HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5087 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ronald van den Borden 27-07-2022

We zijn goed geholpen met het juiste advies onder het genot van een kopje koffie. Wat ik als heel sterk heb ervaren is dat ze niet opdringend zijn. Gewoon een hele fijne winkel met de juiste medewerkers.

Marco 26-07-2022

Prima service en advies, leuke korting. Medewerker xxxx is een leuke jonge kerel met veel verstand van zaken.

Cor 26-07-2022

Mooie winkel met goed advies .
Mijn budget aangegeven en daar werd goed naar geluisterd. Ook wat mijn wensen waren voor welk soort tv ik wilde kopen werden diverse opties getoond met goed en kundige informatie over de verschillende tv’s.
Top geregeld !

J.Noyen 26-07-2022

Prettig en deskundig advies. Men neemt ruimschoots de tijd voor de klant. Zeer goede uitleg en zeer vriendelijk.

Giovanni 26-07-2022

Goed geholpen en advies gekregen. Erg tevreden over de service en hulp van de medewerker.

Piet Altena 26-07-2022

Prettig zakendoen en er is ruimte om te onderhandelen over de prijs. Gekozen om te laten bezorgen en te installeren. Joey is ook met recht het visitekaartje van HelloTV. Onze complimenten. Kortom, koop met een gerust hart bij HelloTV. Alles is zoveel beter dan bij de concurrent en dat zeg ik uit ervaring.

Bihari 26-07-2022

Heel goed geholpen in de winkel In Utrecht door Marc.
Goed advies, daardoor een snelle verkoop.
Wij zijn super tevreden.

Rutger K 26-07-2022

Vriendelijk en professioneel personeel. Ik heb een mooi aanbod gekregen en kon mijn oude tv inruilen, echt top!

Danny C 26-07-2022

Vandaag heeft de uitermate vriendelijke en tevens naamgenoot installateur Danny mijn gloednieuwe tv bezorgd, gemonteerd en geïnstalleerd. Danny is een echte professional die precies weet wat hij doet. Hij gaat zodanig precies te werk dat alles keurig netjes recht hangt, boorstof nagenoeg niet verspreid werd en hij houdt zelfs rekening met kleine kinderen die boorgeluiden eng vinden. Buiten dat Danny zeer goed werk levert, is hij ook nog eens een keer super vriendelijk en vond ik het zelfs gezellig dat hij er was. Ik zou installateur Danny oprecht aan iedereen aanraden en zou bij een volgende tv niemand anders willen.

Naar mijn mening is Danny één van de schaarse parels die er nog rondlopen in zijn vakgebied en verdient wat mij betreft een standbeeld. Ik hoop hem in de toekomst nog veel vaker te zien. Ga zo door!

G.Polman 26-07-2022

We zijn in Nijmegen door een zeer vriendelijke en deskundige medewerker geholpen. De uitleg en onderbouwing waren goed en inzichtelijk.De toegezegde retournering van ons oude tv-toestel ging niet door, wel zou daar na een telefoontje van ons hierover, alsnog werk van gemaakt worden. Voor net niet 'digitale analfabeten' is de installatie van de Philips Oled 806 toch niet zo simpel als werd gezegd. Prachtig apparaat!

René Nodelijk 26-07-2022

De verkoper nam alle tijd om de eigenschappen van de verschillende tv's met ons door te nemen. Hij bood ons koffie aan en gaf ons alle ruimte om na te denken over onze keuze. M.a.w. een goede verkoper die totaal geen druk uitoefende.

