HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

René P 17-10-2022

In Den Bosch een nieuwe TV gekocht. Vriendelijke verkoper had alle tijd. Alle voors en tegens van OLED en QLED duidelijk uitgelegd.

Pascal 17-10-2022

Snel en goed geholpen tijdens de aankoop van een televisie bij Hellotv. Los van een mooie korting ook een duidelijke uitleg over het verdere bestelproces en de levering.

Kees 17-10-2022

Binnenkomen en je echt welkom voelen, dat gebeurd niet vaak. +1! Vervolgens heeft de verkoper van HelloTV Naarden, ook nog eens echt verstand van wat hij verkoopt. +2! Fijn gesprek en daardoor de koop snel gesloten. +3! Terwijl de verkoper de formaliteiten regelde verzorgde hij voor mij en mijn vrouw voor een lekkere kop koffie. +4! Normaal neem ik nooit extra garantie maar door een goed en overtuigend verhaal heb ik dat erbij gekocht wat een goed gevoel geeft. +5!

Nazar 17-10-2022

Zeer aardig en vriendelijk personeel!bood me een kopje koffie aan))Ook veel korting gekregen.Waren tevreden met de aankoop!

Sander 17-10-2022

Mijn vrouw en ik waren aan het oriënteren voor een nieuwe tv. We waren aan het twijfelen tussen een 55” en een 65”. Na diverse winkels te hebben gehad zijn we uiteindelijk belandt bij HelloTV in Den Bosch.

Hier werden we geholpen door een verkoper die kon ons duidelijk en exact kon uitleggen wat de verschillen waren en de afmetingen het beste pasten bij onze woonkamer. Hij begon daarbij al met het aanbieden van een kopje koffie en/of thee, wat in mijn ogen al een goed gevoel opwekt. Ook onze vragen en wensen werden goed en duidelijk opgepakt.

Over de garantie afhandeling bij HelloTV kan ik weinig zeggen, behalve dat bij HelloTV wel een 100% dekken gegarandeerd wordt. In tegenstelling tot andere aanbieders van TV’s.

Al met al zou ik de winkel HelloTV aan kunnen raden voor ander consumenten.

Simoni 17-10-2022

Wat een geweldige ‘old school’ ervaring. Een gastheer die je begroet dan iemand die er echt verstand van heeft in rotterdam. Dit maak je zelden tot nooit mee…
Bellissimo!

De heer en mevrouw Khodabaks 17-10-2022

Erg fijne service, de medewerker had veel geduld en hielp ons ontzettend goed, hij had dan ook erg veel kennis over de tv die wij uiteindelijk hebben gekozen. Door hem komen wij zeker vaker terug en raad ik jullie winkel aan iedereen aan :) Wij zijn erg tevreden!

Ton 17-10-2022

Ik ben goed geadviseerd bij de aankoop van mijn nieuwe tv. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de service uitstekend.

WvW 17-10-2022

PlatteTV/HelloTV is niet telefonisch bereikbaar en heeft maar 2 poppetjes op hun chat zitten.

Mijn tv is heeft sinds dag 1 problemen. Het heeft me heel erg veel moeite gekost om mijn tv aan te schaffen alles was ok en prima, totdat je betaald. Want opeens was het toestel niet leverbaar
(bekend probleem bij jullie overigens met deze "2 weken" scam praktijken, andere denken er ook zo over. Zie hun TrustPilot.)

Sinds begin ervaar ik dus problemen, 1. Om de desbetreffende tv in huis te krijgen. 2. Met het apparaat zelf. 3. Daarna gingen ze mij ineens vanalles aansmeren.
Ik heb echt de grootste spijt dat ik bij HelloTV een tv gekocht heb. Als je een beetje klandizie hebt ruil je deze tv om.
Joost mag weten hoelang ik kan gaan wachten op een reparatie voordat ik mijn tv terug krijgt. Ik kan leen rommel krijgen.

Ik koop hier GEEN TV meer, ze zijn onbereikbaar. Onpersoonlijk, onredelijk, scammy & shady (willen mij vanalles aansmeren).

Zit ik dan met een kapotte tv.
Noooit meer HelloTV

Kees 17-10-2022

Nieuwsgierig ging ik kijken naar wat de inruilwaarde zou zijn voor mijn huidige tv bij aanschaf van een nieuwe bij Hello tv.
Ik was meer dan blij verrast door het aanbod.
Via de mail vriendelijk contact gehad en vervolgens later naar het filiaal in Zoeterwoude gereden.
Prachtige entree, overzichtelijke opsteling vh aanbod televisies.
Daar heel professioneel en vriendelijk behandeld en mede daardoor tot de koop overgegaan. De meer dan scherpe inruilprijs gaf de doorslag icm met de klantvriendelijkheid. Alle lof!
Via de app contact gehad ivm levering nieuwe televisie.
Vandaag maandag 17 oktober ( na aankoop 12 oktober ) een afspraak gemaakt voor bezorging.
Voor de afgesproken tijd een telefoontje gekregen qua tijdstip, perfekt.
2 vriendelijke en enthousiaste installateurs hebben in no time de huidige tv ontkoppeld en de nieuwe tv geheel naar wens geïnststalleerd.
Kortom, wat een goede service op alle vlakken.
Uitgebreide review maar dat komt door mijn enthousiasme en klantvriendelijke behandeling :)

Debbie 17-10-2022

Ik ben afgelopen week in de winkel in eindhoven geweest. Daar ben ik geweldig geholpen door ... ! Een vriendelijke meedenkende werknemer hele fijne uitleg gekregen over de verschillende soorten en meten tvs.

