HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Luuc 17-12-2022

Ik ben goed geholpen, mooie deal gemaakt en heb nu mijn droom tv thuis voor een scherpe prijs.

Daan van der stel 17-12-2022

Zeer professioneel geholpen heb er nu voor een 4e keer gekocht.
Lopen mensen rond met kennis en denken op elk vlak met je mee.
Ongeacht welke budget ik ben met elke keer als ik er kwam met een goed gevoel naar huis gegaan.

Jos 17-12-2022

Goed geholpen door hulpvaardige X. Snelle levering en gemaakte afspraken nagekomen.

M 17-12-2022

Buitenkansje is niet altijd een werkend product en al zeker geen zo goed als nieuw. Hier wordt blijkbaar niet goed op gecontroleerd. Doos was na aankomst flink gehavend, opzich geen probleem wanneer het product maar in orde is. Na uitpakken blijkt product al wat oppervlakkige schade heeft, alles is zo in de doos gegooid. Batterijen nog in de afstandsbediening en schroeven ergens los in de doos. Na installeren blijkt het een DOA tenzij en dan begint het proces. Hellotv reageert vrij langzaam en geboden oplossing is een nieuw product Na bij betaling. Product zelf moeten ruilen omdat het niet aan de deur kan worden geruild. Totaal geen compensatie gekregen voor vervoer. Dit vond hellotv een nette oplossing…

Barcelona 17-12-2022

Terzake kundig
Verkoopmedewerker X heeft mij heel kundig, snel en adequaat geholpen met aankoop Samsung TV. Goede productkennis. Was een paar dagen eerder ook bij hem geweest ter oriëntatie en hij wist nog tot in detail welke TV's we hadden bekeken en wat daarbij was besproken, voortreffelijk geheugen. Als commerciële man wilde hij nog wel een aanvullende verzekering met een zekere vasthoudendheid er bij leveren, maar ja hij werkt daar ook om te verkopen.

Hans 16-12-2022

Op een prettige en professionele manier geholpen, ruime winkel met veel demonstratiemodellen

Heidi 16-12-2022

We zijn super tevreden over de service die monteur A. heeft geleverd. Een hele vriendelijke en correcte man. Maar ook kundig en een “Pietje precies”! Tot op de millimeter nauwkeurig alles opgehangen. Zelfs onze kat vond hem leuk! 😉 Dankjewel!!

Pieter 16-12-2022

Eerst online gekeken en contact gehad over de korting, ik kreeg binnen 5 minuten een goede aanbieding en de factuur in mijn mailbox, daarna in de winkel betaald bij zeer vriendelijke en kundige verkoper. Online stond dat ik de tv bij de winkel kon bekijken maar helaas was deze niet aanwezig. Ik koop hier al jaren mijn tv's omdat de prijs altijd goed is en ze goed bereikbaar zijn dus als u een tv zoekt is Hello TV zeker een aanrader.

Peters 16-12-2022

Shop is goed
Word goed geholpen
De tv ziet er mooi uit
Beeld is helder

De monteur was vriendelijk en nam alle tijd

Bright Bean 16-12-2022

Super goed geholpen, zeer vriendelijk en veel kennis in huis. top top top !!!

HG 16-12-2022

Snelle installatie. Ook tv gekoppeld met Sonos audio. Apps in mijn Sonos gezet. Allemaal snel en zonder problemen.

Berna 16-12-2022

Keurige winkel, personeel heeft goede kennis van de artikelen..... heeft ons perfect geholpen. Veel vragen goed kunnen beantwoorden. Dikke pluim voor hem.

Lex 16-12-2022

Hello TV is een TV winkel waar veel keuze is en veel informatie kan worden ingewonnen.
Ik ben heel vriendelijk geholpen door... en heeft veel uitgelegd...... heeft veel kennis in huis.

Patrick 16-12-2022

Afgelopen maandag installatie van mijn nieuwe TV afgerond door Edwin.
Alle bestelde artikelen geleverd en netjes aangesloten door.... .
Zeer tevreden over de hints, tips en de super goede service van HelloTV.
In de toekomst alleen HelloTV voor mij.

