HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

D.G 31-07-2023

Snel en fijn geholpen, had een paar verzoeken en die zijn zonder probleem toegewezen.

Annemarie 31-07-2023

Goede winkel Heb zeker een heel goed deal gekregen van Robin Ben ontzettend blij met deze tv want ik heb enorm veel licht in mijn huiskamer en kan nu weer kijken zonder mijn kamer volledig donker te maken overdag. Ook de snelle aflevering is een pluspunt Ik kan iedereen Hello Tv aanbevelen .

Bianca Brouwer-Westelaken 31-07-2023

Op internet Hello tv gevonden, Wij zijn door Liam in Den Bosch heel fijn geholpen. Twee tv’s gekocht en in prijs kunnen onderhandelen. Ondanks 1 tv verkeerd geleverd was ivm fout op de website was alles weer snel in orde gemaakt, door de tv om te ruilen voor de tv die wel wilde. Wij zijn heel tevreden 👍

Mieke 31-07-2023

Heel fijn geholpen in de winkel . Gebruik gemaakt van de aansluitservice, ging helemaal perfect en netjes

Sander 31-07-2023

Perfect. Van verkoop tot levering. Echt een aanrader. Mooie showroom in Rotterdam. En ook bij levering vriendelijk en respectvol met spullen

Elwin 31-07-2023

Na mail te hebben gekregen dat er op oude modellen korting gegeven kon worden en/of oude tv inruil had ik de koringen opgevraagd en kreeg daarin juist veel betere aanbiedingen van een nieuw model van het merk dat ik wou hebben en de aanbieding was zo goed dat ik naar de winkel in Eindhoven ben gegaan om jet model te beoordelen en zijn daar erg goed behandeld en kregen alle uitleg die van belang waren.
Besloten de tv aan te schaffen.
Zeer goede winkel met klantvriendelijk personeel zonder opdringen.

Peter Dorr 31-07-2023

Supergoed geholpen door Thomas. Zijn expertise maakte het maken van een keus heel gemakkelijk. Een goede kennis van zaken en een prima deal.

Lilianne 31-07-2023

Wanneer wij in NIjmegen verblijven is het altijd een uitdaging om Hello TV binnen te lopen. De shop die voor ons altijd voor verleiding zorgt, dus nu ook op zaterdag 29 juli. Bij binnenkomst werd DE tv door ons meteen gespot en we waren meteen verkocht. De adviseur heeft ons in deze op weg geholpen met de nodige info bij onze eventuele keuze. We waren verbaasd over de info die hij ten toon spreidde. Voor ons natuurlijk heel belangrijk wilden wij overgaan tot een aankoop. Dit was namelijk niet de bedoeling bij binnenkomst. Onze adviseur (blijkt al 19 jaar werkzaam te zijn bij deze zaak) reikte allerlei mogelijkheden aan, waarna we de ruimte kregen om een beslissing te nemen. Na 1 uur stonden we op straat (met een big smile) met de aankoop van DE TV van onze dromen. Dank jullie wel!!

Jaap 31-07-2023

Wie ben ik om er een oordeel te geven maar wat mij op viel was dat de TV door de verkoper voor mij als 80 jarige in de auto werd gezet dat gebeurt niet vaak dat je als klant zo word behandeld , was aangename verrassing . Normaal gesproken doe ik nooit aan reviews mee , gaat het gelijk in de prullen bak .

Rokebrand 31-07-2023

goed en duidelijk geholpen, vriendelijk personeel, meerdere andere winkels gekeken maar terug naar Hello Tv vertrouwd gevoel er bij

Mariella 31-07-2023

Mooie nieuwe prijs gekregen van medewerker!!

Vlot geholpen en produkt snel ontvangen.

Ton van Bavel 31-07-2023

We zijn supervriendelijk ontvangen in de winkel en hebben zeer goed advies gekregen. Mede door dit advies gekozen voor een tv van zeer betere kwaliteit die slecht een beetje duurder was. Perfecte winkel voor de aanschaf van een nieuwe tv

jan 31-07-2023

Na eerst contact via de email met hellotv een eerste keuze gemaakt welke TV het zou gaan worden. Toch wel eerst na de winkel in Groningen waar mij eerst koffie werd voorgezet die beloofd was via de chat. Vriendelijk en met kennis van zaken geholpen door Chris die me toch "de live" beelden van de verschillende TV's zien. Dan is het toch anders als je de beelden gaat vergelijken. Uiteindelijk gekozen voor de Samsung OLED 5593C. Mooi beeld en geluid. De oude Panasonic 42PZ84 die ons niet in de steek heeft gelaten daar met enige weemoed achtergelaten.

Michael 31-07-2023

Gewoon goed geholpen door mensen die echt iets weten over TVs. Goed overwogen beslissing kunnen maken én alle specificaties doorlopen. Dank je wel

ac 31-07-2023

Merit heeft mij prima geholpen in het filiaal in Groningen. Ze weet veel en geeft ook aan wat ze niet weet. Prijzen zijn bespreekbaar wat tot een bevredigend resultaat leidt.

