HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Simon 30-01-2023

Heb een mooie Ambilight tv en een soundbar gekocht bij Hellotv en moet zeggen ik ben meer dan tevreden. Levering moest even wachten omdat ik nog in een verbouwing zat en dit was geen probleem. Ook later besloten om de tv toch maar op te laten hangen. Dit is ook naar volle tevredenheid gebeurd. Ik raad iedereen aan bij Hellotv te kopen. Kwa prijs en ook kwa service zijn zij de beste..

René 30-01-2023

Je wordt snel geholpen en met je meegedacht. Ze maken een mooie deal met je en hebben expertise. Zeker de moeite waard om met hen in contact te komen en je tv te kopen.

Rob Meeuwissen 30-01-2023

Lange tijd georiënteerd naar een nieuwe TV en kon natuurlijk niet om HelloTV heen. In mijn geval een goed constructief advies mogen ontvangen via de chat/mail en hier kwam duidelijk naar voren dat de Samsung Frame 65 inch het beste bij mij paste. Ook heb ik aangegeven gebruik te willen maken van de installatie en ook dit kon snel worden ingepland. Dinsdag 24 januari was het zover, stipt op tijd stond daar de monteur Davy Hansen (DH) op de stoep. Met een rust en geplande zekerheid werd het toestel keurig gehangen werkelijk schitterende met welk een precisie. Ik kan dan ook niet anders dan voor het hele traject aankoop en zeker de installatie een 10 uit te delen……prachtig wat een service!

Jo 30-01-2023

We vinden het echt een uitstekende service. Mensen zijn vriendelijk , denken met je mee. Service na bestelling ook top. We wilde onze nieuwe tv zelf ophalen maar ze hadden het ook af willen leveren , kosteloos. De jonge man die ons hielp wist waar hij over sprak en was zeer vriendelijk. Ik zeg top Service

Peter 30-01-2023

Uitstekend geholpen in de winkel in Breda. Goed advies, duidelijke uitleg betreffende garanties, A-Z totaalpakket en bekabeling. TV werd netjes in de auto gelegd door verkoper. Top geholpen.

Ruud 30-01-2023

Goed geholpen in de winkel en uitleg gehad over schoonmaken, hdmi kabel en garantie.

Sjaak 30-01-2023

Ben aangenaam verrast bij mijn bezoek aan hallo tv in Breda,
het was namelijk de eerste keer dat ik daar kwam.
Bij het online kopen en vragen via chat ben ik goed geïnformeerd
en bij het afhalen in de winkel werd ik vriendelijk geholpen door
de medewerker.
Echt een aanrader.

Osama Mourabet 30-01-2023

Vriendelijke personeel en voornamelijk degene die ons heeft geholpen. Blij met de aankoop en zal er zeker veel van genieten. Personeel gaf ook duidelijk uitleg waardoor de keuze snel gemaakt was.

A. Wijma 30-01-2023

Heldere en goede uitleg gekregen over het verschil tussen de tv's die we op het oog hadden. Uiteindelijk duidelijk aankoopadvies gekregen, wat erg fijn is tussen de wildgroei aan tv's op de markt.

Aad van der Stel 30-01-2023

Mooie winkel met alle topmerken voorradig en scherpe prijzen. Moest wel lang wachten voor ik geholpen werd maar zeer vakkundige en vriendelijke verkoper die mij goed advies gaf.

Zoeterwoude 30-01-2023

Personeel komt uit zichzelf naar je toe goede en duidelijke uitleg ze laten je verschillende items zien zeer prettig om daar te winkelen in Zoeterwoude

Saskia 30-01-2023

Goed geholpen door de medewerker, hij heeft mij geholpen met mijn vragen mbt model en de mogelijkheden. De levering was vlot. Kortom dik tevreden.

