HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

R. van Rijswijk 28-01-2022

Goede prijs en daarbovenop een mooie korting gekregen. Snelle levering. Volgende dag in huis.

B. Scheepers 28-01-2022

Snel, vriendelijk geholpen via de chatfunctie. Mooi aanbod gekregen. Ook in de winkel deskundig en vriendelijk geholpen in Utrecht door Corne.

Dma de Haay 28-01-2022

Een fantastische winkel goede service en zeker klantvriendelijk geholpen 6 jaar geleden hebben wij daar onze tv ook al gekocht en hij doet het nog steeds Nu hebben wij gekeken voor een kleine tweedehandse maar helaas bleek er wat te zijn maar geen probleem voor platte tv want bij belde en onder gelijk langskomen en hebben samen gekeken wat Ze konden gaan doen uiteindelijk was helaas de tv niet te maken gelijk maar een nieuwe gekocht en we krijgen een leuke korting Ontzettend bedankt voor de goede service en zeer tevreden klanten

Jan 28-01-2022

Platte TV Nijmegen. Goed geholpen door Daan, spullen op voorraad, scherp geprijsd. Het is niet voor niks dat ik regelmatig hier terugkeer om het noodzakelijke aan te schaffen!

PdV 28-01-2022

Vriendelijke mensen en ontspannen sfeer, geen “schreeuwende” TV’s en/of randapparatuur.
Deskundig advies

Peter Van Loevezijn 28-01-2022

Zeer vriendelijke en professionele monteur die onze tv kwam ophangen. Dacht goed mee over positie ten opzichte ramen en meubels.

Laurens Grottendieck 28-01-2022

Phillips OLED tv gekocht fantastisch beeld realistisch als of je in de film zit mooi geluid. Aanbevelen kwaliteit is toch bepalend. 👍

Laurens Grottendieck 28-01-2022

Vandaag een Phillips tv gekocht mooi plat prachtig scherp beeld met diepte. Zuigt je in het verhaal de film of wat dan ook. Levens echt. Goed geholpen door Quint Zwartkot. Goede uitleg geen moeite te veel ook niet bij een vervolguitkering. Prima. 👍

Jan Faassen 28-01-2022

Vorige week een 65 inch tv gekocht bij platte tv. De zaak was onbekend voor mij en ik liep er eigenlijk "tegenaan". Liep ik nog te twijfelen over een O-led of een Q-led tv; na een goed advies van Collin ( platte tv Den Bosch), die de tijd voor ons nam en de goeie vragen stelde over onder andere de omgeving waar de tv kwam te staan waren mijn vrouw en ik er zo uit. De rust, de tijd, het luisteren naar onze wensen/eisen en het brede assortiment zorgde hiervoor. Was dit alles? Nee: ook de scherpe prijs speelde natuurlijk mee. Zelfs na 1 week na aanschaf gesproken met Jouri van de klantenservice omdat de prijs iets gezakt was. Geen probleem: verschil al teruggestort gekregen op de rekening! Dat noem ik kwaliteit, de klant is koning en de service is optimaal. Dank hiervoor en we genieten van onze nieuwe tv. Jan Faassen

Bjorn 28-01-2022

Prima winkel, prima personeel! Goede service en perfecte prijs kwaliteit! Kom zeker terug!

A van Leusden 28-01-2022

Voor het eerst van deze winkel gehoord zijn daar heen gegaan met een open versier om eens te kijken.
Bij binnen komst hadden we al gelijk een goede indruk van de winkel in Utrecht ruim en overzichtelijk wat ons gelijk al aansprak tevens was er een ruime sortering t.v om te vergelijken.
Wij werden geholpen door de H.r. Naveen die ons zeer goed heeft geholpen met een keuze te maken voor onze nieuwe T.v door d.i.v modellen merken en grote te laten zien en tevens daar de technische mogelijke heden er van uitgelegd.
De H.r. Naveen heeft een goede kennis van zaken en komt met een goede uitlegt van het product.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Sony Bravia XR-55A84j-4K OLED na d.i.v. modellen te hebben bekeken.
Met vriendelijke groet een te vreden Klant.

