HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

André 23-09-2022

Buitengewoon goed advies gehad van... ,dus tv aangeschaft, alles wordt geregeld, kortom tot nu toe een fijn bedrijf

Saskia 23-09-2022

Vakkundige en vriendelijke medewerker. Ze hebben veel op voorraad en informeren uitstekend over bijkomende mogelijkheden. De tv wordt zelfs naar de auto gebracht.

A.Germs 23-09-2022

Wij werden zeer goed ontvangen door de heer Mehmed in de Hello Tv winkel in Zoeterwoude. De winkel heeft vele TV merken die met duidelijke informatie zijn opgesteld. Mehmed luisterde goed naar onze vragen en wensen en met een kopje koffie erbij liet hij ons veel zien en horen van de mogelijkheden van het door hem geadviseerde en door ons gekochte model TV en soundbar. Prima uitleg over de factuur en dat een medewerker alles komt installeren. Helemaal top.

Ellen 23-09-2022

Winkel goed te bereiken. Verkoper zeer deskundig. Heeft goed geluisterd naar onze wensen en met ons meegedacht. Waren helemaal blij met de extra korting die wij nog kregen op de al scherpe prijs.

F. Visser 23-09-2022

Zeer klantgericht, stuurt je naar de meest voordelige aankoop wijzigingen in de aankoop geruisloos veranderd , ja gaat met een prima gevoel naar huis

Dhr Marc 23-09-2022

Via internet een zeer aantrekkelijk geprijsde Samsung 65" bij HelloTV gekocht. Nadat de installatie van de eerste Samsung niet helemaal naar wens verliep werd alles keurig opgelost en kwam medewerker zelfs om 17.00 uur nog 1.5 uur zeer vrolijk en professioneel installeren. Voldoende geduld en uitleg. Hulde en bedankt. ! Zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie.
Officiële reactie van HelloTV 23-09-2022

Beste Marc,

Bedankt voor de 10! Allereerst natuurlijk vervelend om te vernemen dat de installatie in eerste instantie niet helemaal naar wens verliep, maar het is erg fijn om te lezen dat we, en Edwin in het bijzonder, dat naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe Samsung TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Officiële reactie van HelloTV 23-09-2022

Beste Marc,

Jelske - HelloTV

Johan 23-09-2022

Ja ik beveel deze winkel aan. (Nijmegen)

Garantie geval

Na 4 jaar nog A-Z garantie heeft verkoper XXX goed advies gegeven .
Wij hebben niet lang hierover nagedacht en zijn advies opgevolgd.
Hij is kundig en weet waar hij over praat.
Belt terug en zet zich voor je in.
Een winkel om aan te bevelen.

J. 22-09-2022

We zijn goed geholpen in de winkel in Breda. Goede uitleg en deskundig advies. Alle producten kunnen worden getest en worden (als het kan) direct uit voorraad geleverd. Laagste prijsgarantie wordt nagekomen.

Lonie 22-09-2022

Vandaag is onze tv omgeruild top service niks is teveel gevraagt top winkel . X heeft ons super geholpen super klandizie dat zie je niet veel meer. Top gedaan jongens.

Richard 22-09-2022

Wij waren dus eerst bij de media Markt geweest. Na een hoop problemen met de tv hadden wij zoiets van barst maar we willen ons geld terug. Zo gezegt zo gedaan en Hello TV gevonden. Dit wekte onze nieuwsgierigheid en zijn wezen kijken nadat ik eerst even gebeld had. Zeer vriendelijke jongeman aan de telefoon en langskomen was geen probleem.
Eenmaal in de winkel konden we rustig kijken zonder een opdringerige verkopers in de nek, dat vinden wij erg plezierig. Een jongeman vroeg ons of hij ons kon helpen of dat er nog even wouden kijken. Nou hadden wij online al stiekem een keus gemaakt maar toch even horen wat hij allemaal te vertellen had. Prima verhaal, duidelijk en geen technische verhalen waarvan een leek geen verstand van heeft.
Uiteindelijk zeer tevreden vertrokken met een super mooie tv. Ik raad HelloTv in Duiven dan ook zeer aan.

