HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ingrid van Laarhoven 13-03-2022

Ik ben klantvriendelijk geholpen en met kennis van zaken. Goed geadviseerd en tevreden met de aangeschafte tv.

gjan 13-03-2022

Mooie winkel , vakkundig personeel ,fijn en vakkundig geholpen door een verkoper , van team Eindhoven , beslist een aanrader.

Miek 13-03-2022

Leuke winkel en groot assortiment. En heel prettig geholpen, ook met het in de auto tillen van de TV.

Goede service.

Roy 13-03-2022

Al meerdere keren apparatuur gekocht bij Platte TV. En wederom weer goed geholpen.

Trudy 13-03-2022

Fijne winkel super geholpen door masi amin goed uitgelegd wat de verschillen zijn tussen de diverse tv's

Hans 13-03-2022

Prima, vooral vlot en adequaat geholpen. Het overmatig aanprijzen / aanpraten van aanvullende niet noodzakelijke artikelen mag wat mij betreft achterwege blijven.

Henk H 13-03-2022

Prima advies van Platte tv Groningen van Marco. Eerlijke voorlichting en alle tijd voor ons genomen. Binnen een uur na aanschaf appje inzake het installeren thuis, en twee dagen later hing de tv aan de wand door een deskundig installateur.

Do 13-03-2022

Erg prettig geholpen door Platte TV/winkel te Rotterdam, Masie Amin. We waren nog niet bekend met deze keten, maar door interessante prijsstelling en netjes uitziende winkels besloten daar wat aan te schaffen. Masie heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren. Producten thuis afgeleverd door PostNL. Goed te weten: onze ervaring v.w.b. telefonisch contact was niet super (lange wachttijd/niet opgenomen), daar waren we echter al voor gewaarschuwd door ....., mailtjes worden echter vlot beantwoord (dan wel via reply of telefoontje). Al met al kunnen we Platte TV zeker aanbevelen (omgang v.w.b. garantie kunnen we niet beoordelen).

Edwin 13-03-2022

Mooie winkel in Zoeterwoude Samsung neo qled QN 95 55 inch gekocht voor heel scherpe prijs super beeld vergeleken met mijn Samsung tv van 5 jaar oud

Vera Roelfs 13-03-2022

Fantastisch geholpen door verkoper.
Raden zeker de filiaal in Amsterdam aan.
Deze verkoper weet waar hij over praat en heeft kennis van zaken

Nicky Eikenaar 13-03-2022

Ik kocht een tv ,die bleek uiteindelijk niet meer leverbaar , dat was geen probleem door de fijne hulp van yourie heb ik binnen no time een andere gekocht ,de klantenservice van platte tv is heel fijn en heel goed , ik ben erg blij met mijn nieuwe tv bedankt max en yourie voor jullie hulp

Eric 13-03-2022

Ruime keuze met kwalitatief hoogstaande producten tegen een gunstige prijs. Helaas is de voorraad in de winkel niet actueel ten opzichte van de vermelding op de website. Dat kan beter.

İbrahim Tuhal 13-03-2022

Vakkundig personeel. Fijne winkel. Goed advies. Veel keuze uit verschillende soorten televisies.

Wim 13-03-2022

Prima contact over vervroegen afspraak. Ondanks dat PhilipsTV zich moeilijk laat verbinden met Marantz Receiver niet vertrokken voordat het werkte. Bravo.

D. Middel 13-03-2022

Zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen! Voor mij een dikke 10 waard. Top!

J.Smulders 12-03-2022

Echte verkopers zijn een uitstervend volk. Vollin snapt heel goed dat je niet alleen goed moet kunnen praten maar ook kunnen luisteren. Er wordt zo perfect naar mijn wens geluisterd en ik hoef geen lang verhaal te horen om te weten wat ik nodig heb. Volgende keer wil ik weer door Collin geholpen worden! Top winkel!

Dashley Treffers 12-03-2022

Deskundig geholpen door vriendelijke medewerkers. Corne heeft verstand waar die over praat en neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden. Dit is onze eerste aankoop bij platteTV maar zeker niet de laatste.

Rinus 12-03-2022

Het is voor mij de beste winkel
Ik maak al voor de zoveelste keer van de mogelijkheid gebruik
Om te kunnen inruilen

Andre 12-03-2022

Wij zijn vandaag geholpen door Stephano.
Hij heeft ons fantastische geholpen. Wij zochten op prijs en kwaliteit. Onze wensen zijn overtroffen. Toen we buiten stonden zei mijn vrouw " je had hem wel kunnen bedanken voor zijn goede advies" Vandaar dit bericht..

Ivar 12-03-2022

Ging naar de winkel zonder enig verstand van televisies en geluid, maar de verkoper kon me perfect adviseren aan de hand van mijn persoonlijke situatie (en heeft zelfs op foto’s van de woning meegekeken voor persoonlijk advies). Aan te raden!

Petertje 12-03-2022

Hele duidelijke uitleg over het toestel wat ik wilde kopen. Netjes geholpen.

Anieta 12-03-2022

Snelle, deskundige, vriendelijke hulp bij het kiezen van een televisie. We waren in groningen en zijn fantastisch geholpen.

Kevin Smit 12-03-2022

Vriendelijke verkopers via de chat en in de winkel. Goed advies voor het beste geluid in je huis. Scherpe prijzen!!

Smulderz 12-03-2022

Fijn geholpen, duidelijke uitleg en goede vragen gesteld door verkoper waardoor we op een andere tv uitkwamen dan gedacht.

Bert 12-03-2022

Netjes geholpen goed en duidelijk advies
Prijs kwaliteit erg netjes
Komen zeker nog een keer winkelen