HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5085 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dijkhuizen 05-04-2022

Update op 05-04-2022:
Had een klacht over prijs verschil op kieskeurig gezet werd de volgende dag door marco gebeld en de klacht prijs verschil word terug gestort super netjes 100 punten

Review van 04-04-2022:
Voel me opgelicht koop zondag tv voor 1299 in de winkel deze staat voor 1222 op de site van platte tv vind dit schandalig

Chris 05-04-2022

Door verkoper xxxx van filiaal Doetinchem snel en vakkundig, maar vooral zeer vriendelijke geholpen bij mijn aanschaf van een LG soundbar DSP11RA.

Hellen 05-04-2022

Mooie ruime overzichtelijke winkel en goed bereikbaar met de auto.
Duidelijke uitleg/toelichting verkoper die de tijd neemt en goeie deal!

André Foray 05-04-2022

Nette ontvangst in de winkel. Personeel nIet opdringerig. Geeft je de tijd om eea zelf te bekijken. Uiteindelijk natuurlijk wel een verkoper nodig. Houdt rekening met je wensen, geeft duidelijke informatie, maakt ter plekke duidelijk wat de verschillen zijn tussen de verschillende opties, laat die zien of horen. Voldoende info om zelf een weloverwogen besluit te nemen. Bedankt .......

Willeke 05-04-2022

Nette en duidelijke uitleg, zeer behulpzaam en een goede service. Prijzen zijn ook zeer aantrekkelijk!

Valen 05-04-2022

Omdat ik in het verleden goed ben geholpen met het kopen van een tv bij Platte TV, nu een nieuwe model van samsung met een groter beeld gekocht (50 inch). Ook nu weer heel goed geholpen en alles over de nieuwe tv uitgelegd. Ik heb de tv namens ....bij Plate TV in Nijmegen gekocht.

Ronald pijl 05-04-2022

Wij hadden gebeld voor info over een Samsung tv met de heer ....... van het filiaal Rotterdam en dat ging gesmeerd met zijn gesmeerde verkoop methode waren wij in 10 minuten overgehaald en de koop besloten en binnen een uur het toestel opgehaald top geregeld!

Aylin 05-04-2022

Uitstekend geholpen door ....... Denkt mee en heeft veel kennis over het product wat zeer aangenaam is. Ik zou Platte TV en met name ...... zeker aanbevelen.

Mart 05-04-2022

Omdat ik goeie berichten had gehoord, ben ik voor de allereerste keer naar de winkel van Platte TV in Groningen gegaan. Bij binnenkomst kreeg ik al direct een goed gevoel. ... heeft mij heel goed geholpen met het uitkiezen van een nieuwe tv. Aangezien ik A-technisch ben, was ik hier heel erg blij mee. Vriendelijk, geduldig, goeie uitleg, behulpzaam. Alle winkels moeten eigenlijk een .... . hebben! Platte TV mag heel erg blij zijn met deze medewerker. Hij krijgt van mij een 10!

FamRoc 05-04-2022

Van advies, aanschaf tot installatie perfect ondersteund.
Eerste TV had een technisch defect, binnen een dag omgeruild. Ook chauffeur die de TV kwam omruilen heeft nog een handje geholpen de TV weer op te hangen. 10+ klantervaring!

Jacob 05-04-2022

30 maart een receiver besteld on line. Mooi buitenkansje en staat een dag op de site van Platte tv.
Dag later krijg ik een orderwijziging. Dus ik ga bellen chatten ed. Niks nada noppies . Wordt ik door verwezen naar Cook out. Hun callcentrum. Meer dan anderhalf uur in de wacht. Je hoort niet eens welk nummer dat je bent.
Schandalig. Niet te bereiken

Ismail 05-04-2022

Ben langs geweest en ben super geholpen door de verkoper ...... Heb een samsung 75 inch tv gekocht en dicrect kunnen afhalen op hetzelfde dag. Super service

Mark 05-04-2022

Mooie winkel, goed bereikbaar maar bovenal vakkundige en klantvriendelijke medewerkers. Goed advies en erg fijn dat er ingeruild kon worden bij aanschaf van een nieuwe TV.

Rob 05-04-2022

Goede hulp bij mijn besluitvorming.
Verkoper weet waar hij het over heeft, maar slaat daar zeker de wens van de klant niet over.
Voor mij heeft de winkel de juiste sortering.
Zeker niet vergeten voor een leuke prijs.

Dubman 05-04-2022

Ik ben goed geholpen en heb een goede deal gemaakt. Personeel is vriendelijk en denkt goed mee.

Joost 05-04-2022

Goed geholpen. Personeel weet gepassioneerd veel te vertellen over de apparatuur die ze verkopen.

Henk 05-04-2022

Inmiddels de 3de TV via platte TV aangeschaft en zeker geen spijt van.
Fijne winkel met deskundig personeel en er valt over de prijs te praten.

Mohsen 05-04-2022

Professional TV Service. Last year I bought a 65inch from PlatteTV along special 3 year service, since it was too big for my room, they brought a 55 inch, and picked the 65 inch.

So this year, based on that good experience and the speciality of them in TV service I bought a new TV from them again.

They offer good discounts and cover all brands so you can compare them online or in store.

Also the salesman was aware of issues you may have using a TV and was very patient to help me pick the right model.

Dave 05-04-2022

Heel goed geholpen alles goed uitgelegd zeer tevreden over de service. Kom zeker nog een keer terug.

^_^ 04-04-2022

Netjes en vriendelijk geholpen in Utrecht. En nu lekker tv kijken :)

Jules 04-04-2022

Voor een grondig en gedegen advies en uitleg, moet je vooral hier zijn. kennis ruim voldoende aanwezig. Hulpvaardigheid, met ruimte om zelf de keuze te kunnen maken en nemen.

Guido 04-04-2022

Nette winkel en super eerlijk advies gekregen.. allemaal enthousiaste jongens daar in Den Bosch .. Top

Toppertje 04-04-2022

Bijzonder mooie winkel om te orienteren betreffende aankoop.
Deskundige uitleg.

Kees van Baaren 04-04-2022

Professioneel, gaf heldere uitleg, luisterde goed, nam alle tijd en was niet opdringerig.

Marc 04-04-2022

fijne en nette behandeling alles is goed uitgelegd ben zeer tevreden ik zal deze winkel zeker aanbevelen bijfamilie en bekende