HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Albert 01-08-2023

Hello tv is een mooie winkel, vriendelijk personeel en goede uitleg van de producten, service. Personeel gaf ons alle tijd om te beslissen welke tv we zouden kopen.

Bilal 01-08-2023

Ik kwam in de winkel en hoefde niet lang te wachten op hulp. Alle aanwezigen waren vriendelijk en voelde mij welkom. Klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. Ik heb meerdere keren hier een aanschaf gedaan en zal dat zeker doen. Ook adviseer ik HelloTV aan mijn naasten en vrienden.

Magda Hartendorf 01-08-2023

We zijn enorm goed geholpen, vriendelijke monteur, hulpvaardig, goede uitleg aan traden voor 'n ieder. Vriendelijke groet M Hartendorf.

Rene 01-08-2023

Had goede ervaring met aanschaf soundbar bij HelloTV, daarom ook daar voor een TV gaan kijken. Kwam voor een LG QNED TV maar na advies van de verkoper gegaan voor een Samsung Neo QLED. Deskundig geholpen door de verkoper en een mooie korting en inruil voor mijn oude TV gekregen. Kortom zeer tevreden!

Ruud Schouten 01-08-2023

Aardige verkoper [Naveen]was duidelijk nam de tijd om het een en ander uit te leggen en gaf ons goed advies

Lawa F 01-08-2023

Dhr heeft veel tijd besteed aan uitvoerige informatie en demonstratie van de tv-toestellen. Ook werden we geïnformeerd over de levering en installatie van het gekochte toestel.

Jdevrie 01-08-2023

Snelle reacties op het internet. Fijn onderhandelen en snel geholpen in de winkel.
Spullen op voorraad is ook fijn.

Dominique 01-08-2023

Vandaag ontvangen in de nette winkel van HelloTv locatie Zoeterwoude.
Vriendelijk en behulpzaam personeel welke de moeite voor je nemen om tot een goede deal te komen.
Waar ik zeer tevreden over ben.
Heb de Sonos Era 100 aangekocht samen met 2 muurbeugels.
Welke ik nu kan toevoegen aan mijn televisie en Sonos Arc welke ik ook bij HelloTv heb aangekocht.
Voor mij de ideale winkel voor mijn electronica.
Mannen ga zo door dan zie je me zeker terug.

Kinjal 01-08-2023

I had a very good purchase experience with the store in utrecht with the selling agent. He helped us with getting a good choice of tv and a good deal.

Marcel Crijnen 01-08-2023

Je word deskundig geholpen en ze kunnen ook de voor en nadelen van apparatuur opnoemen. Prijstechnisch zijn ze echter toppers. Zeer concurrerend en je kunt bij hun ook luisteren, voordat je koopt!!

Ronald 01-08-2023

Heb bij Hellotv een samsung neo qled 8k 65qn800b gekocht en een goed advies gehad en uitleg.
Ben ook zeer tevreden en de volgende tv komt uiteraard dan weer bij Hellotv.
En super fijne en aardige medewerkers hebben mij ook nog geholpen om de tv in mijn auto te leggen.

Wieb 01-08-2023

Via Google de Hello TV shop gevonden in Den Bosch . Mooie nette overzichtelijke showroom met een afgesloten ruimte om audio apparatuur te testen.
Wij kwamen voor een LG 55 inch en gingen de deur uit met een Samsung 55 inch OLED 4 k s95 C.
Dit mede door toedoen van verkoper (*), die ons alle mogelijkheden en technische aspecten van beide toestellen wist te vertellen.
Ook bij de audio toestellen bleek zijn kennis van alle merken uitstekend te zijn, wat resulteerde in de aankoop van een Denon DHT-s517.
(*)dank voor je geduld en duidelijke uitleg. Na 14 dagen volgens afspraak werd de apparatuur geleverd en deskundig aangesloten door installateur (#).
Ook wist hij alle technische en niet technische vragen op een zeer prettige manier uit te leggen. TV en soundbar werken beiden naar tevredenheid.
Complimenten aan Hello TV voor hun deskundig personeel.
Een tevreden klant,