Frank 16-12-2022

Prettig ontvangst en kundig geholpen Duidelijke uitleg gehad. Zeer klantvriendelijk. Kan deze winkel aanbevelen

Hemmer 16-12-2022

Ik ben op een prettige en vakkundige manier geholpen.
Wel vond ik het vreemd dat in eerste instantie het brengen en aansluiten gratis was waarna hij werd teruggefloten dat dat niet kon

Marilva 16-12-2022

Voor de 2de keer een volle tien van mij….
Een Hele vriendelijke Jonge man
Samen deden we de team work 😁
Ik heb verder niks aan toe te voegen

En natuurlijk hartstikke blij met mijn nieuw tv Sony KD-85X85K. Onze ogen zijn het nu al gewend eraan.
Haha

Maikel 16-12-2022

Fijn geholpen door... met een goed advies en met een scherpe inruil deal.
Bezorging ging perfect en eerder dan verwacht.

Utrech 16-12-2022

Ben al heel lang klant bij vestiging utrecht. Nu ook weer tv besteld nav de expertise adviseur. Enige min puntje is de opname tijd telefoon.

Ineke 16-12-2022

Wij hebben bij jullie een tv gekocht van LG daar wij niet naar die megawinkeks willen gaan. De meneer heeft ons goed geholpen en al onze vragen beantwoord. Hij was niet opdringerig met het verkopen van de extra garantie en kabel die er bij hoorde. Hij liet de keus aan onszelf. Zonder verplichting het te nemen. Dat is wat wij prettig vinden. Ook had hij veel geduld. Daar wij niet zo technisch zijn en al een beetje ouder. Hij bracht de tv ook in onze auto zonder probleem. Dus wees zuinig op deze meneer. Vriendelijke groet

Moira Harte 16-12-2022

Aangekomen zoals gepland ! Installatie zeer efficiënt en netjes. Uitleg en advies helder, duidelijk. Ook VRIENDELIJK!
Wat mini problemen met mijn KPN afstandsbediening maar oplosbaar!
Een aanbeveling waard. GOED.

B 16-12-2022

Snel, vriendelijk en tijdens het wachten even een kopje koffie en in no-time weer weg inclusief mooie TV.

Jonathan 16-12-2022

Ik had een TV uit 2021 op het oog vanwege mijn budget, helaas kon er met inruil niets van de prijs af van deze TV. Maar ze konden mij wel de opvolger uit 2022 aanbieden voor een mooi bedrag met inruil van mijn huidige TV. Na de bestelling online te plaatsen kon ik een paar dagen later de nieuwe TV ophalen bij het filiaal in de buurt. Bij het ophalen bleek de inruil niet nodig, die kan naar marktplaats of de kringloop. Na het betalen werd er goed geholpen met het inladen van de TV in de auto.
Erg tevreden met de service, ik kan niet wachten om de TV uit te pakken en aan te sluiten.

Pieter de Jager 16-12-2022

Allereerst vind ik die chat-mogelijkheid erg prettig en de ruime en mooie indeling van de winkel verdient een compliment.
Wat ik even vervelend vond is het volgende: Ik was aan het onderhandelen op een dag dat mijn keuze E 1299 moest kosten, na plussen en minnen was de deal na inruil en zelf TV halen E 1099, 200 minder, denk je het aardig gedaan te hebben. Toch niet zo!!!! Een dag later kostte die TV 1199. Vond ik jammer.

Koos 16-12-2022

Zaterdag 10 december een LG OLED55C25LB gekocht bij Hellotv in Groningen,Na zeer goed advies van verkoper.... die mij alle verschillen goed liet zien tussen verschillende televisies zoals advies over formaat en oled of oled evo heb ik besloten deze geweldige tv te kopen,de verkoper nam alle tijd voor me en bood mij een goede deal aan met een flinke korting,de prijs lag nog een behoorlijk stuk lager dan de prijs genoemd op kieskeurig,al met al heel erg tevreden over Hellotv en de verkoper alsmede de bezorging