HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

John 27-08-2023

In Rotterdam TV gekocht . Goed geholpen door een medewerker. Mooie winkel goede service.

Klink 27-08-2023

Super goeie service door iemand die er 19 jaar al werkt bij hello tv Nijmegen. Wij komen hier altijd! We raden iedereen ook aan die een tv wilt kopen om hier heen te gaan. En we worden hier ook altijd goed en warm ontvangen! Dus we hopen dat we er nog meer jaren aan kunen plakken bij onze nieuwe aankoop!

Marcel 27-08-2023

Fijne zaak om te kijken of kopen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Denken heel goed mee over wat je wilt.

Arno Rompelaar 27-08-2023

Prima. Alleen veel tv. Die staan op internet winkel. Terwijl niet neer leverbaar is. Slechte zaak. Dus niet leverbaar. Haal van websites af.

Joost 27-08-2023

Een uitstekende winkel met deskundig personeel. Omdat we een andere oled TV wilden kopen, en hier een aantal vragen over hadden, zijn we naar Hello Naarden gegaan en hebben onze vragen met een medewerker besproken. De medewerker was ter zake kundig en heeft ons uitstekend voorgelicht.

Karan 27-08-2023

Prima informatie en geholpen door verkoper. We haaden eerder al een oriëntatiebezoek bij dezelfde winkel in Amsterdam gedaan. We werden toen ook prima geholpen door een andere collega.

Prima service 27-08-2023

Erg vriendelijk personeel, behulpzaam en correct. Je krijgt een Whatsappje om een passende afspraak te maken en je wordt gebeld als je bestelling geleverd wordt.
Super! Ben erg blij met m’n nieuwe tv!

H Zijlstra 27-08-2023

Prettig en eerlijke uitleg. Advies naar wat je thuis nodig bent en dat betekent niet het duurste of grootste toestel. Er wordt geen enkele druk gelegd, en onze vele kritische vragen werden geduldig beantwoord
Wij zijn perfect geholpen en te woord gestaan.
bedankt!

marjo en carel akemann 26-08-2023

Hoi,
Ramon heeft op een zeer duidelijke, heldere en klantvriendelijke wijze geholpen/geadviseerd. Hebben dit zeer gewaardeerd en konden daarom snel tot een duidelijke keuze besluiten.
Voorbeeld hoe je een klant helpt en adviseert. Hulde.
groetjes van marjo en carel akemann

JahR 26-08-2023

Goed geholpen, zowel in juni voor de aanschaf van een TV en soundbar voor de woonkamer als vandaag voor de aanschaf van een subwoofer en TV voor de slaapkamer. Prima zaak en vakkundig personeel. Ga hier in de toekomst zeker weer naartoe!

R. Klaassen Bos 26-08-2023

Shop is ok je kan meteen jouw keuze zien en de verkoper had zeker verstand van zaken. Wel verkopers eigen proberen meer te kopen

Milenko 26-08-2023

De winkel in Utrecht is kwa personeel, kennis,aanbiedingen en producten de beste audio/video winkel van Nederland. Ben zowel dit jaar als vorig jaar uitstekend geholpen met de juiste keuzes maken door Naveen. Enorm bedankt en ik zal in de toekomst blijven terug komen!

Yilmaz 26-08-2023

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Bij aankomst werd direct gevraagd of we wat wilde drinken. Daarop aansluitend kregen we ook steeds update wanneer de verkoopmederwerker zou komen. De tv die wij wilde was helaas uit het assortiment. Een nieuwere variant hebben we voor een goede prijs meegekregen. Echt goed werk! HelloTV blijft hoog bij mij in het vaandel.

Eric 26-08-2023

Vandaag weer fijn geholpen door Hr.Massi van Hello TV -R.dam , praat soms wat te snel ivm naderende sluitingstijd maar o.k. , inmiddels is dit het 2e OLED scherm via verkoop uit deze winkel.

