HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ditte 13-01-2023

Hello tv prima bedrijf, er was wat gedoe met levering maar dat is super opgelost! Heel blij mee en keurig behandeld.

Gerard van Wittmarschen 13-01-2023

Vanuit Den Haag in Zoeterwoude makkelijk bereikbare shop. Ruim voldoende, gratis parkeerplaatsen. Shop zelf is ruim van opzet en overzichtelijk qua merken en aanbod. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Thijs nam alle tijd om vragen te beantwoorden en te adviseren, ook een lekkere cappuccino werd geserveerd. Bij het afrekenen kregen we nog veel nuttige informatie. Bij inladen werden we goed geholpen.

Tom 13-01-2023

Tv besteld, betaald, gekozen voor thuislevering. Levertijd meer dan 5 dagen, afhalen in winkel was volgens de site de volgende dag al mogelijk. Netjes bericht gehad dat het langer kan duren, geen alternatief aanwezig voor dezelfde prijs/kwaliteit. En nu blijft het stil...

Tim 13-01-2023

Goede en duidelijk service.
Klantvriendelijk en goede kennis van de producten.

Stephan Lindeman 13-01-2023

Ik ben erg tevreden. Het was een vriendelijke medewerker (....) , met goed advies.

Gerthur 13-01-2023

Geen gehaaste verkoop maar je wordt goed en rustig geholpen. Het personeel dacht mee met mijn wensen en zo ben ik uiteindelijk blij de deur uit gegaan met mijn nieuwe TV.

Renaud 13-01-2023

Snelle service en goed advies. Daarnaast een mooie prijs gekregen voor de TV.

Erwin 13-01-2023

Zeer goed geholpen. Goed advies gekregen gebaseerd op de beeldkwaliteit die ik wilde. Had al een led tv meegenomen, maar door het goede advies snel omgeruild voor een oled! Top en snel geregeld allemaal!

Sude 13-01-2023

Dank XXX. Na uitgebreid geholpen te zijn in de winkel, zowel in advies als dat ze de tijd hebben genomen, heb ik een mooie tv gekocht. Deze konden ze binnen 2 weken al ophangen (en installeren!). XXX kwam deze prachtig mooie tv ophangen en installeren. Hij legde alles duidelijk en goed (beargumenteerd) uit, kon elke vraag beantwoorden, gaf advies en legde telkens uit waarom. Hiernaast was hij ook erg netjes in zijn werk en het achterlaten hiervan (Lees: zelfs achteraf stofzuigen, schoenen uitdoen). Wat ben ik tevreden en ga ik genieten van mijn nieuwe beeld :). Dank HelloTV en XXX!

Roel Van De Ven 13-01-2023

Geweldig geholpen perfecte uitleg van het groot aantal tv’s wat jullie te bieden hebben
Gekozen voor een Philips Amby Licht tv 50 inch Tv was niet op voorraad maar we hadden de tv de volgende dag al in huis via post.Nl

Hans Laman 13-01-2023

Ben best wel keurig behandeld door uw verkoper, maar dat het een hele kunst is, om zonder een voor mij overbodige hdmi kabel, de winkel uit te komen, vind ik heel irritant. Ik weet dat dit de opdracht van de leiding is om bij een aanschaf een extra "marge artikel" te proberen te verkopen, maar mij stoort het. Ik geef er daarom ook de voorkeur aan om via internet iets te bestellen. Dan kun je namelijk precies zelf bepalen wat je wel of niet wil hebben, maar in dit geval kwam het mij beter uit om het artikel even op te halen. Verder geef kwaad woord of uw verkoper.

Gert verhoeven 13-01-2023

Snelle,vakkundige en eerlijke adviezen gekregen bij t kopen van een nieuwe tv. Prachtige winkel in Eindhoven

Bryan 13-01-2023

De service en de juiste uitleg is gewoon super. Snelle service netjes afgeleverd en opgehangen. Tevreden klant iedereen aan te raden. Daarom een 10.

Karel 13-01-2023

Zeer goed geholpen. Er werd ons niets opgedrongen En de adviezen waren helder.
En ook de installatie met uitleg thuis werdt door de monteurs als goed en prettig ervaren.
Top.