Michiel 31-07-2023

Keurig geholpen in de winkel.BBQ was volgens website op voorraad, maar in de winkel aangekomen was deze reeds gereserveerd. Direct een order aangemaakt en de bbq wordt de volgende dag (of 2, post nl) geleverd zonder verzendkosten. Attributen waren wel op voorraad dus die meteen meegenomen.dus die meteen

Richard Van eck 31-07-2023

Echt een heel fijnbedrijf. Mede mogelijk gemaakt goed personeel, bedankt Mikki en team duiven. 👍🏻👍🏻

JanO 31-07-2023

Doetinchem. LG TV aangweschaft. Goed geadviseerd door iemand met kennis van zaken.

Fred 31-07-2023

Dit is de 3 de x dat ik een televisie koop bij hello tv.. dat zegt al genoeg lijkt mij . Daarnaast vind ik de verkoper een deskundig persoon die alle informatie met groot gemak weet over te brengen en een oprechte indruk op mij maakt .. er wordt gestreefd naar een goed produkt te leveren met de juiste informatie en voor een mooie prijs .. een ding is zeker de volgende tv komt weer bij hello tv vandaan ..

Jan- Wilma 30-07-2023

Bij Hello tv in Nijmegen een Philips ambilight tv gekocht dat is de derde tv die we daar kochten. Dan moet de service wel goed zijn. Ook vanmiddag weer perfect gelopen. De verkoper werkt er al bijna 20 jaar. Hij weet alles van het product en weet dat op een vakkundige en leuke manier aan de man te brengen. Voor ons een dikke 10.

Ali Alamier 30-07-2023

Top gozer geholpen met de perfecte tv te kiezen! Had meerdere opties tussen de G2, C3 S95B en het is een S90C geworden super blij mee

Ronny Heesmans 30-07-2023

Voor de eerste keer in de winkel in Den Bosh geweest. Mooie zaak met goede aanbiedingen. Ik kreeg hier de beste en goedkoopste aanbieding van alle grote tv aanbieders. In de winkel goed en supervriendelijk geholpen door Liam Vlek.

dhr N. 30-07-2023

Toen ik de Hello TV winkel binnen stapte, wist ik eigenlijk direct wat ik wilde. Namelijk de Samsung Frame (2023). Wat volgde was een ervaring van klantenservice die mij aangenaam verraste en die ik graag met anderen wil delen.

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenkwam, voelde ik me welkom en op mijn gemak. De ruimte was netjes georganiseerd, met een uitstekende variëteit aan producten en informatie op de juiste plekken. Maar wat deze bezoek echt onderscheidde, was de hulp van Dhr. N.

Dhr. N. begroette me met een glimlach en nam de tijd om naar mijn behoeften en wensen te luisteren. Hij had een indrukwekkende kennis van de Samsung Frame (2023), wat duidelijk werd toen hij gedetailleerde en begrijpelijke antwoorden gaf op mijn vragen. Dhr. N. hielp me de kenmerken en voordelen van de TV te begrijpen, zonder enige druk om een aankoop te doen.

Dhr. N.'s passie voor technologie en klantenservice was duidelijk, en dat maakte het verschil. Hij gaf ook aanvullende suggesties voor accessoires en diensten die mijn ervaring met de Samsung Frame (2023) zouden verbeteren, en dat was precies wat ik nodig had.

Wat ik ook zeer waardeerde was zijn professionaliteit en geduld. Dhr. N. zorgde ervoor dat ik me nooit overhaast voelde.

Nadat we alle details hadden doorgenomen en ik besloot om de TV aan te schaffen, zorgde Dhr. N. ervoor dat de bezorging van de TV vlot en probleemloos verliep. En inderdaad, de TV arriveerde veilig en op tijd bij mijn huis, precies zoals beloofd.

Kortom, mijn bezoek aan de Hello TV winkel in Utrecht was top! Ik raad iedereen aan om naar deze winkel te gaan voor hun televisiebehoeften. Bedankt, Dhr. N, Hello TV, voor het bieden van een dergelijke positieve winkelervaring!

Jaap 30-07-2023

Deze beoordeling betreft de service aan huis. Met Hello TV een afspraak gemaakt om TV (85 inch) en beugel op te laten hangen. Desbetreffende monteur Rodrigo was op afgesproken tijd aanwezig. Rodrigo was uiterst vriendelijk en legde ook alles heel goed uit .. Zeer betrouwbaar, uiterst kundig , niets was te veel en nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden .. Naast dit alles een keurig stukje vakwerk afgegeven .. Top medewerker ..

Rudi 30-07-2023

Hoi mooi binnen komst heel overzichtelijk.ongedwongensfeer.Zeer goed geholpen met wat je wensen zijn wat hun advies is samen een keus maken de voor en tegens.Goede dail kunnen maken .Zeer tevreden.