J.Jager 29-01-2023

heb vandaag in Eindhoven geweest bij Hellotv
Werd vlot geholpen door Boris
we hadden interesse in de Samsung Soundbar Q990B
Werden goed geinformeerd door Boris en hebben de Soundbar ook gekocht
Tevens ook bijbehorende standaards voor de rear speaker
Die waren helaas niet medr op voorraad
zouden nagestuurd worden
's avonds werd ik gebeld door Boris dat het helaas wat langer kon duren met de standaards ivm grote vraag daarna
met de nodige ecxuses
Vondt het een geweldige service van hellotv .doen ze niet overal

Emre 29-01-2023

Goedenavond mensen, net een top aanwinst gedaan dankzij de vakmensen van HelloTV Zoeterwoude. Amit de adviseur blijft een echte vakman. Altijd vriendelijk en hulpzaam en uiteindelijk top advies op de beste keuze met top deal! Aarzel nooit, ga er heen of bel ze op. Vakmensen daar helpen je echt tot aan de laatste punt met liefde. Zoeterwoude vakmensen, ga zo door! Nogmaals bedankt heer Amit ;)

Groetjes EMRE

Robin 29-01-2023

Deskundig en vriendelijk advies om tot een goede aanschaf over te gaan.

Weten waar ze over Praten!

A.W.H Outjes 29-01-2023

Mooie winkel vriendelijk geholpen. Product wat ik wilde was al gereserveerd maar de verkoper heeft ons goed geholpen met de bestelling die ik a s Dinsdag binnen ga krijgen netjes de rekening betaald alles samen met de verkoper Masie Amin doorgelopen en afgehandeld,heb een goed
gevoel bij deze locatie .

Paul 29-01-2023

Prima advies, een goede concurrerende aanbieding en zeer vriendelijke en klantvriendelijke after sales service

Walid 29-01-2023

Uitstekend geholpen. TV gekocht. De verkoper heeft zeer goed geholpen. En de koffie was heerlijk. Zeker een aanrader

Lilian 29-01-2023

We zijn gisteren super goed voorgelicht door Anne. Ondanks de drukte had hij de nodige tijd voor ons. Uiteindelijk heeft dat er ook toe geleid dat we vandaag de tv zijn gaan kopen. Wat we ook heel prettig vonden is dat hij gisteren niet ging pushen om hem op dat moment te kopen. We hebben er een nacht over geslapen en zijn ook vandaag prima door hem geholpen. Je verlaat dan met een smile de winkel en ook Anne is blij een tv te hebben verkocht. (en natuurlijk gingen we weer voor de duurste in zijn klasse).

Marvin 29-01-2023

Winkel: Zoeterwoude. Erg vriendelijk, goed advies en behulpzaam. Kortom erg goed geholpen!

Regilio 29-01-2023

Hele goede service, goede prijs en genoeg kennis om je te helpen. Houden zich aan hun afspraak!

Nicky 29-01-2023

Ben erg goed geholpen met eerlijk advies wat ik wel kan waarderen. De volgende aankoop zal zeker ook in deze winkel zijn!

Jeffrey Mol 29-01-2023

Zaterdag 28 januari in de winkel in Rotterdam geweest en super fijn geholpen. Eerder deze week een tv besteld bij de concurrent, de tv werd zonder uitleg na 2 dagen geannuleerd en geen contact meer te krijgen met deze winkel. Zaterdag bij hello tv uitgekomen (wij hadden er nog nooit van gehoord) en voor ons nooit meer een andere winkel. Het personeel was erg vriendelijk en zeer professioneel. En wat betreft de prijs… nog beter dan de zogenaamde actie prijs van de concurrent.

VdB 29-01-2023

Ik heb een nieuwe up-to-date tv plus soundbar gekocht bij Hello TV Utrecht. Zeer fijn geholpen door medewerker ., die allereerst vriendelijk was, terzakekundig en goed meedacht over mogelijkheden en onmogelijkheden. Hulde.

Mariëlle 29-01-2023

We zijn erg goed en vriendelijk geholpen door verkoper, hij had overal veel verstand van en wist de verschillen tussen de tv's duidelijk uit te leggen.