HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Justin 22-02-2023

Hello TV Duiven.
Twijfelde tussen 2 modellen. Na kundig advies van de experts in de winkel. Die oprecht naar je luisteren en meedenken in je keuze.
En een mooie inruil actie. Een nieuwe TV & Soundbar rijker. Zou worden bezorgd tussen 1 a 2 weken. Nou nee hoor.. 2 dagen was genoeg om het te bezorgen 💪💪

Koop met bezorging en installatie LG OLED65CSLA 22-02-2023

Snel een deal gesloten met Sabrina op 20 feb en de volgende dag geleverd en geinstalleerd gekregen. Bezorger en installateur Marwan deed zijn werk goed en had het duidelijk vaker gedaan. Was netjes en geduldig met uitleggen, ondanks dat het mij vaak te snel ging met de uitleg hoe hij door de menu's bladerde. Had de settings al voor een groot deel goed ingesteld en de tv op wifi en randapparatuur aangesloten. De oude tv meegenomen, maar de (enorme) doos van de nieuwe tv laten staan in geval van retour of klachten. Hoop dat de tv bevalt en mij jaren plezier zal geven!

Greywolf 22-02-2023

Alles ging heel snel en werd heel goed en vriendelijk geholpen. Ze hebben vandaag mijn tv in mijn slaapkamer geïnstalleerd deze ging net zo snel en soepel als in mijn woonkamer. Wat ik ook bij HelloTV heb aangeschaft. Ben er zeker heel blij mee en ik raadt iedereen aan om bij HelloTV langs te gaan voor advies en informatie!!!

Piet 22-02-2023

Goed geholpen met de installatie en klantvriendelijk.
Monteur had kennis van zaken

Bart 22-02-2023

op zondag adhoc besloten een nieuwe tv te kopen. Via de chatfunctie op de site de tv gereserveerd in de winkel in Nijmegen en meteen op kunnen halen. Ter plekke heel vriendelijk ontvangen en geen verkoperspraatjes hoeven aan te horen of onzin verhalen over waarom een andere tv beter zou zijn ofzo. Gewoon professioneel en aardige mensen.

Peter 22-02-2023

Gastvrij en gezellig team in Naarden, deskundig en meedenkend over de voor ons beste keuze. Wij hebben, ook thuisgekomen, de juiste mooie Samsung TV gekocht voor een redelijke prijs.
Ruime winkel en parkeren voor de deur.
Uitstekende koffie.

Jan Oosterhout 22-02-2023

Bij Hello tv in Breda een samsung tv gekocht. Kreeg bij aanschaf heel goed advies en nadien bij de installatie een prima service !! Kon er met al mijn vragen terecht. Kortom klasse zaak.

jan jegerings 22-02-2023

nette winkel ruim van opzet. zeer goed te woord gestaan en vriendelijk geholpen ,ze nemen de tijd voor je .

john 22-02-2023

Prima plek (fil. Doetinchem) om tv,soundbar ed te kopen. Personeel denkt mee, geeft goeie tips en werkt met faire prijzen.

Peter 21-02-2023

Gastvrij en gezellig team, deskundig en meedenkend over de voor ons beste keuze. Wij hebben, ook thuisgekomen, de juiste mooie Samsung TV gekocht voor een redelijke prijs.
Ruime winkel en parkeren voor de deur.
Uitstekende koffie.

Jan Waleson 21-02-2023

Goede prijzen. Netjes te woord gestaan. Mooi voorstel voor een beter apparaat gekregen. Snel geleverd.

Dimitri 21-02-2023

In eerste instantie kozen wij voor een QLED (buitenkansje) echter was deze, waarschijnlijk tijdens transport, helaas beschadigd geraakt. Na kort overleg en zeer kundig advies door Robin in de winkel in Amsterdam, konden wij deze al snel inruilen voor een nieuwe 55 inch QD-OLED. De TV hangt nu een week en is qua design en beeldkwaliteit uitstekend, zeker icm de Vogels TVM 5645, zodat de TV de volledige 90 graden kan draaien zonder de muur te raken.

Naast tevredenheid over de producten zelf dus ook zeer tevreden over de service van HelloTV!

gerrit zondag 21-02-2023

Wij vonden het moeilijk om een nieuwe tv aan te schaffen er zijn heel veel soorten en maten ,wij waren in een winkel in huizen geweest en daar werd ons min of meer een tv aan gepraat ,die wij niet wilden hebben ,deze tv niet genomen ,toen weer naar hello tv gegaan in naarden waar wij al eerder een tv hadden gekocht ,daar heel goed en vriendelijk geholpen ,niet gelijk beslist,er even over nagedacht ,toch weer terug geweest ,en werden gelijk te woord gestaan ,en heel goed ingelicht de tv die wij wilden kopen was er niet dus een andere uit gezocht ,was wel duurder ,maar beter beeld en geluid ,en deze wordt maandag bezorgt ,