Iman 26-08-2023

Prima shop snelle reacties op vragen Mooie aanbieding gehad . Kreeg er ook nog Galaxy tablet tab 8 bij dat gaf wat problemen bij Samsung maar ook dat werd door Hellotv snel opgelost. Bezorging door post nl extra was ook heel goed bezorgers droegen de tv zelf tot in de huiskamer Uitpakken en aansluiten was in een kwartiertje gedaan .Hellotv heeft er een vaste klant bij.

Walter 26-08-2023

In de vestiging in Naarden geweest en geholpen door Thoren.
Zeer mooie ruime ordelijke winkel waar je rustig kunt kijken. Professioneel en zeer deskundig geholpen. Helder antwoordt op alle vragen. Veel kennis over de tv, ook andere/eerdere modellen.
Goed advies en geen opdringende verkoopmethode.
Goede bereikbaar en voldoende parkeermogelijkheid op het terrein.

Vanessa 26-08-2023

We zijn in de winkel in Duiven op een prettige en vakkundige manier geholpen door Marc, die de tijd nam om onze vragen te beantwoorden, ons te adviseren, ons te wijzen op de mogelijkheden en tv en soundbar te demonsteren.

Simon vd Wal 26-08-2023

Ik werd vriendelijk ontvangen bij HelloTV door HenkJan en werd geholpen met inladen nieuwe TV en de ‘oude’ TV werd samen met mij naar binnen gezet.. grote winkel en kreeg op mijn nieuwe TV een mooie korting aangeboden. Al met al tevreden.
Oh en fijne vakantie HenkJan

Frank 26-08-2023

Netjes geholpen en samen gekeken welke tv het beste en prijs technisch het interessants is

Yuri 26-08-2023

Duidelijk advies. Snel geholpen met een goede keuze maken. Ik kende de verkoper al een tijdje, dat helpt met vertrouwen. Deze medewerker weet precies hoe het moet. En vooral specifiek de locatie in Groningen is ook een erg fijne rustige winkel.

TP van der Horst 26-08-2023

Gisteren goed geholpen, goed meegedacht alleen het tv tje deed het niet echt goed en de dvd (die er in zat) helemaal niet. Volgende dag een andere kunnen kopen, wel een stuk duurder, maar dat wisten we.

H&G 26-08-2023

Scherpe prijs kwaliteitsverhouding!
Informatief
Ter plaatse konden we het verschil goed zien tussen OLED en Qled
Belangstellend en begrijpend
Jammer dat de tv niet voorradig was maar wordt morgen geleverd

Elma 26-08-2023

Erg goede ervaring gehad met de hulp die wij kregen in de winkel. Vriendelijke meid die ons hielp en goed uitleg gaf over verschillende dingen die belangrijk zijn bij de tv die wij uiteindelijk hebben gekocht.

Jack Berendsen 26-08-2023

Wij hoorden van vrienden van deze shop en zijn hier zeker niet in teleurgesteld. Nadat wij ons volledig op een bepaald toestel hadden ingesteld werd ons tijdens het afhalen van het geserveerde toestel gewezen op een erg interessante aanbieding van een totaal ander toestel. Dat toestel hadden wij in eerste instantie links laten liggen omdat het veel te duur was, maar de aanbieding die S*** ons deed konden we niet negeren en zijn we naar dit toestel overgestapt. Erg fijn geholpen dus en tot dusverre zeker geen spijt van onze aankoop.

Nathalie 26-08-2023

Goedenmiddag,
Gisteren bij Hellotv Groningen geholpen door M***. Wat was dat een geweldige ervaring. Ze verstaat haar vak, is super klantvriendelijk en kon ons heel goed helpen met een goede keus maken. Sowieso zijn ook haar collega's ook allen aardig. Dus voor uw nieuwe thuisbioscoop raden we u zeker Hellotv Groningen aan bij M*** en haar vriendelijke collega's. Toppertjes