HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jeroen Heijl 16-09-2022

erg prettige winkel. je kunt hier goed kijken naar alle tv's en je word prima en netjes te woord gestaan. over de prijs is altijd nog te onderhandelen. lekker een kopje koffie erbij, TOP. tevens kan je prima parkeren voor de deur.

gerard 16-09-2022

ze zyn eerlijk en oprecht. geen smoesjes maar recht doorzee.
en heel veel keus. ruime schoroom en prima spullen.
veel keus en een goede afhandeling,ook thuis de sevise is oke 100 prosent.echt heel goed van dit hello tv.

Evert 16-09-2022

Vond het een fijne shop, heb alles online besteld en ging allemaal goed en klantvriendelijk, top

Arnold 15-09-2022

Afgelopen week een Philips oled tv aangeschaft bij HelloTV Groningen. Na een tijdje twijfelen toch op locatie de tv bekeken, uitgeprobeerd en vergeleken met andere modellen. De scherpe prijs, het stukje service en de expertise van Chris hebben mij overtuigd om het toestel aan te schaffen. Daar heb ik geen moment spijt van gehad want de tv is werkelijk prachtig. Door op locatie te komen werd alles goed duidelijk en kon ik overige accessoires ook gelijk meenemen (en hoefde ik dus niet verder te zoeken).

Al met al en mooi aanwinst voor in huis en is het zeker de moeite waard om naar de fysieke winkel te komen.

erwin wever 15-09-2022

Prima kerel die de tv kwam brengen. Samen even opgehangen en alles was weer prima.
Bedankt boys….

R. de Winter 15-09-2022

Vandaag installateur DK ontvangen en ben zeer tevreden met de aflevering van de nieuwe tv (aan de muur opgehangen) en de professionele manier van uitleg en service.
Zeket een aanbeveling 👍

Robert-J 15-09-2022

Nadat ik te laat een kapot (!) buitenkansje had ontvangen volgde een niet erg klantvriendelijke aanpak om e.e.a. op te lossen. Telefonisch is Hello TV heel slecht bereikbaar en weinig responsieve , niet-klantgerichte mails volgden de hele dag door. Uiteindelijk werd ik gebeld door Thoren die tijdens een heel prettig gesprek erin slaagde mijn humeur weer te draaien. Hij deed me een heel goede aanbieding en nu staat er een geweldige 2022 65 inch Sony OLED in de huiskamer, inclusief gratis geleverde muurbeugel. Dat is meer en beter dan waar ik in eerste aanleg voor ging. Goed opgelost, dank!

Henk 15-09-2022

De tv die ik wilde kopen was niet meer leverbaar. De klantenservice heeft mij prima geholpen en goed geadviseerd voor een vervangend type. TV conform afspraak op de gevraagde dag geleverd.

de Wilt 15-09-2022

x was de vriendelijkheid zelve en heeft ons fantastisch geholpen. Hij was ter zake kundig en heeft goed uitgelegd hoe e.e.a. werkt. Hij heeft de afstandbediening naar onze wens op de KPN tool gezet, waardoor we maar een afstandbediening nodig hebben.

Hans 15-09-2022

Goed geholpen in Den Bosch, mooie winkel en deskundig personeel, kon in alle rust alles beluisteren en goede adviezen van Lein

R. de Vries 15-09-2022

medewerker hielp en adviseerde goed en dit was reeds tweede toestel wat wij hier kochten

Matthijs 15-09-2022

Naast een goed advies en een juiste prijsstelling, roem ik met name de mensen achter en binnen de organisatie. Altijd vriendelijk, nooit dwingend en altijd even behulpzaam. Kort gezegd ik ben weg te spreken over ze.

Michiel 15-09-2022

Vandaag in de winkel van Groningen geweest, omdat de neo qled in mijn woning helaas niet het gewenste beeld gaf. De service van Hello tv en fijne/goede advies van x heeft het mogelijk gemaakt om de neo qled 'om te ruilen' voor een Sony QD oled.

Service en advies waar veel winkels van kunnen leren.

Peter 15-09-2022

Goeie zaak met bekwaam personeel, ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Deze zaak is mij aangeraden door meerdere mensen die hier al eerder een aankoop hebben
gedaan.

Robby 15-09-2022

Voor de tweede keer hier een TV gekocht. Super geholpen door een verkoper die echt verstand had van de producten. Vriendelijk ontvangen en een lekker bakje koffie gekregen. Goede prijzen (de goedkoopste die je online vindt). In de toekomst ga ik hier zeker mijn volgende TV ook weer kopen.

Marian 15-09-2022

De soundbar geplaatst en ingesteld .
Davy van team Duiven heeft dit naar volle tevredenheid gedaan.

Dick Dekker 15-09-2022

Goedemorgen heb een nieuwe TV gekocht in Amsterdam werd daar super goed geholpen een aanrader top winkel

Billy 15-09-2022

Professioneel geholpen in de winkel. De installateur krijgt van mij een 10. Kom zeker terug.

Johan 15-09-2022

Geweldige zaak! Online keurig en vlot geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe TV én een prachtige korting gekregen. Daarna mijn nieuwe TV opgehaald en mijn oude TV als inruil daar achtergelaten. Werd prima geholpen, kreeg een nette uitleg en advies over extra garantie, het gebruik van de TV en HDMI 2.1 kabels. In één woord TOPZAAK!

Henk Verhoeven 15-09-2022

Gisteren heeft Edwin van HelloTV op een plezierige en deskundige wijze de nieuwe Philips TV en Sonos Soundbar geinstalleerd. Alles werkt perfect. Bedankt Edwin.

Henk Verhoeven 15-09-2022

Bij HelloTV in Naarden een Philips TV en Sonos Soundbar gekocht. Wij zijn uitstekend en plezierig geholpen door adviseur Thoren.

JEROME BAMS 15-09-2022

Livraison rapide ! tu es satisfait.
Par contre mauvaise expérience avec la livraison POSTNL, avec un statut livré alors que je ne l'étais pas, le livreur à signé lui même, et j'ai reçu le colis plus tard complétement couvert de dessin d'enfant !
-----------
Snelle bezorging ! Je bent tevreden.
Aan de andere kant slechte ervaring met de bezorging van POSTNL, met een status afgeleverd terwijl ik dat niet was, de bezorger tekende zelf, en ik kreeg het pakket later helemaal bedekt met kindertekeningen!

Ed Kerklingh 15-09-2022

Mijn ervaringen met een eerdere aanschaf waren prima en daarom geen belemmeringen om weer zaken te doen maar nu met Hello TV
Ook het afleveren en plaatsen was prima in orde

Wim 15-09-2022

Prima service en kwaliteit! Ze hebben ook de kennis in huis. En ze waren behulpzaam.

Marvin 14-09-2022

Uitstekend geholpen met hulp van het inladen van de auto! @ Hellotv te Rotterdam