HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Klantenbeoordeling 02-04-2021

Beste, onze keuze voor PlatteTv komt omdat jullie werkelijk de goedkoopste van Nederland zijn, ook het contact verliep heel goed, de levering van het toestel was top evenals de montage die tot in de puntjes gedaan werd! Een dikke 10 voor de installateurs! Mvg E. Van Liedekerke

Bunsee 02-04-2021

Na omstandigheden dat ik eerder niet vermeld hebt was ik toch met de beste service geholpen.. Daar mag ik niet over klagen..om die reden geef ik platte tv toch een dikke 10..

Wim van Beek 02-04-2021

De 1e keer werd de tv bezorgd door de pakketdienst. Ik kon niet wachten om de tv aan te sluiten. Helaas bleek de tv stuk... stress en nu. Via de chat direct contact en direct een passende oplossing. Geen probleem mr. Van Beek, wij ruilen de tv om. Dat noem ik nou eens service, blij dat ik niet voor mediamarkt heb gekozen. Vandaag werd de nieuwe tv bezorgd door platte tv zelf en Remon heeft zelfs geholpen met ophangen. Top sevice van Platte TV. Kan het iedereen aanraden. Nuveel kijkplezier

Harry Faber 01-04-2021

Ik heb mijn Philips 48 Oled935 TV gekocht bij Platte TV omdat zij een vestiging hebben in mijn woonplaats Groningen.
Ondanks dat zij midden in een verhuizing zitten van de ene naar de andere kant van de stad, nam men toch de moeite om voor mij alsnog een opstelling te maken, zodat ik het beeld en geluid van deze geweldige TV kon beoordelen. Ik werd zeer vriendelijk behandeld en men nam alle tijd voor mij.
Ik geef normaal nooit een 10, maar in dit geval, midden in een verhuizing en dan toch uitgebreid de tijd voor je nemen vind ik de 10 gerechtvaardigd.
Officiële reactie van HelloTV 02-04-2021

Beste Harry,

Bedankt voor de 10! Fijn om uw ervaring met onze winkel in Groningen terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV. Hopelijk zien we u straks in onze nieuwe winkel in Groningen ook weer terug.

Mike Verhees 01-04-2021

Goed advies met alternatieven. Uiteindelijk goede deal kunnen maken met inruil.

Inregelen nieuwe tv 01-04-2021

De plaatsing en inregelen door Danny en Duncan is probleemloos verlopen. Ik ben slechthorend een een streamer is noodzakelijk. Ze hebben alles geprobeerd maar geluid ho maar. Ik heb een nieuw model streamer moeten kopen. Die werkt nu.

Alex 01-04-2021

Geweldige tv erg mooi beeld en een super installatie door D en D gedaan met nog nuttige adviezen.

Buddy. 01-04-2021

Vriendelijk, professioneel, goede feedback en het was fijn om te communiceren met een persoon die niet uit was om de duurste televisie te verkopen maar..! gewoon met een objectief advies en wat het beste bij mij paste.
Good job S....n.

G de Jonge 01-04-2021

Prettig ontvangst door Marco bij de Platte TV in Groningen.
Duidelijke uitleg over de verschillen in tv's, komt vakbekwaam op ons over.
Al met al een prettige ervaring. Zeer zeker een aanrader.

Hans van der Neut 01-04-2021

Mooie Ruime Winkel. Veel om te vergelijken. En gratis parkeren voor de deur. Ik werd vriendelijk geholpen en ik kreeg voor het lange wachten, het was druk op dat moment een kopje koffie aangeboden. Mijn vriendin had hier ook al eens een TV gekocht vandaar dat ik ook naar Platte TV in Utrecht ben gegaan.

Kay 01-04-2021

In Zoeterwoude geweest om te kijken naar een specifieke TV, op basis van wensen/eisen van TV werd mij door Jelle heel netjes nog een ander model laten zien welke goed aan zou kunnen sluiten op mijn wensen.
Ik heb zelf gekozen voor toch het model waarvoor ik in principe kwam en ook hierbij werd ik netjes geholpen, opties werden voorgelegd en ik werd keurig geholpen de TV in mijn auto te krijgen.
Officiële reactie van HelloTV 01-04-2021

Beste Kay,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn om uw ervaring in onze winkel in Zoeterwoude, en in het bijzonder met Jelle, terug te lezen. We proberen u een zo volledig mogelijk advies te geven, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. Prettig als dat ook is gelukt. Heel veel plezier van uw nieuwe TV!

