HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Harald Stoet 12-11-2022

Prima winkel en inmiddels de 4e tv aangeschaft. Niet alleen voor mezelf overigens :). Hier kan je altijd wel iets van de prijs afdingen of korting op bv een tv beugel krijgen. Daarom koop ik alleen hier mijn tv of beugel.
Bedankt voor de goede service.

Michiel 12-11-2022

Deskundig advies met een glimlach. Alsof je bij een bekende iets koopt, het voelt meteen vertrouwd.

Pally 12-11-2022

Ik kwam een half uurtje te vroeg in Amsterdam aan, maar mocht toch al 09:45 naar binnen. Had mijzelf bij het bestellen van een TV vergist in het type-nummer, maar het was geen probleem de TV een dag later in Amsterdam te ruilen voor het gewenste model. Kopje koffie, hulp bij het uit- en inladen van de TV en gevoel voor humor. Leuk, en tijdens het beslissingsproces snel advies via mail door diverse medewerkers.

Hanneke Heijnen 12-11-2022

Wij werden geholpen in de winkel door Leon hele aardige vriendelijk jongeman met verstand van zaken!! Online door Daniel en de keuze was snel gemaakt!

Edwin 12-11-2022

bij matige drukte hoefden we niet zo lang te wachten..we zijn correct en voortvarend geholpen..onze wensen werden aandachtig beluisterd en daarna kregen we adequaat advies en uitleg. @geholpen door Redney

Daniel van Raalte 12-11-2022

Snel en prettig geholpen in de winkel
Kundige mensen die duidelijk op de hoogte zijn
Top!

Will 12-11-2022

Een goede voorlichting.en je wordt heel netjes ontvangen.en een lekker kopje koffie.ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Gery ten Broek 12-11-2022

Heel vriendelijk geholpen, know-how van daar waar wij voor kwamen kijken. Ons de goede richting geholpen (welke tv past bij ons). Ruim de tijd genomen. Ander personeel ook zeer vriendelijk. Allemaal erg behulpzaam

Sjaak 12-11-2022

Zeer mooie zaak met voldoende keus en daarbij goed geholpen. Kortom zeker een aanrader

Ijm 12-11-2022

Heel erg goede en vriendelijke service!
Bedankt Leon en Kim. Ondanks de drukte ruim de tijd genomen onder het genot van een kopje thee.

Arjen 12-11-2022

Ze doen hun best om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen.

Koffie staat klaar en scherpe prijzen.

Zelfs de oude televisie ingeleverd.

Top

Michel 12-11-2022

Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen bij Hello Rotterdam, als eerste via de App en daarna in de winkel
Als eerste werd je netjes ontvangen door een gast medewerker die daarna een specialist er bij haalde die alles van samsung weet. Alle tips en een offerte gekregen en dit eerst besproken thuis. 1 week later terug gegaan en tot een koop overgegaan.
Menno bedankt voor alles. TOP winkel en een mooie Samsung TV

Paul 12-11-2022

Een prima shop lekker overzichtelijk prima geholpen en een goede deal kunnen sluiten in 1 woord toppie

N Dolman 12-11-2022

Geweldig geholpen met goede advies en koffie bij ontvangst
Alle vragen werden dode beantwoord

Paul 12-11-2022

RF 12-11-2022

Verkoper communiceert vlot en duidelijk. Hij was behulpzaam en geeft goed advies. Geen negatief commentaar. Ook fijn dat hij ons hielp met de tv in de auto zetten!

Diana Rikkers 12-11-2022

De Monteur Danny was erg netjes en heel behulpzaam.
Zelfs was de bezorging een verrassing omdat men had gezegd dat dit pas te verwachten was over 14 dagen en nu al binnen 24 uur.
Super snel geregeld en een verdiende 10.

Diana Rikkers 12-11-2022

Duidelijk uitleg met verschillen goed te zien op verschillen merken televisies.
Vriendelijk benadering
Geen gepush

D van hoek 12-11-2022

Goed geholpen leuke winkel niet opdringerig goede uitleg van naveen in de shop van Utrecht hallo tv

Jolanda 12-11-2022

Ik ben heel goed geholpen .door meneer Simon G. Hij legde alles goed uit.
Een dikke 10

Yarda 12-11-2022

Heel goed en professioneel geholpen!
Mooie prijs gekregen en zeer snelle levering.

Menno 12-11-2022

Fijn en snel geholpen in hazerswoude
Winkel ziet er goed uit en aardig personeel.

Gert 12-11-2022

Supergoed geholpen.
Vriendelijk en deskundig geholpen, niet opdringerig maar behulpzaam op zoek naar de juiste keuze.

Frank 12-11-2022

Via de site een soundbar besteld en in de winkel Zoeterwoude opgehaald. Deskundig mijn vragen nog beantwoord. Dit alles voor een prima afgesproken prijs. Diverse apparatuur hier gehaald. Service is zeer goed en hebben verstand van zaken.

Gert 12-11-2022

Goede deal gesloten en Sanne heeft goed uitgelegd wat er verschil is tussen verschillende typen tv.
En uiteindelijk heeft Sanne ene type tv aangeraden en we zijn er goed overeen gekomen.
En het was een prettige omgang en eerlijk.