Hans Michiels 13-01-2023

We werden zeer goed geholpen door XXX en eerder in de week een zeer goed mailcontact gehad met XXX. Er werd gezegd we reageren binnen 10minuten en dat werd waar gemaakt, kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen 👍
Ook de tv een 55S95B QD Oled is fantastisch ,kan niet beter!
Hello TV biedt daarnaast ook nog een omruil garantie, dat geeft veel vertrouwen in deze zaak.

Stijn 12-01-2023

In 1e instantie via de site een aantal aanbiedjngen opgevraagd van verschillende Philips TV's. Hieroo kreeg ik snel antwoord met interressante aanbiedingen. Vervolgens naar de winkel in Den Bosch gegaan om de TV's in het echt gezien. Daar werd ik zeer goed geholprn en uiteindelijk gekozen voor de Philips The One 55PUS8807 aangezien dit een 100 Hz toestel is voor een mooie prijs. De TV was niet vooradig in de winkel, maar werd een dag later gratis thuis bezorgd. De TV net aangesloten en het is echt een fijn toestel!

GG 12-01-2023

Leuke winkel voldoende kennis bij het personeel. Goede locatie en laagdrempelig.
Al met al een aanrader.

Jalees 12-01-2023

Bij deze winkel krijg je Goeie service, deskundig personeel en er word goed meegedacht met de keuze voor de apparaten.

Mevrouw van de Ven 12-01-2023

Op internet gezocht naar 85 inch Samsung tv en kwam bij jullie terecht door de scherpe prijs.
Zag dat je met 1 klik een extra korting aan kon vragen, deed dat 's avonds om 21:00 uur en kreeg binnen 10 minuten meteen hele scherpe prijs. Had nog wat andere vragen en werd ook snel op geantwoord.
Dit voelde goed alleen koop ik TV niet bij internetwinkel dus toen ik zag dat jullie veel winkels hadden ben ik volgende dag meteen gaan kijken.
Mooie grote overzichtelijke winkel met behulpzaam personeel dus heb TV gekocht.
Was al ook bij mediamarkt en winkel hier in dorp geweest maar daar bleef ik twijfels houden...
Ben heel blij dat ik twijfelde en hier terecht ben gekomen.
Is aanrader voor iedereen!!!
Snelle reacties, goed advies, goede prijs, mooi product, snelle levering.
Weer een tevreden klant en geef zeker een 10!!

DA 12-01-2023

Duidelijke webshop, snel een keuze kunnen maken. Prijs van de tv was goed vergeleken met andere winkels.
Levering ook super snel.

herman 12-01-2023

voldoet aan mijn verwachtingen Sonos audio is een topper ik ben naar tevredenheid met een chat
geholpen ook wat korting betreft Het was prettig te onderhandelen.

Edwin Ijsselstijn 12-01-2023

Goede service en kwaliteit, personeel zeer vriendelijk en vak bekwaam. Goed geholpen met de juiste keuze maken uit een heel groot assortiment. Tv en surroundgeluid set laten installeren, werken heel netjes en goede uitleg gekregen. Het is onze 3e tv aankoop daar er komt zeker een 4e in de toekomst.

Richard 12-01-2023

In Groningen dit toestel gekocht we zijn geholpen.
We hebben hem wel even laten “zweten” vanwege onze wensen.
Dat heeft hij keurig gedaan/opgelost en wij zijn zeer tevreden.
Een aanrader dus!

Corneel 12-01-2023

Goede en snelle online service. Tv en soundbar besteld, ik kreeg meteen een suggestie om een iets nieuwere versie aan te kopen aan een voordelige prijs. Zeer blij met de aankoop en levering!

Jan 12-01-2023

Prima bedrijf om zaken mee te doen, snelle reacties bij vragen.
Bij een bezoek aan de winkel in Utrecht ook goed advies gekregen wat uiteindelijk ook mijn keuze heeft bepaald.
Een voor mij prima en duidelijk aanbod gekregen en de vragen die er nog waren werden snel en duidelijk beantwoord.
De bezorging en installatie keurig volgens afspraak en prima uitgevoerd.