HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

????? 20-03-2023

Snelle en uitgebreide informatie verzorgt door xxx, daardoor hebben we ook snel kunnen beslissen, kopen en de tv meegenomen.

Fons Groot 20-03-2023

We waren hier voor onze tv 2 jaar geleden ook geweest,je wordt goed geïnformeerd ,nu nog even de installatie afwachten van onze soundbar

Rein 20-03-2023

Bij xxx en zijn collega vandaag speakers aangeschaft. Koffie gekregen en uitgebreid geholpen. Vakkundig maar ook zeer vriendelijk. Als je twijfelt om iets aan te schaffen halen zij je wel over de streep ;) koffie is ook erg lekker, natuurlijk wel het vermelden waard. Ik zou iedereen dan ook aanraden om eens te komen kijken, luisteren. Bedankt namens een vaste klant!

Teun Kraal 20-03-2023

Ze hebben tijd voor je. Goede adviezen. Behulpzaam wat je nodig hebt. Geweldige winkel. In Naarden.

Breg 20-03-2023

Prima bedrijf prettig een goede uit leg overal van contact gehad en snel geleverd, binnen 2 dagen

Carola 20-03-2023

Het is een fijne winkel, lekker ruim en overzichtelijk. Masie heeft ons zeer goed geholpen, hij legt alles duidelijk uit en was heel vriendelijk en behulpzaam en geduldig. Een aanrader!

Jorick 20-03-2023

Fijne overzichtelijke winkel en het personeel helpt graag en neemt de tijd.

Wim Bosman 20-03-2023

Prachtige winkel op mooie locatie.⁹
Door Marco geholpen op een manier die me zeer aanspreekt.
Goede uitleg, vergelijken met andere systemen. Kan goed luisteren en op basis daarvan goed adviseren.

Mario 20-03-2023

Je wordt hier heel goed geholpen. De verkoper denkt met je mee en komt met goede voorstellen.
Zeer goede prijsaanbiedingen!
Men heeft verstand van zaken en dat is tegenwoordig vrij uitzonderlijk.

Ronald van den Borden 20-03-2023

We zijn netjes en deskundig geholpen door de medewerker, juiste uitleg gehad en een goed advies gekregen

Peter 20-03-2023

Op de eerste ,een heel leuk uitziende winkel.
Toen ik binnen kwam werd me koffie aangeboden, daarna werd ik op een zeer nette en correcte manier geholpen, ook de afhandeling met mijn inruil TV verliep soepel, ben zeer tevreden over HelloTV.

Richard Dickmann 20-03-2023

Aangenaam om in deze winkel te zijn , genoeg keuze en zeer klantvriendelijk.
Monteur zeer nauwkeurig en netjes in zijn werk, kreeg ook duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Ben dan ook zeer tevreden met de aanschaf van deze mooie tv.

Brouns 20-03-2023

Ik ben in Eindhoven geweest en zeer goed geholpen door de jongens daar.
Ook een hele mooie inruil prijs gekregen voor mijn tv.
Ik raad deze winkel zeker aan.

Frans de Brouwer 20-03-2023

Mooie winkel,waar je goed en overzichtelijk een keuze kan maken voor een goede tv. Zeer goed geholpen door een medewerker ( Bjorn). Verstand van zaken en rustig de tijd nemend om mijn moeder van 85 van adviezen te voorzien. Uiteindelijk de deur uitgegaan met 2 tv toestellen.

Patrick 19-03-2023

Super geholpen in de winkel Duiven. Zelfs ver na het retourtermijn van 14 dagen kon ik mijn tv beugel retour doen. Niet het volledige bedrag terug gekregen maar wel 75% ongeveer. Erg netjes. Ik ben tevreden geholpen.

Leon 19-03-2023

Ondanks de drukte in de winkel nam Danny alle tijd voor ons. Hij beantwoordde al onze vragen, gaf deskundig advies en maakte voor ons als terugkerende klant een mooie aanbieding. Te mooi om af te slaan dus 2 heel tevreden klanten verlieten het pand. Aanrader! Nog steeds!!

Laura 19-03-2023

Vriendelijk geholpen door een van de medewerkers! Zeer goed advies gekregen en vervolgens een juiste keuze kunnen maken! Wij zijn heel erg blij met de TV die wij hebben aangeschaft.

Ron 19-03-2023

Perfect geholpen door N, hij vertelde me precies de juiste advies.
Met de accessoires die erbij hoorde.
Niet opdringerig maar met de juiste info.

Sander 19-03-2023

We zijn geholpen in (Groningen) om een tv te kiezen.
Er werd goed geluisterd en de keuzes werden duidelijk uitgelegd.

Wilco Samsung 65qn93b 19-03-2023

Ik ben geholpen door een verkoper; hij heeft prima product kennis en na diverse tv's bekeken te hebben heb ik voor de Samsung 65qn93b gekozen; wat een beeld en geluid, heel erg blij mee

Leon 19-03-2023

Ondanks de drukte in de winkel nam de verkoper alle tijd voor ons. Hij beantwoordde al onze vragen, gaf deskundig advies en maakte voor ons als terugkerende klant een mooie aanbieding. Te mooi om af te slaan dus 2 heel tevreden klanten verlieten het pand. Aanrader! Nog steeds!!

Gemma 19-03-2023

Na het nodige huiswerk op internet gedaan te hebben, voor een nieuwe tv en soundbar, werd het tijd om de opties te gaan bekijken in de winkel.
Zeer uitgebreid en geduldig te woord gestaan. Al mijn vragen werden met duidelijke uitleg beantwoord en de verschillen tussen de soundbar's en tv's werden middels een demonstratie goed hoorbaar en zichtbaar gemaakt.
Uiteindelijk een hele mooi deal kunnen maken en nog geen moment spijt van gehad. Heel erg blij met mijn nieuwe set.

Alex 19-03-2023

Fijne en duidelijke uitleg over het product en de levering daarvan. Maw goede service!

Richard Goris 19-03-2023

Ik had al goede ervaring met platte tv .
Vandaar weer terug naar dezelfde winkel met een andere naam . Werd prettig geholpen door in Utrecht. Vriendelijke verkoper . Top geholpen

Serge 19-03-2023

Supergoed geholpen, fijne support en duidelijke afspraken kunnen maken.
Den Bosch is een aanrader