Ton van Bavel 01-08-2023

We zijn supervriendelijk ontvangen in de winkel en hebben zeer goed advies gekregen. Mede door dit advies gekozen voor een tv van zeer betere kwaliteit die slecht een beetje duurder was. Perfecte winkel voor de aanschaf van een nieuwe tv

Elmar Boekhout 01-08-2023

Op zoek naar een Samsung frame tv. Daar kwam ik uit bij hallo tv, eerst al via de chat een erg fijn gesprek gehad met een medewerker en zaterdag door naar de winkel in Amsterdam.
Daar werden wij te woord gestaan door (*), wat een gozer was dat zeg. Een uitleg, het geduld (zoveel info dat ik sommige dingen meerdere malen vroeg) en hij bleef zo beleefd en netjes. Toen ik vroeg over een koppeling met een soundbar ging hij zelf het in de winkel doen om te kijken of deze tv te koppelen was met een betreffende box. Na de aankoop werd de tv netjes in mijn auto gelegd en toen ik zei dat in trek had in een sigaret (was ik thuis vergeten) werd er 1 aangeboden door zijn collega.
Kortom, er werken daar mensen die weten waar ze t over hebben, en vriendelijkheid straalde er vanaf.

Erik bloem 01-08-2023

Rieti 01-08-2023

Klantvriendelijk kundig
Goede uitleg
Niet opdringerig
Tevreden met aankoop ook de nazorg plaatsen en installeren zijn prima

NvdW 01-08-2023

Klantenservice slecht bereikbaar, ook tijdens openingstijden. Verbinding wordt gewoon verbroken. Ook meerdere keren ervaren dat ik geen reactie reactie kreeg op berichten en mails

Joey jaspers 01-08-2023

super goeie service, en echt een top tv gekocht, super blij mee, heel erg bedankt hellotv

Sara 31-07-2023

Ik had totaal geen verstand van wat nou een goede tv was.
(*) heeft daar goed mee geholpen en ik heb veel informatie gekregen.
Hij heeft reuze geduld met mij gehad en heeft mij zo naar een goede keuze geholpen.
Dank je wel (*) voor je hulp,je was/bent een topper.

Marcel 31-07-2023

Netjes ingerichte winkel in Groningen. Waar alle merken netjes gerangschikt te aanschouwen zijn. Prettig geholpen door een jonge dame. Besloten voor een Philips 65 inch oled 808 serie te gaan. De tv was de volgende al in huis (postnl). Installatie simpel en we genieten volop van het scherpe beeld, het diepe zwart en Ambilight

Michel 31-07-2023

Na onze verbouwing hebben wij besloten om ook een nieuwe tv op te hangen.
Maar op internet zie je door de bomen het bos niet meer.

Mijn broer, die inmiddels vaste klant is, attendeerde mij op Hellotv.
Aan de hand van je wensen kunnen ze samen met jouw naar de ideale tv kijken.

Alle vragen die ik had werden beantwoord, dus kennis was er zeker.
Niets moet, alles kan en uiteindelijk mijn nieuwe tv gevonden.
Het mooie was dat alles op voorraad was, dus ik kon hem gelijk meenemen.

Conclusie....een fijne winkel zonder uhhhh en hmmm.
Gewoon heldere antwoorden en voorstellen.
Verstand van tv's.

Ga zo door!!!!!

Jeff 31-07-2023

In de winkel werden we goed geholpen, en kregen we ook goed advies. Ik had aangegeven dat mijn tv pas over een maand geleverd moest worden, en dat kon gewoon. Chauffeur kwam vandaag tv brengen en ook installeren. Lekker een babbeltje gemaakt, en hij had ook een kleine calibrator voor ons gedaan. Top service!

Rob 31-07-2023

Zeer goed geholpen, duidelijk advies, vriendelijke medewerkers en een mooie deal kunnen sluiten! HelloTV is zeker een aanrader!

Conny Franssen 31-07-2023

We waren vandaag goed ontvangen en hebben zelf een goede keuze kunnen maken.
Nadat ons perfect was uitgelegd wat de mogelijkheden en verschillen waren top👍

Bert Sengers 31-07-2023

Ben uitstekend geholpen met de keuze van aankoop, zeer tevreden met de Philips the one 43 pus 8507, een aanrader