DIrk van Velsen 01-04-2021

Duidelijk informatie op de website, makkelijke chat functie. Helaas is communicatie soms wat traag omdat ik niet kon bellen met de medewerker.
Service in de winkel in Naarden is ook erg netjes en professioneel.

Tom 31-03-2021

Prima geholpen, via de mail. En de bezorger was iets later dan de geplande afspraak

Michel 31-03-2021

Super geregeld mooie korting alles volgens afspraak aardig personeel en goed via de chat

Inge Rosmolen 31-03-2021

Een beetje voorzichtig contact gezocht via internet met Platte TV. Nog nooit eerder zo'n grote aanschaf on line gedaan. Na een prettig verlopen chat sessie was de koop snel besloten. Een goede prijs voor de nieuwe tv en een dito prijs als inruil voor de oude. Heel prettig geholpen. Precies op tijd afgeleverd door **. Hij gaf ons nog een waardevolle tip over het uitpakken.

Pieter 31-03-2021

Na 3 dagen met beschadigde doos binnen gekregen
Niet geaccepteerd maar na 1 week na niet accepteren nog geen nieuwe in huis. Hun webshop zegt voor 21.00 besteld volgende dag geleverd
Officiële reactie van HelloTV 01-04-2021

Beste Pieter,

Wat vervelend dat de doos bij het bezorgen beschadigd was. We zoeken graag uit wat de status van uw bestelling is, zou u een mail kunnen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer?

Huub Dirckx 31-03-2021

Alle aandacht en tijd wordt voor de klant uitgetrokken, vakkundig advies in een rustige setting., zeker niet opdringerig.
De winkel in Breda ligt vlak bij de snelweg en goed bereikbaar

Jan van Rossum 31-03-2021

Uitermate klantvriendelijk en deskundig advies in de winkel in Utrecht. Denkt goed mee en geeft veel alternatieven.

F.v.d.|Voort 31-03-2021

Prima voorlichting en uitleg gehad in de winkel (in Naarden). Leuke deal kunnen afsluiten. Inmiddels tv binnen en geinstalleerd. Prachtig beeld ( nieuwste LG OLED tv). Heel erg tevreden mee.

Harley57 31-03-2021

Vanwege de drukte duurt het even voordat je de aandacht krijgt. Eenmaal aan de beurt werd ik klantvriendelijk en technisch goed geinformeerd in deze speciaalzaak over de Sony KD65AG9, de opvolger voor mijn vorige Sony's. Goed voorgelicht over pixel-garantie voor een goede prijs de deal gesloten met **** een van de specialisten bij PlatteTV in Zoeterwoude.

Guus 31-03-2021

Goed geholpen door Daniel uit Nijmegen; prijsonderhandelingen en service prima.

WK 31-03-2021

PlatteTV heeft een Live Chat functie die erg goed werkt. Zo is er ten tijde van de lockdown toch nog persoonlijk contact. Afhalen in Breda verliep vlekkeloos en zonder gedoe. Mooi winkel. Attent personeel.
Officiële reactie van HelloTV 31-03-2021

Beste WK,

Bedankt voor de 10! Fijn dat u via de LiveChat en de afhaal-optie in onze winkel in Breda het product van uw wens heeft kunnen aanschaffen. Heel veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer.

Nilles 31-03-2021

Op een vakkundige wijze is mijn TV en soundbar geïnstalleerd en ben zeer tevreden over de professionele en relaxte manier van handelen

jo 30-03-2021

heel goed geholpen was geen probleem om mijn oude tv zonder doos in te ruilen .
en bezorger en andere medewerkers goed geholpen en goede communicatie 👍

Angelo 30-03-2021

Onze nieuwe tv bij platte tv besteld. Eerst was ik voorzichtig, maar wat een top service. Ik ben goed en deskundig geholpen. Tussen had ik een vraag en kon ik makkelijk deze online in de chat vragen. Vandaag ..... kwam de tv installeren...hij legde alles keurig netjes uit. Jullie hebben zeker een vaste klant bij.