HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ricardo 25-01-2022

Goed advies tijdens het uitzoeken van een soundbar tegen de beste prijs! Uiteindelijk super blij met mijn aankoop! Indien ik de volgende keer weer wat nodig heb denk ik het eerst aan platteTV.nl

Mo 25-01-2022

Aardige verkoper, was behulpzaam en denkt met je mee. Fijne winkel ervaring

Klaas 25-01-2022

Wegens de goede prijs en recenties van familie. Verder is het fijn personeel en je wordt deskundig geholpen.

Paul Ickx 25-01-2022

Goeie , snelle vriendelijke en efficiënte service
Kan je op rekenen
Verhouiding prijs/kwaliteit toestellen erg ok

Lesley Van Der Pol 25-01-2022

Contact is altijd goed en er wordt met je meegedacht. Ook het inruilen van je huidige toestel is erg prettig

Klaas 25-01-2022

Door de Site zijn we op het idee gebracht om in de winkel te gaan kijken .
We zijn erg tevreden met de hulp en uitleg van de verkoper

Rogier 25-01-2022

Op internet is het aanbod van TVs zo groot dat je niet weet wat te kiezen. En je kan niet zien of het beeld qua kleuren is wat je zoekt.

Daarom naar de winkel in Amsterdam gegaan. Netjes ontvangen met wat drinken en een eerste uitleg. Daarna door een collega geholpen en alle opties besproken samen met mijn wensen. Ik kon de uitgekozen TV direct meenemen (of laten bezorgen).

Erg tevreden en blij met mijn aankoop.

Pluspunten van het winkelbezoek is het zien van de TV en deze ook kunnen testen/bedienen (menu bekijken, reactie snelheid ed), naast de uitleg van de medewerker.

Het aanbod van de winkel is ruim, maar beperkt zich tot bepaalde merken. Voornamelijk Philips, Samsung, Sony en LG. De prijs is zeker niet de scherpste in de markt, maar de prijs is wel onderhandelbaar.

Bij de verkoop proberen ze je ook gelijk allerlei artikelen te verkopen als kabels, spray, verzekering ed. Prima dat ze het aanbieden, maar wordt wel erg commercieel gebracht zullen we maar zeggen. Overigens is nee gewoon nee, geen gezeur of gedram.

Ik kan de winkel zeker adviseren.

Tholen 25-01-2022

Via de site bij platte TV uitgekomen. Dit is een overzichtelijke site met een overzichtelijk en uitgebreidt assortiment TV,s., met zeer aantrekkelijke prijzen. Ik werd eerst te woord gestaan via chat. Na lock down naar winkel gegaan. Ben super geholpen . Heb de TV direct meegenomen. Ik kan Platte TV dan ook bij iedereen aanraden.

Frans 25-01-2022

Prettig geholpen, er was veel keus, we kregen een goede uitleg en we kregen nog korting.

Patrick Ultee 25-01-2022

Mooi shop in Utrecht, de tv’s staan duidelijk gepresenteerd. De service is zeer goed, ze nemen echt de tijd voor je en luisteren naar jouw wensen.
Face to face advies is voor mij met zulke aankopen zeer belangrijk.
Officiële reactie van HelloTV 25-01-2022

Beste Patrick,

Bedankt voor uw bezoek aan onze winkel in Utrecht en natuurlijk voor het schrijven van uw review over uw ervaring. Erg fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent, heel veel plezier gewenst van uw aankoop.

Jelske - PlatteTV

Johan!!! 25-01-2022

Zijn vriendelijk en goed geholpen. Product paste niet in auto en werd gelijk aangeboden zullen we hem bezorgen top service!

A.Rozendaal 25-01-2022

Het is een prachtige overzichtelijke winkel.
Heel fijn geholpen door deskundige medewerker, hij nam de tijd om ons wegwijs te maken in de wereld van de televisies.
De nalevering (tv voet) was snel en goed geregeld!
Top winkel..

Ben 25-01-2022

Zeer mooie zaak nette en goede bediening met veel goede aanbiedingen zeker een aanrader

Ben 25-01-2022

Goede en nette ontvangst en zij doen een goede aanbieding dit is zeker een aanrader

kees 25-01-2022

Helaas nooit de factuur ontvangen plus de gratis eredivisie live maanden niet ontvangen in de mail.

Hrx 25-01-2022

Snel een deal gesloten en laagste prijsgarantie. Vriendelijk medewerker(*) met kennis in Zoeterwoude.

Jan van der Pas 25-01-2022

Erg goed geholpen in deze fijne zaak, door erg vriendelijk personeel Met goede kennis van zaken

Jelle 24-01-2022

Ik ben uitstekend geholpen door de verkoper (*) in Doetinchem! En uiteraard bedankt (#)!

M. Hoekstra 24-01-2022

Ontzettend makkelijk bestellen en opgehaald in deze mooie ruime overzichtelijke winkel.
Makkelijk parkeren voor de deur.
Erg prettig en vriendelijk geholpen.
Kortom top!

Remco 24-01-2022

wederom weer goed behandeld. Snelle reactie en fijn samen gewerkt. Prijzen zijn super scherp.

Luc 24-01-2022

Snel geholpen, goed advies over de te kiezen TV voor onze nieuwe woning. Geregeld dat deze geleverd wordt op de dag dat wij de sleutel van het nieuwe huis krijgen!

Peter 24-01-2022

Hele goede en professionele uitleg, duidelijk en denkt mee voor de beste keus tot in alle details.
Erg blij met het nieuwe toestel, kom zeker nog eens terug

E.Batens 24-01-2022

Monteur is geweest om de tv op de juiste manier aan te sluiten. Een kundig en vriendelijk persoon. Deze legde ook precies uit hoe we na de aansluiting wat voor mogelijkheden er met de tv en soundbar is. Deed dit op een begrijpelijke manier. De aansluitingen die niet nodig waren werden netjes opgeruimd. Erg tevreden over de persoon..

Ruud 24-01-2022

Perfect geholpen, super korting gekregen.
Volgende keer weer, bezorging door corona vertraag maar toch goed opgelost en toch bezorgd gekregen op de oorspronkelijke leverdatum.

Hans 24-01-2022

Naar binnen gelopen voor een orienterend bezoek, maar door de prima adviezen overtuigd geraakt om een nieuw model Samsung aan te schaffen.