HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Joost van Delft 29-08-2021

Afgelopen zaterdag de winkel bezocht.Uitstekend geholpen door medewerker. Mederwerker was vriendelijk ,meedenkend,deskundig en nam echt de tijd.
Ik kan deze winkel zeer aanbevelen

Tamara 29-08-2021

Goede uitleg en service! Ik beveel deze winkel zeker aan...prijs is ook top!

Heleen 29-08-2021

Goede service, duidelijke uitleg en geen moeite is teveel. Deskundig.
Betreft filiaal Breda, de verkoper met de 2 zwarte oorbellen.

Baukje 29-08-2021

Heel goed geholpen door installateur Tim. Hij heeft de tv netjes opgehangen. Heel klantvriendelijk en meedenkend. Zeker een aanrader.

Peter 29-08-2021

Goede en snelle service.
Ik kocht een artikel, maar dat bleek net niet meer beschikbaar en kreeg voor een lager bedrag een vervangend exemplaar die 1 maal als demo was gebruikt.
Dit werd uiterst snel geregeld.

Blouw 29-08-2021

Goede uitleg, vriendelijk, kennis van zaken, groot assortiment, goed te bereiken, ook via chat

32inch. 29-08-2021

Prachtige tv ideaal voor op de slaapkamer.
Prima geholpen in de winkel, zeer vriendelijk en kundig personeel.

Michelle 29-08-2021

Wij waren naar Amsterdam geweest en werden vriendelijk geholpen door een medewerker. Hij gaf ons advies over een led tv. Daarna kwamen wij een tv tegen voor onze zoon en hadden wij die gelijk voor hem gekocht.

Wim 29-08-2021

Vriendelijk en deskundig personeel. Alle tijd om uit div. merken keuze te maken, hierbij deskundig uitleg.

karen 29-08-2021

In Amsterdam geholpen door een zeer klantvriendelijke en deskundige heer .Echt topservice

karen 29-08-2021

Martin 29-08-2021

Prima winkel, goed advies, er staan veel toestellen opgesteld. Keurig geholpen en ze hebben voor mij een mooie prijs gemaakt. TV was op voorraad, dus kon hem direct meenemen. Goed advies, goede prijs en gelijk meenemen, wat wil je nog meer, service ook dik in orde, vriendelijke medewerker. Hebben hier al vaker gekocht bevalt prima.

Michel 29-08-2021

goed geholpen! Mooie winkel met deskundig personeel. Ook de prijzen zijn scherp/concurrerend

Kiran 29-08-2021

Mooie grote overzichtelijke showroom. Ik ben geholpen door Robin, die mij rustig en geduldig geholpen heeft. Professioneel en kundig!
Erg prettige ervaring en ik kon hier zeker terug

M. Rutten 29-08-2021

Wij gingen naar platte tv in Nijmegen omdat we een nieuwe tv nodig hadden omdat onze vorige stuk was.
We hadden vooraf al op de site gekeken en al min of meer een tv gekozen waar we meer van wilde weten, dat was de LG 50up77006lb.
Eenmaal in de winkel werden wij ontzettend goed geholpen door Rob.T, kregen goede uitleg over de tv en alles er omheen.
Ook het ons aangeboden kopje koffie smaakte prima.
Uiteindelijk de tv gekocht en thuis geinstalleerd en we zijn er dik tevreden mee.
Al met al een prima ervaring met een goede winkel waar je goed geholpen word door vriendelijk en vakkundig personeel.
Ik hoop dat het nog lang duurt, maar als deze tv ooit stuk gaat dan weet ik wel waar ik dan de volgende haal.

Marco K 29-08-2021

De shop is erg compleet met alle merken. Ik ben op een maandag gegaan dus personeel had alle tijd. Aardige jonge verkoper die erg veel verstand had van alle merken en ins en outs. Platte tv is zeker niet de duurste want zij weten precies want andere bedrijven rekenen. Ze hebben ook veel televisie getoond met alle mogelijkheden. Verkoper had alle tijd en zetten ons niet onder druk. Ik vond het erg deskundig overkomen in het geheel.

Freek 29-08-2021

Wij zijn erg goed geholpen door Burak in het filiaal in Zoeterwoude. Deskundig, goed antwoord op onze vragen en prettig advies (niet pushy, goed luisteren en daarop inspelen). Jammer dat de door ons gekochte tv niet op voorraad in de winkel was, dat maakt net geen 10.

Ingrid 28-08-2021

Super geholpen, super uitleg en prijzen zijn goed en onder de concurrent, heel tevreden en ik raad platte tv bij iedereen aan, bijdeweg mooie zaak en omdat onze tv niet op voorraad was in Eindhoven op eigen keus opgehaald in Den Bosch (kon ook bezorgd worden maar wilde we niet) evenals Eindhoven super winkel gewoon. Zonder te slijmen super tof en nogmaals top geholpen, Chapeau 👏🏻

Ad 28-08-2021

Een hele mooie presentatie van vele verschillende soorten ,maten en prijzen van de tv’s. Want daar gingen we voor kijken (er is nml nog veel meer moois te koop als je op zoek bent naar een BBQ)
We werden geholpen door Danny, zeer goede uitleg en informatie. Neemt de tijd voor je en geeft verschillende opties waar je voor kunt kiezen , niet opdringerig.
We zijn zeer tevreden en raden deze winkel aan.
Een hele andere beleving als andere winkels waar we wel eens geweest zijn, hier hebben ze verstand van wat er verkocht wordt en zeer klantvriendelijk,Top!
Voor ons een verdiende 10

Ben 28-08-2021

Heldere uitleg en niet gericht op moeten verkopen. Goede vergelijking van producten.

Tom 28-08-2021

Vandaag is de tv bezorgd door vriendelijke en behulpzame technicus. Bestelproces was ook een goede ervaring. Ben heel tevreden en blij met de nieuwe televisie

Marcel 28-08-2021

Op zoek naar een soundbar ben zeer netjes en goed geholpen door Jordy van plattetv heb verschillende soundbar mogen beluisteren en op tip van hem de juiste aangeschaft.

Steve 28-08-2021

Zeer deskundig en met veel geduld geholpen door Michiel van platte tv in Nijmegen! Duidelijke uitleg over de mogelijke toestellen en ook eerlijk en vakkundig te woord gestaan. Zelfs nog even gezellig over koetjes en kalfjes gepraat! Ik raad mensen aan voor hulp bij het kiezen van een tv een bezoekje te brengen aan platte tv Nijmegen!

Nico 28-08-2021

Deskundig advies. Goede inruil mogelijkheden.. Exclusieve dealer van de betere merken. Verder, alles voor lagere prijzen dan de concurrenten.

Wim 28-08-2021

Had al eerde een aanschaf gedaan maar dan het filiaal Utrecht .
Nu in Amsterdam geweest hartelijk ontvangen met een kopje koffie en prettige afhandeling aankoop van een nw TV.