HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Winfred 27-03-2021

Na wat gegoogle bezoek gepland bij PlatteTV in Nijmegen. Goede uitleg, duidelijk advies, snelle en correcte levering. Thanks

GCJM 27-03-2021

Overzichtelijke site met goed merk- en productassortiment (keuze volop) en scherpe prijzen. Via de chat een mooie combideal kunnen maken. En je kunt je oude tv inruilen. Afspraak = afspraak

Snaphaan 27-03-2021

Uitstekend geholpen, onder het genot van een bak koffie hebben we een heldere uitleg gekregen.

L. de Vries Geldermalsen 27-03-2021

Na een moeizaam eerste contact - telefonisch en via Whatsapp niet gelukt - toch een winkelbezoek in Utrecht. Uiterst correct en vriendelijk ontvangen door *. Het bleek dat we een onjuist telefoonnummer hadden gebruikt. * gaf alle tijd om op ons gemak vrij te kijken, pas toen we er aan toe waren, benaderde * ons om hulp aan te bieden. Efficiënt, aangenaam, zonder aandringen werd uitleg gegeven en onze vragen beantwoord. Prima afspraak gemaakt over levering en nazorg. Natuurlijk was * een verkoper, maar prettig en precies; compliment!

Marius 27-03-2021

Goede prijzen, je krijgt ook nog veel terug voor je oude tv met de inruilactie.
Eerlijk advies, word je niks aangesmeerd.
Hele goede installateur heeft mijn tv netjes op gehangen,
nam de tijd voor uitleg, service was gewoon goed.

R.B 27-03-2021

Wij hebben een heel fijn gevoel overgehouden aan de vriendelijke en professionele presentatie van uw verkoper ***. Hij heeft ons echt overtuigd dat wij de goede keuze hadden gemaakt en zodoende de knoop hebben doorgehakt. Tevens een beoordeling over het plaatsen en instellen van het toestel door ***. Ontzettend tevreden en wil u kenbaar maken dat je trots mag zijn met zulke jongens !!
Onze complimenten

Ton 26-03-2021

Ruime keuze, snelle bediening, goede. Voorlichting en uitleg.
Winkel Amsterdam

Glenn 26-03-2021

Installatie ging top door monteur Danny. Alleen jammer dat PlatteTV klantenservice geen prijswijziging doorberekende op mijn reeds bestelde tv voor een andere prijs.

H.T. Hoekstra 26-03-2021

Prima installatie op zeer prettige en ontspannen wijze door J. Geluid wilde niet lukken maar dat kwam door verouderd en mogelijk defecte kpn tv ontvanger. Deze is vandaag supersnel door kpn vervangen. Aangesloten en geactiveerd en nu ook prima geluid.
Zeer tevreden over totale behandeling en service van Platte TV 👍

Robin 26-03-2021

Ik ben heel goed geholpen. Je kan nog mailen of er nog wat aan de prijs gedaan kan worden..... en dat was gelukt! Alleen jammer dat de TV bij de eerste zending stuk was maar dat kan (overal) gebeuren.
Maar ik kreeg heel snel zonder gedoe een nieuwe geleverd! Helemaal Top!

Guido 26-03-2021

Goede prijs! Voelde mij gehoord in de onderhandeling! Alles volgens afspraak. Zou enkel nog wel een bevestiging willen de dag voor installatie, maar dat is mijn ervaring met andere partijen die dat zegt. Het dat doet niets af aan de service van deze organisatie. Ik ben zeer tevreden. Zou zonder twijfel opnieuw een bestelling bij Plattetv plaatsen.

A. J. van Boeckholtz 26-03-2021

Het was de bedoeling om ons goed te laten informeren over onze keuze tv die dag. Bij platte tv aangekomen werden we hartelijk ontvangen door R. Deze man wist ons na een tijdje van een goed gesprek en info van a tot z te overtuigen om over te gaan tot de aankoop van onze tv. Ben zelf normaliter niet zo snel overtuigd bij aankoop van producten. Maar ik ben toch met een goed gevoel en tevredenheid blij met deze aankoop. Top geholpen. 👍👍🙏

Bas 26-03-2021

Vandaag ben ik geholpen door installatiemonteur D. Hij heeft het werkelijk waar geweldig gedaan! Hij nam goed de tijd om de wensen met ons te bespreken en dacht in elk opzicht met ons mee. Door installatiemonteur D. hebben wij nog een fijne deal kunnen sluiten omtrent een soundbar. Dit is hoe service hoort te zijn en dit is in mijn ogen de beste installatiemonteur die je kan vinden op de markt. D. Heeft zelfs nog geholpen alle kabels weg te werken wat buiten zijn takenpakket viel, maar ook dit was geen enkele moeite voor hem! Als het aan mij had gelegen had ik hem een loonsverhoging gegeven want dit is werkelijk waar topservice van de hoogste kwaliteit! Enorm bedankt D. voor de goede service en de inzet die je voor ons hebt gedaan!