Bkl19 22-09-2022

Zeer tevreden over de aankoop! Leuke deal Kunnen maken, wat ik niet had verwacht. Ben erg dankbaar daar voor. Advies ging snel en was duidelijk. Vriendelijke chatters. Net geen 10. Omdat Ik mijn max budget had gegeven en daar gingen ze meteen boven zitten helaas beide keren. Verder is het echt een top winkel. Heb het gekozen boven coolblue en bol.com in vervand met het verzenden van europeesche modelen. En vaak garantie problemen. Gelukkig is Dat bij deze winkel niet van toepassing is mijn ervaring. Volgende keer Als het nodig Zou zijn kijk ik weer bij helloTV

H .B 22-09-2022

Heel fijn geholpen in de winkel , en een goede en aardige installateur .
Een aanrader.

Suzanne van Osch 22-09-2022

Super prettige ervaring in de winkel Den Bosch, mooi filiaal en een zeer vriendelijke en duidelijke medewerker die ons geholpen heeft met het aanschaffen van een mooie tv!!!

Cor 22-09-2022

Ik ben naar deze shop gegaan omdat ik mijn vorige toestellen ook hier gekocht heb. Net zoals de vorige keer ben ik fantastisch geholpen. Duidelijke informatie gekregen, waardoor mijn keuze makkelijk te maken was. Ik kan deze shop iedereen aanraden .

Marc 22-09-2022

Enkele weken geleden heb ik een nieuwe TV gekocht bij Hello TV in Den Bosch. Deze zouden ze netjes komen afleveren, ophangen en installeren. Ik ben super geholpen in de winkel en de afleverservice was ook grandioos.
Na 1 week kreeg ik spijt wat betreft de grote van de TV (ik had toch iets meer uit moeten geven). Ik heb toen besloten om een grotere te kopen en deze terug in te leveren (Geweldig toch!).
Gino de installateur kwam voor de tweede keer bij mij thuis om mijn eerste TV netjes terug in de doos te doen en de nieuwe grotere op te hangen.
Het ophangen koste wat meer tijd omdat ik de ophang constructie wat moest aanpassen. Gino heeft hierbij geholpen en het resultaat is nu fantastisch!
Echt een super service, ik koop voortaan alles bij Hello TV, waren alle winkels maar zo klantvriendelijk.
Dank je Gino voor de plezierige service=:)

SupraA90 22-09-2022

Weer een leuke deal kunnen maken via de chat! Al jaren een tevreden klant, niks op aan te merken.

Gert 22-09-2022

Mooie ruime winkel in Naarden met vriendelijk en goed adviserend personeel. Gelukkig daardoor de juiste keuze gemaakt en nu een prachtige tv aan de muur hangen met een beeld boven verwachting.

a.c.medema 22-09-2022

werd goed geholpen was duidelijk goeie verkooptechniek had meneer amin nu afwachten hoe de bezorgservice is

Ron 22-09-2022

Ik werd goed geholpen de medewerker wist waar hij het over had. Hij liet me het verschil horen zodat ik het zelf ook kon horen.
Plus ik kreeg nog 50 euro korting volgende keer zou ik weer naar deze winkel gaan. Gr. Ronnie

Treffers 22-09-2022

Keurig geholpen, eerst door chat en later in de winkel.
Keurig aangeboden om het naar de auto te brengen

Sjoerd 22-09-2022

Wij waren aan op zoek naar een 75inch tv, en zijn op zondag naar de HelloTV store in duiven gereden. Hier hingen er genoeg. We zijn erg goed geholpen, en kregen goed uitleg over de verschillen van de tv’s. We kregen een lekker bakje koffie erbij. Gezien de tv een stukje hoger uitviel als wat we in eerste instantie wilden uitgeven, waren ze ook niet te beroerd om ons iets te gemoed te komen. We konden de tv zelf ophalen in Doetinchem, echter paste hij niet in de auto door een meet fout van ons zelf. We hebben daar afgesproken welke dag hij geleverd mocht worden. Al met al, een top service!

Pauline 22-09-2022

Erg fijne hulp en goed advies! De winkel is pas geopend en er wordt hard gewerkt aan klantvriendelijkheid. Wel jammer dat de winkel nog niet in de lijst bij Samsung staat.

Tino 22-09-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel die rustig de tijd voor je nemen en weten waar je naar opzoek bent

A en P 22-09-2022

Voor ons gemakkelijk te bereiken winkel op industrieterrein te Naarden. Goede parkeermogelijkheid.
Overzichtelijke uitstalling van producten. Bereidwillige, behulpzame en zeer vriendelijke bediening. Goed wel overwogen advies.

Marcel 22-09-2022

Prima geholpen, zowel bij aankoop, advies, en installeren !
Ook de inruil van de oude tv ging erg soepel.