verkoper. Nam alle tijd terwijl het toch heel druk in de winkel was. Goed advies, goede scherpe prijs en dus aanschaf gedaan (OLED TV, Sonos Beam en toebehoren)

ja 27-05-2022

Goede voorlichting en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker ook een goede uitleg.

Chris Korsten 27-05-2022

Zomaar binnen komen lopen, door XXX aangesproken of hij iets voor ons kon betekenen.
Samen met XXX naar het formaat tv gekeken dat wij wilde kopen, goede uitleg gehad , waarna wij in de winkel met een kop koffie even hebben kunnen nadenken over wat te kopen, en de knoop doorgehakt.
Wij vinden dat we goed geholpen zijn door de mederwerker in Eindhoven,

Tevreden klant 27-05-2022

Zeer vriendelijk en netjes in de winkel in Naarden geholpen. Ik moet de aankoop nog in gebruik nemen. Maar ben tot zover zeer tevreden.

Virgil 27-05-2022

Van horen zeggen heb ik een bezoek aan de shop gebracht. Mijn vragen zijn uitstekend beantwoord en onzekerheden met goede onderbouwing weggenomen. XXX verdient een pluim!

re van rhijn 27-05-2022

tv besteld mooie deal laten installeren door een monteur van platte tv deze kwam al 2 dagen na de koop van de tv afspraak gemaakt alle maal goed verlopen monteur belde een uur van te voren dat hij er aan kwam na 3 kwartier kwam de monteur tv netjes geinstalleerd door XXX prima geregeld ik raad platte tv aan

R.P. de Vries 27-05-2022

Gisteren in vestiging Amsterdam super goed geholpen door verkoper XXX . Verkoper had kennis van zaken en was in staat om een goed advies te geven naar aanleiding van mijn initiële vraag. Alles liep hierdoor erg soepel.