HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Do 06-05-2023

Eerlijk en goed advies! Goede prijs en service! Zeker een aanrader als je een nieuwe TV wil kopen!

Nanc 06-05-2023

X, die mijn tv en soundbar heeft opgehangen en geïnstalleerd is een toppertje. Alles was naar wens. Hij vraagt wat je wensen zijn en voert dat uit. Daar hou ik van. Hij belde netjes een half uur van tevoren dat hij er aan kwam.

Erwin 06-05-2023

Zowel online als in de winkel krijg je een goed advies en een eerlijk aanbod. Heerlijk zo'n gespecialiseerde winkel.

Fam Greven 06-05-2023

We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen door de winkelmedewerker. Netjes geholpen om een goede keuze te maken met de apparatuur.

Twan Peeters 05-05-2023

Hello TV op internet gevonden met een duidelijke website en mooie prijzen. Na een goede ervaring van een collega met Hello TV, ben ik ook naar de winkel in Duiven geweest. Daar kreeg een rustige en duidelijke uitleg op mijn vragen. Er werd alle tijd voor mij genomen. Naast de prima prijs kreeg ik ook nog een mooi inruilbedrag voor mijn huidige tv. Na een week rustig na te kunnen denken over het aanbod, ben ik vandaag terug gegaan. Weer werd er rustig uitgelegd wat er verder allemaal mogelijk was. Uiteindelijk mijn keuze gemaakt en overgegaan tot aankoop.
Ben tot nu toe erg tevreden over Hello TV Duiven.

M. Dieperink 05-05-2023

Super goed geholpen door X in Duiven, was goed op de hoogte en niet opdringerig. Heel correct en behulpzaam. Goede service.

AvB 05-05-2023

De TV werd op tijd bezorgd,ik kreeg van de te voren een belletje.
Pepijn heeft de TV aangesloten met deskundigheid en geduld.Heeft alles aan me uitgelegd.

Olaf 05-05-2023

In eerste instantie bij hellotv terrecht gekomen omdat ze online vaak naar voren kwamen als best geprijst, en goede reviews hadden. En dat hebben ze meer dan waargemaakt.
Bij Hellotv Utrecht echt mega goed geholpen! Veel verstand van zaken en zeer klantvriendelijk. Service dik in orde!

Vera Legué 05-05-2023

Installatie is prima, snel en adequaat binnen de aangegeven tijd is de installateur aangekomen.

Robin 05-05-2023

Vandaag 05/05/2023 een prachtige tv gekocht in de vestiging Groningen, Bij binnenkomst goed ontvangen met een kop koffie en door zeer deskundig advies van Chris een prachtige tv gekocht.

Chris bedankt en wij hopen er veel kijkplezier mee te hebben!

Fam. Bles 05-05-2023

Wij zijn door Laurens van Team Doetinchem ontzettend goed geholpen.
Hij had begrip voor onze leeftijd {70 Jaar). en nam daardoor ook alle tijd voor ons.
Wij wilde o.a. een niet al te moeilijke afstandbediening en geen megagroot scherm.
Hij gaf super tekst en uitleg en liet ook de verschillen zien.
Wij hebben de TV reeds geplaatst en zijn er heel blij mee.

Wim Koen 05-05-2023

Beste Wim Koen,

Bedankt dat je een review geschreven hebt op , ,in samenwerking met Kieskeurig.nl.

Dit bericht is door ons niet geplaatst, omdat uit de tekst blijkt dat je in 1 beoordeling hebt geschreven over zowel de winkel als een aangeschaft product. De winkelreviews moeten echter een beoordeling over

Je hebt het volgende bericht geplaatst:

---------------------------------------------------
Cijfer: 10

Ik was vandaag in het filiaal van Hello TV in Duiven een mooie winkel overzichtelijk, een ruime keuze in diverse merken en type TV vriendelijke deskundige medewerkers die alle tijd voor je nemen en een goed advies geven op de informatie en wensen die je aan geeft. Je krijgt duidelijke uitleg over de verschillen in Qled en Oled televisie.
Na alle informatie uitleg en demonstratie van diverse toestellen is onze keuze gemaakt voor de nieuwe Oled 65 inch TV van Samsung.

---------------------------------------------------

Je kunt het aanpassen door de tekst te kopiëren en opnieuw te plaatsen bij het betreffende product.

De reviews op HelloTV zijn in samenwerking met Kieskeurig.nl. Jouw bericht wordt na goedkeuring op HelloTV geplaatst en op Kieskeurig.nl en aan Kieskeurig.nl gelieerde websites.

