HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Alex 22-04-2021

The service provided by PlatteTV and Ron was amazing. He had spot on advice on which position to place the tv on the wall, had a lot of patience testing several positions, and was very careful and clean with the TV and the house. Highly recommended!

Ben 22-04-2021

Nieuwe tv volgens afspraak geleverd,vooraf heeft men nog even gebeld dat men onderweg weg was.Oude tv meegenomen,en de nieuwe tv afgeleverd.De chaufeur Joris heeft nog goede tips en adviezen gegeven over het plaatsen en aansluiten van de nieuwe tv.
Heel tevreden over mijn nieuwe aankoop
Officiële reactie van HelloTV 22-04-2021

Beste Ben,

Bedankt voor de 10! Heel erg fijn om uw ervaring met ons terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en mochten we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag.

Jelske - PlatteTV

Jeffrey S 22-04-2021

Ik heb deze shop gekozen, omdat dit voor mij de dichtstbijzijnde winkel was met Playseats. Ik was geïnteresseerd in een Playseat en kon hier proefzitten. De medewerker van de winkel wist veel, was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was van plan om online te bestellen, maar ik vond de service in de winkel zo goed dat ik hen de verkoop gegund heb.

Ellen 22-04-2021

Ongelooflijk wat een enorme goede service heb ik ondervonden door mijn TV en Sonos apparatuur bij Platte TV te bestellen! Vooral de professionele en goede aanpak en zeer goede uitleg van DK heeft bijgedragen aan een aankoop waar ik zeer blij mee ben! Elke stap werd uitgelegd! Naast dat de apparatuur geweldig is, prachtig geluid ........, blijft mij de vakkundige benadering van DK bij!!! Echt een aanrader je apparatuur hier te bestellen........,

Joop 22-04-2021

Wij hebben een tv gekocht in filiaal Utrecht. Overzichtelijke winkel en heel prettig geholpen foor de verkoper. Onder genot van een kopje koffie werd ons informatie verstrekt over het aanbod tv's. Heel deskundig advies gekregen en wij zijn zeer tevreden over de aankoop.

Wesley 22-04-2021

Ik werd supergoed geholpen door verkoopster S. in het selecteren van een nieuwe TV. Had zelf al wat research gedaan en uiteindelijk voor een hele goede deal de LG C1 65" gekocht. Ook nog wat geld gekregen voor de oude televisie. TV werd keurig netjes de volgende werkdag bij mij geplaatst, hoefde zelf niets te doen!

Zeer tevreden!

Henk 22-04-2021

Alles goed geregeld. Van advies tot en met uitleg. Volgende tv ga ik daar ook weer halen.

peter kosman 22-04-2021

Mooie tv met alles er op en er aan. OLED is echt een mooie vooruitgang. Het toestel vervangt mijn 65 inch TV van Philips. Heb al jaren Ambilight maar de nieuwe Ambilight 3 lijkt toch wat dynamischer te zijn en verfijnd. Beeldkwaliteit is erg goed, OLED is zo veel beter dan de oudere LCD en LED technieken.
Goed geholpen verder bij PlatteTV, duidelijke afspraken kunnen maken waardoor ik snel (de zelfde dag nog) van de nieuwe TV kon genieten.
Deze TV kan ook op hogere pootjes zodat je soundbar er gewoon voor kan staan,ik heb er de Heos set ook van Platte tv erij staan .
Aangesloten op de Mediabox van Ziggo en dan genieten van het prachtige beeld. Google home vind de tv meteen op het netwerk dus installeren van verschillende accounts was zeer gemakkelijk. Het geluid gaat via de soundbar en dat klopt goed synchroon met het beeld.
al met al weer een goede aankoop .

Henri 22-04-2021

Ik ben goed geholpen via de live chat met verschillende optie en uiteindelijk een tv gekocht. Deze heb ik dezelfde dag nog opgehaald in Nijmegen waar ik goed werd geholpen door het personeel.

DPenning 21-04-2021

Goed contact via de mail om te overleggen over een aantal vragen, prima service, fijne monteur die keurig werk geleverd heeft.

Nadia 21-04-2021

Vandaag in de winkel geweest om een nieuwe TV te kopen. Geholpen door ** die was behulpzaam en heeft al onze vragen kunnen beantwoorden. Na aanschaf van de tv waren er nog wat onduidelijkheden maar ook daarmee heeft ** ons goed geholpen. Klantvriendelijk en zeker weten de beste prijs die er op de markt te vinden is.