Noud 28-01-2022

Ik ben op een nette en professionele manier eerst telefonisch en later in de winkel te woord gestaan en geholpen

Hans van Galen 28-01-2022

Vandaag in den Bosch geholpen door Collin super professioneel en perfect advies van hem gekregen, zijn superblij met de keuze die daardoor is gemaakt 👍.

Hans van Galen

Brigitte 28-01-2022

p zondag tv gekocht.Deze was 841 euro.Nog gevraagd kan er nog iets vaag de prijs af.Nee onze prijzen zijn al scherp.Om er vervolgens op maandag achter te komen dat de prijs 133 euro is gezakt.We hadden onze tv nog niet eens ontvangen.Deze is op donderdag bezorgd maar staat nog ingepakt om retour te zenden.Geappt en ze zouden terug bellen.Niks gehoord. Nogmaals geappt u word voor de middag gebeld.Nog steeds niks gehoord. Belabberde service dus.Vriendelijke verkoper Thomas a maar terug bellen ho maar.

Tholen 28-01-2022

Via de site bij platte TV uitgekomen. Dit is een overzichtelijke site met een overzichtelijk en uitgebreidt assortiment TV,s., met zeer aantrekkelijke prijzen. Ik werd eerst te woord gestaan via chat. Na lock down naar winkel gegaan. Ben super geholpen . Heb de TV direct meegenomen. Ik kan Platte TV dan ook bij iedereen aanraden.

Elly 28-01-2022

Goed geholpen en vriendelijk en geduldige service. Vriendelijk personeel en zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn TV. Ik zou het echt aanraden voor PlatteTV.

Jelle veen 28-01-2022

Goede service en niks is een probleem daar , je word altijd op een goede manier geholpen door de mensen die er werken , ps ik ben geholpen door Marco en zeer te vrede over alles en zal zeker als ik weer wat moet hebben daar heen gaan .

Piet 28-01-2022

Deskundige antwoorden op mijn technische vragen, heeft mij vakkundig diverse verschillen tussen LED en Oled uitgelegd en mij daarna een mooie deal voorgesteld waarvan ik blij werd en tevreden met een Oled tv en ophangbeugel naar huis ben gereden. Top gozer

a de jong 28-01-2022

ik ben vriendeljik geholpen met mjin keuze voor mjin tv
alleen ze lieten overkomen dat ik deze tv met korting kocht
maar het was de zelfde prjis die ik naderhand ook online zag
dus wel tevreden met me aankoop maar achteraf geen korting gehad
wel korting op me extra verz en op me hdmi kabel

Roberto van den Heijkant 28-01-2022

Prettige manier van advies geven niet opdringerig. Ik had een Denon AVR receiver besteld maar voor een klein bedrag meer een met meerdere mogelijkheden en beter klaar voor de toekomst.

Piet 28-01-2022

Snelle reactie op mijn vraag in de mail. Mooie aanbieding; de goedkoopste aanbieder waar sommige andere dit beweren maar niet waarmaken. Heel accuraat geholpen in de prettige winkel, goed de tijd voor me genomen. Goede expertise bij personeel. Top.

Jolanda 28-01-2022

Ontzettende goede service. Eind december een tv gekocht, helaas waren wat problemen mee. Contact gezocht via mail en app, ze reageren bijna gelijk. Vriendelijk personeel die je helpen om het probleem op te lossen. Problemen bleven en zonder moeite werd de tv omgeruild voor een nieuwe. Zeer vriendelijke bezorger. Wij zijn zeer tevreden over platte tv.

Deskundig advies! 28-01-2022

XXX van het filiaal in Amsterdam heeft ons goed en deskundig. XXX had gelijk, de kwaliteit van tv kijken is zeer verbeterd!

Cilla Spijker 28-01-2022

Toegankelijkheid en contact met de verkopers erg goed. Afspraak levering/monteren werd 1e x geannuleerd een half uur van tevoren, alleen excuses via app .doei. dat was t. 2e afspraak perfect!! Monteur Keurig, super aardig, attent , uitleg, top! Kan niet beter!

Ton 28-01-2022

Goede uitleg gekregen over diverse modellen en daardoor uiteindelijk de juist tv gekozen. Daarnaast ook uitstekende prijs gekregen