HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Britt 03-04-2021

Super geholpen. Kwam oorspronkelijk voor een andere tv maar toch met een goedkoper en betermodel naar huis gegaan. Bedankt voor de hulp.

Rien 03-04-2021

Prima service en vriendelijk personeel vooral de bezorger. Minder vond ik de online verkoper die me allerlei extras probeerde te verkopen. Dat zal wel tot zijn opdracht horen , maar een verzekering voor pixelgarantie is belachelijk. Fabrieksgarantie is voor mij voldoende en ik heb heel lang geleden geleerd dat je je alleen moet verzekeren voor risico's die je niet kan dragen.

Ruud 03-04-2021

Al vaker TV’s gekocht, altijd snel en deskundig advies
Ook deze keer weer top

HC 03-04-2021

Winkel Zoeterwoude
Ontvangst prima
Uitleg prima
Behulpzaam bij transport
Goed team ; Ivo en Jelle

RvB 03-04-2021

Goede aanbieding gekregen van X (Arnhem) en goede service van Y (Hazerswoude-Rijndijk)

Aboubakr 03-04-2021

Ik ben zeer goed en professioneel geholpen door jullie collega X. Het is een jongeman die mij vanaf het begin tot het einde uitstekend heeft geholpen. X had een grote inlevingsvermogen wat betreft de installatie van mijn TV. Conclusie: 10/10.

Edwin 02-04-2021

Ik ga nooit meer ergens anders een tv of soundbar kopen. Geweldig bij plattetv
Kan me geen manier bedenken hoe het beter kan. Maken mooie deals reageren snel op vragen
. Geven goed advies.

Robbin Bosch 02-04-2021

Super geholpen door iemand met veel kennis. Goede afweging kunnen maken, waardoor ik toch met een betere tv naar huis ben gegaan.

We waarderen het enorm als iemand de tijd voor ons neemt. 10/10!

Tot de zomer!, dan kom ik voor de bbq!

W. van Eijck 02-04-2021

Uitstekende informatie gericht op wat wij wilden hebben. Kevin nam alle tijd voor ons en deed dat erg plezierig. Fijne ruim opgezette winkel. Van harte aanbevolen!

Michael 02-04-2021

Vriendelijk en professioneel geholpen, eerst op afstand (veelvuldig mail contact), vervolgens in de winkel in Zoeterwoude. Daarnaast een mooie prijs voor een mooi product afgesproken. Ik ging tevreden huiswaarts.

Steef 02-04-2021

We werden goed geholpen ,goede uitleg van tv en kabels ook voor de surround set en het schoonmaakmiddel.

Alice van den Berg 02-04-2021

Verkoper is goed op de hoogte van wat welke tv kan relevante prijs en heel vriendelijk geholpen

Ad 02-04-2021

Netjes op tijd geleverd. Goede service. En xxxx nam de tijd om het een en ander uit te leggen. Tevens had enkele goede tips voor het aansluiten van de tv en het bepalen van de hoogte om op te hangen. Kwam een kabel te kort maar ook dat werd snel geregeld. Bedankt.

Emrah A. 02-04-2021

Super geholden door xxx.
In utrecht zeker een aanrader!
Afspraak gemaakt via de app.

Johan 02-04-2021

Prima geholpen, al meerdere artikelen gekocht bij platte tv. Ook met onderhandelen over de prijs.

Klantenbeoordeling 02-04-2021

Beste, onze keuze voor PlatteTv komt omdat jullie werkelijk de goedkoopste van Nederland zijn, ook het contact verliep heel goed, de levering van het toestel was top evenals de montage die tot in de puntjes gedaan werd! Een dikke 10 voor de installateurs! Mvg E. Van Liedekerke

Bunsee 02-04-2021

Na omstandigheden dat ik eerder niet vermeld hebt was ik toch met de beste service geholpen.. Daar mag ik niet over klagen..om die reden geef ik platte tv toch een dikke 10..

Wim van Beek 02-04-2021

De 1e keer werd de tv bezorgd door de pakketdienst. Ik kon niet wachten om de tv aan te sluiten. Helaas bleek de tv stuk... stress en nu. Via de chat direct contact en direct een passende oplossing. Geen probleem mr. Van Beek, wij ruilen de tv om. Dat noem ik nou eens service, blij dat ik niet voor mediamarkt heb gekozen. Vandaag werd de nieuwe tv bezorgd door platte tv zelf en Remon heeft zelfs geholpen met ophangen. Top sevice van Platte TV. Kan het iedereen aanraden. Nuveel kijkplezier

Harry Faber 01-04-2021

Ik heb mijn Philips 48 Oled935 TV gekocht bij Platte TV omdat zij een vestiging hebben in mijn woonplaats Groningen.
Ondanks dat zij midden in een verhuizing zitten van de ene naar de andere kant van de stad, nam men toch de moeite om voor mij alsnog een opstelling te maken, zodat ik het beeld en geluid van deze geweldige TV kon beoordelen. Ik werd zeer vriendelijk behandeld en men nam alle tijd voor mij.
Ik geef normaal nooit een 10, maar in dit geval, midden in een verhuizing en dan toch uitgebreid de tijd voor je nemen vind ik de 10 gerechtvaardigd.
Officiële reactie van HelloTV 02-04-2021

Beste Harry,

Bedankt voor de 10! Fijn om uw ervaring met onze winkel in Groningen terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV. Hopelijk zien we u straks in onze nieuwe winkel in Groningen ook weer terug.

Jelske - PlatteTV

Mike Verhees 01-04-2021

Goed advies met alternatieven. Uiteindelijk goede deal kunnen maken met inruil.

Inregelen nieuwe tv 01-04-2021

De plaatsing en inregelen door Danny en Duncan is probleemloos verlopen. Ik ben slechthorend een een streamer is noodzakelijk. Ze hebben alles geprobeerd maar geluid ho maar. Ik heb een nieuw model streamer moeten kopen. Die werkt nu.

Alex 01-04-2021

Geweldige tv erg mooi beeld en een super installatie door D en D gedaan met nog nuttige adviezen.

Buddy. 01-04-2021

Vriendelijk, professioneel, goede feedback en het was fijn om te communiceren met een persoon die niet uit was om de duurste televisie te verkopen maar..! gewoon met een objectief advies en wat het beste bij mij paste.
Good job S....n.

G de Jonge 01-04-2021

Prettig ontvangst door Marco bij de Platte TV in Groningen.
Duidelijke uitleg over de verschillen in tv's, komt vakbekwaam op ons over.
Al met al een prettige ervaring. Zeer zeker een aanrader.

Hans van der Neut 01-04-2021

Mooie Ruime Winkel. Veel om te vergelijken. En gratis parkeren voor de deur. Ik werd vriendelijk geholpen en ik kreeg voor het lange wachten, het was druk op dat moment een kopje koffie aangeboden. Mijn vriendin had hier ook al eens een TV gekocht vandaar dat ik ook naar Platte TV in Utrecht ben gegaan.