Martin Guit 21-04-2021

Super tevreden. Schitterend beeld en mooi geluid via playbar. Duncan is een geweldige installateur, heel vriendelijk en klantgericht stelt alle goede vragen en werkt heel netjes! Nogmaals dank en de volgende bestel ik weer bij jullie, dat duurt nog wel even! Martin Guit

Dave 21-04-2021

Klantvriendelijk. Luisterend oor. Geen opdringerig gedrag. Ze hadden ook de producten op voorraad waarvoor ik kwam.

Prima winkel met ruime keuze en leuk personeel 21-04-2021

Bij het betreden van de winkel krijg je meteen een goede indruk van wat er op tv's gebied te vinden is.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en nemen ze de tijd voor je of je nu voor een grote of kleine tv komt je krijgt een goed advies en helpen ze je goed om de juiste keuze te maken. Ook de scherpe prijzen die ze hanteren maken dat je bij platte tv op de juiste plaats bent.

Lia soulimans 21-04-2021

Directe live chat. Uitstekend geholpen in de shop in Utrecht. Geen opdringerig gedoe, veel moeite werd gedaan en goede info gegeven over de door mij gewenste tv. Op de afgesproken tijd geleverd en professioneel geïnstalleerd, buitengewoon klantvriendelijke benadering.

Marion 21-04-2021

Ben in filiaal Utrecht geweest na aanraden van mij schoonzoon zeer goed deskundig advies en geen opdringerig personeel

Roel 21-04-2021

Jammer dat ik hem zelf in elkaar moest zetten en aansluiten wat voor mij een enorme puzzel was

Charlotte van Rijn 21-04-2021

Snel en vriendelijk geholpen bij het omruilen van een tv. Ik zou zeker naar deze winkel gaan bij de aanschaf van een volgende aankoop.

Ads 21-04-2021

Helemaal top, mooie tv met super professioneel geïnstalleerd op tijd en CG afspraak

J. Brussaard 21-04-2021

Via internet een Denon AVC4700H aangeschaft. Zeer deskundig geïnstalleerd. Duidelijke uitleg. Helemaal Top.

Bert 21-04-2021

Ik heb lang getwijfeld over de aanschaf van een nieuwe TV. Op de site van PlatteTV.nl zag ik een mooie aanbieding en besloot om via de chat te kijken of ik nog korting kon krijgen. Ik werd daarbij uitstekend geholpen door ****i. Hij gaf mij een mooie inruilprijs voor mijn oude TV waarna de zaak snel beklonken was. Een week later stond de bezorger voor de deur die meteen mij oude tv weer heeft meegenomen. Al met al top geregeld.

L.G. Romijn 21-04-2021

De tv is afgeleverd door *****
zeer nette en correcte bezorger was hier zeer tevreden over.
heeft me nog een paar goed advies gegeven wat betreft de next box van ziggo.
Hij gaf het advies om een goede HDMI kabel te kopen en dat ga ik ook eerst doen.
Nee ik ben zeer te spreken over de Platte TV. en zou zeker het aanbevelen bij kennis of familie.
Zeer fijn geholpen en ook het bestellen en bezorgen.
Officiële reactie van HelloTV 21-04-2021

Beste L.G. Romijn,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Erg fijn om uw ervaring met ons terug te lezen en die aanbeveling is natuurlijk helemaal fijn. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u bij uw volgende aankoop ook weer terug.

Jelske - PlatteTV

Jeannette 21-04-2021

Dat dit nog bestaat 👍 Advies per chat uitstekend kennis van zaken.
Installateur vriendelijk, en professioneel. Geduldig met uitleggen.
Platte Tv heeft klasse. Aanrader. 🤗🤗

JH muller 21-04-2021

Super en behulpzame bezorger /tv installateur ***** ! Next time weer bestellen bij platte tv.nl
Netjes geregeld en bij hun is klant echt koning .
Super

Belinda 21-04-2021

Alles snel geregeld met vriendelijk en professioneel contact met goede toelichtingen. Heerlijk dat men niet probeert je van je keuze af te brengen en een duurdere TV aan probeert te praten dan welke we online hadden uitgezocht. Duidelijk garantiepakket en de TV werd ook nog eens netjes in de auto gelegd.