HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jan van der Pas 25-01-2022

Erg goed geholpen in deze fijne zaak, door erg vriendelijk personeel Met goede kennis van zaken

Jelle 24-01-2022

Ik ben uitstekend geholpen door de verkoper (*) in Doetinchem! En uiteraard bedankt (#)!

M. Hoekstra 24-01-2022

Ontzettend makkelijk bestellen en opgehaald in deze mooie ruime overzichtelijke winkel.
Makkelijk parkeren voor de deur.
Erg prettig en vriendelijk geholpen.
Kortom top!

Remco 24-01-2022

wederom weer goed behandeld. Snelle reactie en fijn samen gewerkt. Prijzen zijn super scherp.

Luc 24-01-2022

Snel geholpen, goed advies over de te kiezen TV voor onze nieuwe woning. Geregeld dat deze geleverd wordt op de dag dat wij de sleutel van het nieuwe huis krijgen!

Peter 24-01-2022

Hele goede en professionele uitleg, duidelijk en denkt mee voor de beste keus tot in alle details.
Erg blij met het nieuwe toestel, kom zeker nog eens terug

E.Batens 24-01-2022

Monteur is geweest om de tv op de juiste manier aan te sluiten. Een kundig en vriendelijk persoon. Deze legde ook precies uit hoe we na de aansluiting wat voor mogelijkheden er met de tv en soundbar is. Deed dit op een begrijpelijke manier. De aansluitingen die niet nodig waren werden netjes opgeruimd. Erg tevreden over de persoon..

Ruud 24-01-2022

Perfect geholpen, super korting gekregen.
Volgende keer weer, bezorging door corona vertraag maar toch goed opgelost en toch bezorgd gekregen op de oorspronkelijke leverdatum.

Hans 24-01-2022

Naar binnen gelopen voor een orienterend bezoek, maar door de prima adviezen overtuigd geraakt om een nieuw model Samsung aan te schaffen.

Erik 24-01-2022

Goede deal kunnen maken. Daarna nog een paar aanbiedingen gekregen mbt verlengde verzekering en kabels. Daar had ik geen behoeft aan. Tv netjes geleverd voor een mooie prijs.

Richard 24-01-2022

Geduldig geholpen en goed advies gekregen door plattetv. Ook een goede prijs gekregen voor mijn oude tv. Snelle levering en top service! Ik kan eerlijk geen slechte punten bedenken. Dit is mijn tweede tv die ik bij plattetv koop en de ervaring was beide keren uitstekend!

Frank 24-01-2022

Het is een prachtige en goed overzichtelijke winkel. Prima geholpen en goede adviezen gehad in de winkel en ook online van de heren. Heel anders dan bij de bekende concurrent om de hoek. En niet onbelangrijk een scherpe concurrerende prijs! Kortom een aanrader voor wie een nieuwe televisie wil.
😊 vraag altijd korting!

Bianca 24-01-2022

Duidelijke website en snelle reacties.
Heb mijn bestelling rond 20.00 afgerond en de volgende dag was mijn bestelling in huis.

Rob 24-01-2022

We werden goed ontvangen
Alles werd goed uitgelegd
En de prijzen zijn meestal onderhandelbaar

Pieter 24-01-2022

Prima geholpen, de medewerker stelde zijn lunch speciaal uit. Winkel overzichtelijk, informatie over wat ik wilde aanschaffen was voldoende. Over de levering kan ik, nog, niet oordelen, ophangen en installatieafspraak moet nog worden bevestigd

MV 24-01-2022

Prima begeleiding door zeer kundige verkoper naar de voor onze situatie beste televisie. Geen onnodige verkooppraatjes, we werden to the point ingelicht over het voor en tegen van bepaalde televisie eigenschappen. Zeer tevreden met de aankoop en de wijze waarop we geholpen zijn.

R. Wagenaar 24-01-2022

Vakkundig geholpen door xxx bij de vestiging in Utrecht. Winkel met uitgebreide mogelijkheden om tv's te beoordelen en te vergelijken. Aangename prijzen. We misten het biertje na de mooie aankopen, dus dat hebben we maar thuis gedronken ;-)

Theo 24-01-2022

Wij zijn keurig ontvangen en hebben een uitgebreide toelichting op de diverse Tv's gekregen, om onze keuze te kunnen maken.
Wij zijn blij met het advies en de keurige hulp van de verkoper xxx.

A.Hendriks 24-01-2022

3 jaar geleden in de winkel gekocht, goed advies gegeven en goed geholpen
Nu via de webwinkel weer gekocht met heel goede service via chatbericht, levering was na twee dagen en alles werkt zoals het behoort.

Prima apparatuur met goede prijzen, aanrader!!

Jordi 24-01-2022

We waren nog niet bekend met deze winkel, maar wat is die mooi! We zijn meer dan tevreden over Christiaan die ons zeer goed advies heeft gegeven. Met zijn deskundigheid hebben wij uiteindelijk een goede keuze voor onze nieuwe TV en Sonos-systeem kunnen maken. Hij heeft zelfs meegeholpen bij het inladen van de spullen in onze auto; super!

MM10 24-01-2022

Online contact gehad met een medewerker. Deze heeft me goed geinformeerd over de mogelijkheden. Daarnaast heb ik online ook een goede deal kunnen maken.
Voordat ik de tv heb gekocht ben ik eerst gaan kijken in vestiging Breda. De tv was reeds gereserveerd en de service ook in de winkel was prima. Hulp werd aangeboden bij het vervoeren naar de auto. Kortom een goed ervaring met dit bedrijf en komt zijn afspraken heel goed na.
Wat een fantastisch toestel de Samsung Neo Qled 55QN95A! Zeker een aanrader.

Edith 24-01-2022

Ik had via mijn zusje gehoord van jullie goede service. Ik liep zaterdag langs de winkel en werd bevestigd! Heldere informatie, vriendelijke service en meteen alles geregeld.

ER 24-01-2022

We zijn geholpen door ‘de grote beer’ van PlatteTV.nl (‘ingevlogen’ vanuit home base Brabant naar Naarden).
Hij wist veel, bracht ons lekker wat te drinken en nam goed de tijd voor advies. Kortom, dik in orde! En ja Tom, inderdaad zijn we met F1 snelheid met een prachtige Samsung neo Qled 65” naar huis gereden om hem razend snel een prachtige plek in de huiskamer te geven (voordat de vrouw des huizes weer thuis zou komen:-). Want het is toch wel schrikken om onaangekondigd met een Doos zo groot als een gemiddelde keukentafel thuis te komen! 😂
Maar gelukkig vanavond gelijk haar favoriete programma ‘wie is de Mol’ aangezet. Nu kon ze extra goed zien wie er aan het mollen was!!
Een gouden greep, want ze is helemaal blij nu en daarmee ik ook weer haha! Prachtig haarscherp beeld.

van Rooijen Marcel 24-01-2022

Ben langs geweest erg goed geïnformeerd. Ben vervolgens even naar een andere winkel gegaan om 2 verhalen te horen. Vervolgens terug gekomen bij platte tv in Utrecht. En hier mijn aankopen gedaan vanwege de goeie informele en service van Dax. Zeker een aanrader

Suzanne 24-01-2022

Hele prettige winkel, fijne verkoper met kennis van de producten. We zijn prima ontvangen met kopje koffie en alles werd heel duidelijk uitgelegd.