Frank en Mirjam Schuurman 21-02-2023

Wij hebben onze LG televisie met Samsung soundbar gekocht bij HelloTV Utrecht. Medewerker xxxx heeft ons geholpen. Hij is een zeer vlotte, enthousiaste, aardige verkoper. Hij heeft eerst goed geluisterd wat onze wensen waren. We konden alle vragen stellen en we kregen goede uitleg zodat we tot een goede keus konden komen.
Onze tv is netjes opgehangen en ingesteld door de monteur en ook de vragen die ik via de mail heb gesteld werden door medewerker yyyy beantwoord. Wij hebben alle vertrouwen dat we bij dit filiaal terecht kunnen als dit nodig is.

Tamara 21-02-2023

Onlangs een nieuwe tv gekocht in filiaal Breda, na zelf wat vooronderzoek nog heel goed advies en tips gekregen van medewerker xxxx. Je denkt alles online te kunnen vinden maar er zijn altijd dingen waar je niet aan denkt. We zijn zeer tevreden met onze aankoop, en bevelen deze winkel zeker aan.

Ceesvndk 21-02-2023

Oledtv besteld met fijne korting en mogelijkheid tot inruilen van mijn 14 jaar oude sharp tv. Levering netjes op afspraak en op tijd. Vriendelijke medewerker.

Michael Sollard 21-02-2023

Ik heb bij deze meerdere producten gekocht waaronder een neo qled tv en soundbar. Fantastisch geholpen door o.a. medewerker xxxx en yyyy. Ze staan altijd open vragen en komen met prima aanbiedingen.

Gerard 21-02-2023

Ben wel tevreden over de winkel en assortiment alsmede ook vriendelijk geholpen. Ik heb wel moeite met het prijsbeleid. De indruk wordt gewekt dat je korting kan krijgen, maar de prijzen schommelen dagelijks bij Hello TV, zodat je nooit weet of je wel een goeie prijs hebt betaald. Eerst krijg je €100 korting en een dag later daalt de prijs op de website met €150.

Albert Strijb 21-02-2023

Ik heb deze op het internet gevonden en heb er een nieuwe tv gekocht ik kreeg er korting en ben zeer goed geholpen en een goede aflevering aan huis ik ben er zeer tevreden mee

Henk 21-02-2023

Heb de aankoop van 2 stuks 75inch Sony tv bij Hello tv in Rotterdam als zeer positief ervaringen. Zeer vriendelijke verkoper, die ook professioneel en menselijk overkomt. Zo zie ik het graag!
Van mij krijgt HelloTV een 10!

Dave van Dijk 21-02-2023

Ben heel goed geholpen door ..... .
Was al eens eerder in de winkel geweest in Den Bosch en toen heeft hij ook veel kunnen uitleggen over de verschillende tv toestellen.
Afgelopen zaterdag ben ik terug geweest en ...... herkende me nog van het eerste bezoek aan de winkel en heeft me fantastisch geholpen met mijn TV en ophang beugel.

Echt super zaak en mensen met de juiste kennis en ervaring. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe tv of sound system.

Johan Otten 21-02-2023

Na op internet te hebben gekeken en via de chat mijn info opgedaan. Naar Naarden gereden om te kijken. Na 15 min wist ik het al. Gewoon doen
Prima winkel veel keuze en supervriendelijk.

Danielle Verbaan 21-02-2023

Perfect behandeld . Stipt wat is afgesproken . Bezorger was top en zeer behulpzaam met aanwijzingen en advies . Zal zeker Hello TV aanbevelen bij mijn klanten / vriendenkring .
Daniëlle Verbaan

J. Jaarsveld 21-02-2023

Hello TV Zoeterwoude is een ruime zaak met een aantal bekende merken TV's, zoals Sony , LG, Philips en Samsung. Er worden er veel spelend getoond. Verder een aantal soundbars waar ik voor kwam kijken en vooral luisteren. Je krijgt duidelijk uitleg over de verschillende soorten met enige voorkeur van de vriendelijke attente verkoper voor een bepaald populair en goed model van Samsung. Na luisteren is het inderdaad het model van Samsung geworden, die ik voor een prettige prijs meteen kon meenemen en nu in volle tevredenheid onder mijn 4 K - LG tv staat te spelen. Men helpt je ook prima met het laden in de auto.

Roland Gooden 21-02-2023

Bij het zoeken naar een TV kwamen we terecht op de website van Hello TV. Deze is overzichtelijk en geeft een ruime keuze. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk.
Het chatten ging snel met kundige medewerkers en onze keuze was snel gemaakt. Ook de betaling verliep probleemloos. We hadden de TV de volgende dag al in huis! We zijn erg tevreden!