Kieskeurig.nl
info@kieskeurig.nl

----------
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: https://www.kieskeurig.nl/nieuwsbrief

Ivo Bloem 05-05-2023

Ik heb nog nooit zo'n goede service ergens meegemaakt als hier bij Hello TV.

Ik wilden graag een nieuwe tv, en kon mijn oude inruilen via een deal van Hello TV.

Type nummer van mijn oude tv doorgegeven en ik kreeg bijna direct een reactie van wat de inruilde was.

Meteen een deal gemaakt. Daarna werd er vrijwel meteen een afspraak geplannend en ik werd ik op de hoogte gehouden via mijn email en whatsapp.

Mijn nieuwe tv werd heel snel geleverd. En na een kleine test of mijn oude tv nog wel werkte werd deze meteen ook meegenomen.

Super service van Hello TV, nog nooit zo'n goede service meegemaakt.

Mijn volgende tv word absoluut weer besteld bij Hello TV.

10 sterren als je het mij vraagt 10/10 :) !

Mariken 05-05-2023

Is een heel goede verkoper! Goed advies, veel geduld en luistert heel goed.
Dat is prettig een TV kopen. Wilde eerst online bestellen, maar ben heel blij dat ik naar de winkel ben gegaan.

chris arentsen 05-05-2023

Vandaag een Samsung Frame televisie gekocht. De uitleg van de vriendelijke verkoper was compleet en kundig. Ik ben niet zo van het geven van een 10 als beoordeling. Maar hij zat er dicht bij.

Ina 05-05-2023

Ik werd vriendelijk geholpen, de verkoper had alle tijd om van alles aan te vragen. Hij liet een paar tv's zien om te vergelijken, gaf goede informatie. Uiteindelijk ben ik tevreden met de aankoop.

Jos Sesink 05-05-2023

We zijn heel goed geholpen bij de keuze van onze nieuwe tv. De verkoper was vriendelijk en behulpzaam. De bezorging en het installeren van de nieuwe tv zijn geheel naar onze wensen uitgevoerd.
De installatie-monteur nam ruim de tijd om onze wensen uit te voeren.

Patrick 05-05-2023

Vandaag een Philips tv gekocht bij hellotv. Was eerst een beetje huiverig. Ken het bedrijf niet. Maar ze reageren zeer snel op de mail als je een vraag hebt. Genoeg kennis bij de personen die me geholpen helpen. De winkel in Naarden erg vriendelijk personeel.
Kortom een mooie tv gekocht voor een leuk bedrag.

Fati01 05-05-2023

Zeer goed geholpen door super vriendelijke jongeman. Ik had een idee wat ik wilde bekijken. Zonder aandringen heeft hij mij duidelijk laten zien waar ik voor kwam. Toch viel mij oog op het nieuwste model. Hij heeft hij zelfs de soundbar, nieuwste versie, uitgepakt en aangesloten. Uiteindelijk heb ik met zeer geduldige en vriendelijke hulp van hem de nieuwste Oled met soundbar aangeschaft.
Zeer tevreden over de beste, vriendelijke en goede hulp van A.G. Top AAA SERVICE!

Youssef 05-05-2023

Top winkel!! Heel gastvrij. Alles word duidelijk uitgelegd en ze helpen je oprecht met wat de beste keuze voor jou is. Dus als je een tv zoekt is dit honderd procent de plek waar je moet wezen. Echt een aanrader!

Marieke 04-05-2023

Ik kwam in de winkel in Eindhoven. Stonden een paar vriendelijke jongemannen en hebben me prima geholpen. Zie ze maar te houden! 😉

Boby 04-05-2023

Goede prijzen
Fantastische service bij installatie
Kundige monteur met goede adviezen.

Pascal 04-05-2023

Goede communicatie en oplossingsgericht. Ik ben zeer te vrede. Volgende keer weer.

Jan Berens 04-05-2023

Ik heb vorige week een nieuwe Samsung TV gekocht , vandaag heb ik een nieuwe soundbar van Samsung besteld want vanmorgen ging mijn 22 jaar oude stereo van Denon stuk . Ik ben weer perfect geholpen door Ronald bij Hallo TV in Duiven . Ik raad iedereen aan om een keer bij Hallo TV te gaan kijken als je nieuwe apparaten nodig hebt .

Ruud 04-05-2023

Ben twee keer in de winkel in Duiven geweest. Beide keren begroet bij binnenkomst. Goed advies, duidelijk uitleg en vriendelijk.