HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Wilbert Landman 09-04-2022

Fijn geholpen in filiaal Nijmegen door M**** met onze creditering/omruiling buiten de garantie! Erg vriendelijk en nuchter personeel dat deskundig is. Lekkere koffie en voldoende keus.

Piet van den Heuvel 09-04-2022

Perfect geholpen door Collin in de winkel in Den Bosch. Hij nam de tijd voor ons en gaf een duidelijke uitleg. Ook de koffie was goed. Collin bedankt voor jouw service we gaan genieten van de nieuwe TV

Maarten Michielen 09-04-2022

Zeer prettige winkel in Utrecht met gemotiveerd en kundig personeel. Geholpen door D*** die goed onderbouwd advies en uitleg heeft gegeven over de aanschaf van de LG 55G1RLA en het verschil met de LG 55C16LA. Het verschil van €170 is me zeer goed uitgelegd door D****. Ging voor de 55C16LA maar heb toch maar de 55G1RLA aangeschaft. (Top) Verder het belang van een goede HDMI kabel (2.1) en een pixel verzekering wat me toch wel erg verstandig en nuttig lijkt. Op internet je huiswerk doen en in de winkel kopen is mijn advies!! Vandaag 9/4 keurig om 12.15 bezorgd door post NL

Huub 09-04-2022

Gewoon vriendelijke mensen en zeer goed geholpen, stond ook snel klaar. En mooie winkel

Ron 09-04-2022

Heb hier via de service van PlatteTv Breda mijn LG Qned kunnen omruilen (fabricage fout)
En ja, de service is echt super goed en net zo snel, ook zeer deskundig personeel die weten wat ze doen. Dus had binnen een paar dagen al weer een nieuwe LG Qned staan.
Dus ik raad iedereen aan hier zaken te doen!
Nogmaals dank PlatteTv Breda.

T,Brouwers 09-04-2022

ik ben goed geholpen door een medewerker van platte tv. Goed advies ik hoop dat ik er nog jaren van de tv mag genieten. IK kwam voor een 55 en met 50 inch naar huis, eerlijke praat.goede uitleg van alle tv.s die in winkel stonden. zo was mijn keus minder moeilijk.

André 09-04-2022

Toegankelijk van de winkel en deskundigheid van de verkoper plus een perfecte service en zeer goede uitleg gekregen van de verkoper, dus overgegaan tot aankoop.

Riebeek 08-04-2022

Na een slechte start is het uit eindelijk zeer goed opgelost.
De nieuw bestelde tv was beschadigd geleverd en de doos was weg gedaan. Echter na controle en retouren hebben we een compleet nieuwe tv gekregen.

Carla 08-04-2022

Gespecialiseerde zaak met goed advies, al jaren geleden klant in Nijmegen. Geholpen door de medewerker met vrolijke bril. Goed geluisterd naar wensen en daarbij eerlijk verhaal verteld.

R.F.Ploegaert 08-04-2022

Tijdens de ontvangst wordt je direct door een vakkundige verkoper benaderd die allereerst vrijblijvend eventuele vragen beantwoord, en niets is te veel om aan die wensen tegemoet te komen. Dan ga je ook graag beslissen om te kopen. Gewoon alles perfect geregeld, Klasse !! We gaan met veel vertrouwen de levering van de TV tegemoet zien.

Aydin 08-04-2022

Medewerker masie geef ik een 10 als verkoper, wat een geduld hij heeft ons geholpen alsof we vrienden/familie zijn we voelde ons op onze gemak en daardoor moesten wij de tv vandaag kopen omdat zijn geduld en uitleg top was en zijn collega ook uiteindelijk

Edwin 08-04-2022

Gekozen voor Platte TV.nl vanwege mooi assortiment, goede prijzen, inhoudelijke kennis en goede adviezen. Zoals het hoort en meer; wetende dat 'zoals het hoort' al niet vanzelfsprekend meer is in 2022....
Levering kan ik nog niets over zeggen; morgen wordt eea afgeleverd en ik zie geen reden om te denken dat dit niet goed zal gaan.

Jenny Vrijsen 08-04-2022

Bedankt Jop! De tv’s hangen er geweldig bij !!! En heel erg fijn dat je zo snel kon komen!

Amy van der Galiën 08-04-2022

Door familie doorverwezen naar PatteTV. We waren verbaasd over de goede service en de kennis van de medewerker, Ralf K / Breda. Nam de tijd voor de uitleg en zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Willemien 08-04-2022

Vriendelijke verkoper, behulpzaam, meedenkend, duidelijke heldere informatie, weet waarover hij praat. Er heerst een vriendelijke comfortabele sfeer. Geen opdringerige verkopers (zie je in sommige electronics winkels wel) winkel heeft meerdere type tv's waardoor je goed de verschillen kunt zien. Heel fijn

Kubilay 08-04-2022

De tv die ik wilde was er niet maar heb een goeie deal voorgesteld gekregen.

Lowes 08-04-2022

Goede uitleg, voorlichting uitstekend en fijne winkel. Koffie was uitstekend.

Paul Lenaerts 08-04-2022

Platte tv is een winkel met een prima keus en prijs, de medewerkers geven een prima advies en zijn erg deskundig. Vandaag zijn Danny K en Mikki langs geweest om de Samsung tv en de soundbar te leveren en te installeren. Dit gebeurde erg deskundig en met de nodige uitleg, deze twee verdienen een dikke 10+ voor de manier waarop zij hun werk doen.

Nick Heuvel 08-04-2022

Zeer vriendelijke en kundige installateurs. Enorm fijne ervaring! Beiden zeer deskundig en behulpzaam.

mimi 08-04-2022

Hele goede service, expertise en ondersteuning met het uitzoeken van combi set tv en soundsystem. Bryan was heel vriendelijk, dacht mee en kwam met creatieve oplossingen. Wij zijn super blij en kijken uit naar de levering

Marlon 08-04-2022

... heeft mijn 85 inch 8K Samsung SuperTV opgehangen. Hij deed het snel, accuraat en met veel precisie. Daarnaast was hij nog vriendelijk ook en gaf hij waardevolle tips. Helemaal TOP !!!

Rowan 08-04-2022

Goede service, kennis van de producten, fijn dat je een goede selectie aan merken kan zien. Twijfelde over de extra garantie, toch maar genomen. Fijne winkel in Amsterdam!

Jos F te Breda 08-04-2022

Mooie winkel met prima uitstraling. Grote collectie.
Uitstekend geholpen door Dani van Platte TV te Breda.
Winkel is een aanrader!!!

Francis Sintiago 08-04-2022

Goede service bij het aanschaffen van de tv. Medewerkers denken mee naar oplossingen en de sfeer is gewoon goed!

José 08-04-2022

Via een vriendin bij jullie zaak gekomen. Geen spijt van. Ik goed voorgelicht en er werd alle tijd genomen door de verkoper.
DY heeft gisteren alles super aangesloten en ging pas weg toen alles werkte en uitgelegd had.
Vandaag belde hij mij nog op met de vraag of alles het nog goed deed en of ik nog vragen had.