Gerrit Brouwer 17-10-2022

De sonos arc gekocht via email contact met ..... van Hello TV
heeft de order geplaats en door gestuurd naar het filiaal in Den Bosch
Van morgen opgehaald en een zeer duidelijk uitleg over de sonos Arc in de winkel in Den Bosch
vriendelijk jongens.

willem 17-10-2022

Hier praten beroeps mensen die weten waar het over gaat en je daar ook op wijzen.
Ze hebben ook de kwaliteit van het product voor ogen want dat staat garant voor lange levensduur en niet te vergeten met de nieuwste technieken met een waar genot om naar te kijken in dit geval een Samsung tv Neo Q led 8k 65 inch maar er zijn ook nog andere merken zodat je zelf naar smaak een gerichte keus kan maken.
Mijn advies is ga rustig in de winkel kijken dan zie je wel hoe het er voor staat !

J.Jut 17-10-2022

Ideale winkel om op je gemak met goed advies de juiste keus te maken, goede bediening. De plaatsing van de TV was zeer goed

Judika 17-10-2022

Afgelopen weekend gebruik gemaakt van mijn totaalpakket waarin een omruilgarantie zit. We hebben uiteindelijk gekozen voor een maatje groter voor de TV. Dit is geen probleem bij Hello TV. De televisie is nog niet binnen, gisteren alles probleemloos met onze vaste verkoper xxx in Rotterdam geregeld. Alle keren is het met de levering en montage heel goed gegaan. De monteur installeert je tv totaal naar je wensen, een echte aanrader om dit erbij te doen. Daar wil je zelf niet voor tobben.

M Harkema 17-10-2022

Geholpen door xxx op locatie Groningen.
Super geholpen en obv details woning en omgeving een juiste 65inch QLed TV aangeschaft en voor een eerlijke prijs!

R.Pietersma 17-10-2022

Duidelijk verhaal met uitleg en keuzehulp TV. Financieel aantrekkelijk een hoge korting.
Verkoper wist waar hij het over had. Mooie showroom waardoor je alles goed kon bekijken.
En product op voorraad. Elders uitverkocht.

Familie Hanegraaf 17-10-2022

Wij zijn uitstekend geïnformeerd bij de vestiging in Den Bosch (door Collin).
Hij gaf een objectief en eerlijk advies over wat voor onze situatie het beste zou zijn, rekening houdend met ons budget. Vriendelijk en deskundig vatten het goed samen!

JANNIE 17-10-2022

Mijn zus had er al een daar gekocht en dat waren goede woorden wat ze gezegd had en ik werd er keurig geholpen ze namen de tijd voor je ,en gaven rustig antwoord op mijn vragen

Tom 17-10-2022

Goede service, hulpvragen via chat worden meteen behandelt. Alles is prima geregeld en vakkundig personeel , en natuurlijk goed geprijsde tv's van alle merken te verkrijgen. Ook kun je een extra garantie afkopen zodat je je niet hoeft druk temaken ,mocht een tv kapot gaan.

Jos 17-10-2022

Deze LG 55G25lLA tv gekocht bij hello tv omdat deze erg goed uit andere revieuw kwam.
Zelf wezen kijken in Doetichem en werd prettig geholpen en de verkoper had verstand van zaken.
Niet opdringerig en gaf mij alle tijd en dacht met mij mee.
Kan deze zaak zeker aanbevelen.

Anne-Marije 17-10-2022

Onwijs goed geholpen in de vestiging in duiven! Er werd goed mee gedacht, uitleg gegeven, een super scherp prijsvoorstel gekregen en de bezorging werd tot in de puntjes geregeld!

Ik ben onwijs happy met mijn Samsung frame tv!

William 17-10-2022

Ik ben goed geholpen door HelloTV via WhatsApp en heb later een afspraak kunnen maken. Daar ben ik goed geholpen door verkoopster: S. in de winkel van Amsterdam. Ik heb hier za 15 oktober een mooie Sony televisie gekocht, personeel was behulpzaam en klantvriendelijk met goede uitleg. Ik raad deze winkel zeker voor andere mensen aan.
- W

Mooie top producten waar je van kan genieten. 17-10-2022

Prachtige web site kan niet beter je stuurt een mail en je krijgt direct antwoord mooie winkel ruim en overzichtelijk mooie producten tegen scherpe prijzen zeer goede tekst en uitleg en alle tijd niks moet dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel en je kan inruilen en dan geven ze er ook nog een zeer goede prijs voor ze mogen van mij een 10 hebben dat hebben ze meer dan verdient ga zo door daar maak je de mensen blij va.

Leo Zevenbergen 16-10-2022

Goede service en vriendelijke medewerkers. De winkel is ruim opgezet en veel keuze.