Demio 26-03-2021

Deze winkel biedt voor een goede prijs mooie producten aan en is bereid mee te denken bij twijfel! Ook als er achteraf blijkt dat het product goedkoper is bij de concurrent zijn ze heel behulpzaam met het verhelpen van dit prijsverschil, binnen 5 werkdagen hebben ze het verschil op mijn rekening gestort! Menno en Sanne heel erg bedankt voor de ondersteuning, ik raad deze winkel zeker aan!

Viresh 26-03-2021

Erg goed geholpen door de medewerkers van PlatteTV! Klantvriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier snel weer een tv kopen, binnenkort heb ik een TV nodig voor in de slaapkamer. Ze zien mij binnenkort weer terug ;-)
Officiële reactie van HelloTV 26-03-2021

Beste Viresh,

Bedankt voor de 10! Fijn om uw ervaring met ons terug te lezen. Geniet van uw nieuwe TV en als het zover is dat u een TV voor in de slaapkamer nodig heeft dan staan we graag met gepast advies voor u klaar.

Jelske - PlatteTV

Hakje 26-03-2021

Inmiddels 2 televisies en een soundbar gekocht..erg tevreden. Hebben veel geduld en reageren snel op de mail, zelfs op zondag.
Ik had iets gekocht maar een dag later zakte de prijs, aangeven en ze hebben hier vervolgens met een zeer goede aanbieding op gereageerd! Wat een service. Erg vriendelijk personeel, mijn soundbar werd vanaf de winkel inde auto gelegd, top!

Ronald 26-03-2021

Woensdag jl. Bezorgd en geïnstalleerd door de medewerkers alles weer ingesteld en heel duidelijke uitleg van de afstandsbediening en mijn blijdschap is groot wat een beeld en geluid zelfs met mijn mobiel alles regelen kan nu ook makkelijk

Toon van der Sanden 26-03-2021

De service en behandeling van de klant staat voorop, dat is ook te merken aan de mensen die ze op pad sturen. (Joris)
snel en netjes werken, goede uitleg. zijn heel blij met onze nieuwe Qled80T TV
beeld en geluid super. ook advies over aansluitmateriaal (HDMI kabel) was heel goed. Wij zijn zeer tevreden.

HappyCustomer 26-03-2021

Vriendelijke medewerkers, zowel online als op lokatie, hielpen mij aan een goede deal voor een TV. Goede ervaringen met deze webshop/winkel dus.

Luc Van Wolput 26-03-2021

Prima service. Snel antwoord via chat. Bestelling gisteren geleverd door installateur JG. keurig verlopen 👌. Enkel 1 probleem met het aansluiten van de Denon receiver en de Tv.

Gert Krijgsman 26-03-2021

Onze oude TV is op een uitstekende manier omgeruild voor een nieuwe TV. De bezorger was uitermate correct. Complimenten!!

Stefan 26-03-2021

Van de week een soundbar besteld van samsung, helaas kreeg ik een mailtje dat hij niet op voorraad was maar ze konden mij een versie duurder aanbieden voor dezelfde prijs ! Top geregeld ik ben super tevreden over de service en de sound bar 😁

Marlon 26-03-2021

Erg tevreden met de service en klantvriendelijkheid van de winkel medewerkers. Zowel op de chat als in de winkel zeer goede ervaring gehad. Kwamen met een goede aanbieding waardoor ik zelfs 2 betere producten heb aangeschaft dan ik had uitgezocht. Heb een hele goede deal gekregen voor mijn nieuwe tv en sound bar. Echt blij! Zou hier zeker weer kopen.

Joost Kleij 26-03-2021

Duidelijke en prettige site. Zeer behulpzaam personeel. Via een vriend aan deze site gekomen.

R.Schmidt 25-03-2021

Deze winkel zal ik iedereen aanbevelen.
Super goede en nette kontakt gehad met een medewerker.
De medewerker was heel duidelijk en behulpzaam.
De prijs die we hebben afgesproken was zeer mooi.
De bezorger was vriendelijke en zeer behulpzaam.
Alles bij elkaar zeker een 10 waard.