Jan 26-07-2022

Zoals altijd (voorheen Doetinchem) weer prima geholpen! Snel besloten, snel met nieuwe tv de winkel in Duiven verlaten. Tot de volgende tv

Gerda 25-07-2022

Ben vandaag geweest in jullie winkel ik kan met volle overtuiging zeggen dat het een hele fijne ervaring was mooie tv goedkoop zeker vriendelijk behandeld en vind het een 10 waardige getal voor jullie

Hanno 25-07-2022

Wij waren opzoek naar The Bastard Medium en kwamen na diverse sites bekeken te hebben uit bij allesvoordeBBQ.nl. We wilde graag de 2022 variant. Helaas kwamen we er bij de levering achter dat de deksel en de base van The Basterd waren beschadigd. We zijn gelijk gaan bellen en er ontstond verwarring over bij wie we de garantie hadden. Bij The Basterd of toch bij HelloTV. We hadden er niet echt vertrouwen in maar eerlijk is eerlijk HelloTV heeft het fantastisch opgepakt. Na een kleine 2 weken werd hij omgeruild voor een BBQ nieuw in de doos. Complimenten . Tijdens aflevering werd door Joey ook alle tijd genomen om rustig het e.e.a. te bekijken. Een volgende keer twijfelen we niet om iets te kopen bij HellTV ofwel allesvoordebbq.nl.

Loet van van Haperen 25-07-2022

Goed personeel, ter zaken kundig en zeker niet opdringerig. Goed advies en niet te beroerd om een goedkoper model aan te bieden omdat de functie welke in het duurdere model zaten voor ons niet van toegevoegde waarde waren. En tevens lekker bakje koffie gehad.

Geertruida 25-07-2022

Deze winkel heeft veel keus in TV toestellen en het personeel is erg vriendelijk en deskundig .
Ik ben tevreden .

Chris 25-07-2022

Wederom een prettige ervaring bij Hello TV Zoeterwoude. Prima nette en overzichtelijke winkel. Verkoper *** was prettig in benadering en omgang. Goede in mijn ogen deskundige uitleg zonder druk opleggend. Koop was snel gesloten. Communicate over koop en levering prima. Direct gekozen voor Hello TV Zoeterwoude na goede ervaring enkele jaren geleden. Niets anders dan lof.

Jerry staub 25-07-2022

Heel veel keuze en onwijs goed geholpen en uitleg en ze nemen de tijd voor je maak je niet veel mee in andere winkels

Sander 25-07-2022

Fijne (online) winkel met een groot aanbod aan tv's. Aardige en geduldige klantenservice met gedegen advies. Leuk om te onderhandelen, hier geven ze je een eerlijke prijs met goede service.

Hans 25-07-2022

Prettig geholpen en een goede uitleg.De betaling lukte niet in de winkel dus een ideal link doorgestuurd en bij thuiskomst betaald.

Kees Scheltes 25-07-2022

Prima geholpen in winkel Naarden.
Snel, informatief en prettige prijsonderhandelingen.

Wijnanda 25-07-2022

Ik wist niet dat het nog bestond: dat iemand je adviseert en uitlegt wat je gaat kopen. Ook dat bij de installatie van mijn tv er een uitleg is, waardoor je meteen lekker aan de slag kan en met de installatie van de soundbar ging er door het enthousiasme van de monteur DK een wereld voor mij open. Wat een verschil met de mainstream winkels, de bekende namen, maar service ho-maar.
Geweldig dit!

Kees 25-07-2022

Shop Eindhoven, vriendelijk personeel, heel behulpzaam en goede uitleg.
veel keus in tv`s, zou het iedereen aanbevelen om er eens te gaan kijken.

Jos 24-07-2022

Ik heb voor Hello TV gekozen omdat de site superduidelijk, overzichtelijk en modern uitziet. In de winkel wordt je dan ook nog vriendelijk aangesproken en kun je zelf kenbaar maken wat je naar op zoek bent en helpen ze je daarbij. Eenmaal tot een keuze gekomen samen met de verkoper wordt er serieus gekeken naar kortingen, servicegaranties en aanverwante artikelen, zodat je na de koop met een lekker gevoel de winkel verlaat en uitkijkt naar de eerste keer dat je naar je nieuwe televisie gaat kijken en genieten van een tv waar jezelf echt achterstaat die je gekocht hebt. m.vr.gr. Jos

Don 24-07-2022

Prima winkel kan geen webshop tegen op
Vriendelijke medewerkers gastvrij ontvangen met wat te drinken
Duidelijke uitleg en service en een prima korting