HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

RdeW 21-04-2022

Vandaag werd mijn nieuwe LG nano 786qa tv geleverd en geïnstalleerd van Platte TV. Monteur was eerder dan de afgesproken tijd. Dat is altijd fijn als je op een dienst wacht.
Daarnaast werd het installeren vakkundig, met respect voor de materialen en uiterst efficiënt uitgevoerd. Ook de uitleg van het geleverde en instructie was in orde.
Ben happy met de geleverde service.

Lars Osse 21-04-2022

Na een scherpe aanbieding een Samsung tv aangeschaft inclusief bezorging, ophangen, installatie en inruil oude tv. Vandaag was de grote dag. Medewerker Danyel belde dat hij onderweg was, en hij kwam mooi op tijd bij mij thuis. Hij kwam heel vriendelijk over en had keurig de tv opgehangen en geïnstalleerd. Een echte aanrader!

Gordon van Wijk 21-04-2022

Uitstekend geholpen door medewerkers die kundig zijn en in staat om mee te denken in mogelijk oplossing. Erg prettig contact. Het feit dat je je bestaande apparatuur kunt inruilen en hier een goede prijs voor ontvangt is prettig!

G. Loozekoot 21-04-2022

De shop is ruim opgezet met voldoende modellen. Wij zijn uitgebreid en deskundig voorgelicht door. De plaatsing en installatie verliep soepel, ook hier een deskundig en vriendelijke medewerker. De tv en de afstandsbediening zijn perfect ingesteld. Platte TV is zondermeer een aanrader, bedankt Dax en Duncan.

Marco 21-04-2022

Vandaag is installateur Timo langskomen om de philips oled tv om te ruilen voor de Sony Bravia
Timo heeft de tv geïnstalleerd en duidelijk uitgelegd hoe alles werkt . Een 10+ voor deze vriendelijke kerel
Tevens ook het personeel van PlatteTV Rotterdam bedanken voor het afhandelen van het omruilen
Van de tv
Wij komen hier zeker terug

Kaoutar 21-04-2022

Ik heb telefonisch contact gehad en ben super goed geholpen. heb alles kunnen regelen en ben super benieuwd naar de tv!☺️

J.v. Mechelen 21-04-2022

Goed geholpen in de winkel, goed naar mijn wensen geluisterd en daar een tv bij gezocht.
Mooi op tijd bezorgd, werd zelfs een kwartier voor de bezorging gebeld dat ze eraan kwamen. Top!

Fam schiks 21-04-2022

Wij zijn 2 de paasdag even langs geweest
Het was zo druk maar dat is natuurlijk een heel goed teken
Maar wij kozen er toch voor om later in de week terug te komen
En dat was een goed idee heerlijk rustig en heel fijn geholpen
Fijne zaak

Sanne 21-04-2022

Top service. Tv was niet in orde bij aankomst, werd voor ons kosteloos omgeruild

Kluitmans 21-04-2022

ik vind deze winkel echt een aanrader ! Prima geholpen door Rick: deskundig advies en vriendelijke, rustige medewerker. In relatief korte tijd veel informatie gekregen en heel goed geholpen om een goede keuze te maken. Helemaal geen opdringere verkoper, maar juist hulpvaardig. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Lekkere koffie !

Aad C. Harreman 21-04-2022

Voor de 3e maal op rij koos ik voor PLATTE TV, omdat ik daar altijd goed advies krijg en uitstekend word geholpen. Intussen geniet ik van mijn nieuwe tv die voortreffelijk werd opgehangen aan de muur en geïnstalleerd door Jop. Wat een vakmanschap. Ga zo door mensen. Top!

Karper Koning 21-04-2022

Uitstekend geholpen door het personeel,prima uitleg over de Samsung TV dus de koop was snel geregeld.
Mijn advies koop een TV bij Platte Tv in Rotterdam.

Pascal 21-04-2022

Toevallig vond ik jullie op internet. Ben er toen heen gegaan en is een mooie nette winkel. De hulp in de winkel was ook perfect en duidelijk. Heb voor een mooie korting een mooie tv gekocht

Suijkerbuijk 21-04-2022

Super goede en vriendelijke service. 2 werknemers hielpen ons, zodat je de beste service en uitleg kreeg. We zouden het iedereen aanraden en komen zeker nog wel een keer terug! Mogelijk voor een soundbar.

Timo 20-04-2022

Super tv en alles super geregeld. Bedankt voor de goede service. En zeker tot een volgende keer

Antoon 20-04-2022

Overzichtelijke opstelling van de TV’s.
Vriendelijk, geduldig en behulpzaam personeel.
Objectieve advisering.

Blije klant 20-04-2022

Ik had gisteren al een positief review geschreven over mijn bestelling via de chat mogelijkheid op de website. Ik heb mijn TV dus gisteren overdag besteld (LG 50UP77006LB van 50 inch) En gisteravond kreeg ik al een appje of het me uit kwam als hij de volgende dag (vandaag dus) al geleverd zou worden, tussen 13:30-15:30. Nou dat kwam me goed uit, en zo'n snelle levering had ik nog nooit mee gemaakt. Ik blij natuurlijk, en nog blijer toen de levering na een telefoontje van de installateur X al rond 12:00 mocht zijn. Nog beter !! Ik kan niets anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben. X was een sympathieke jongeman, goed in de omgang en communicatie, en installeerde de TV professioneel, zowel op de Ziggo Mediabox als op de Soundbar. Daarna nam hij alle tijd om de werking van het apparaat plus afstandsbediening en de voorwaarden van deze aankoop aan me uit te leggen. Ik ben nu gezegend met een heerlijke TV met prachtig beeld. Dank je wel !!

Ruben 20-04-2022

Defect toestel werd prima omgewisseld. Mooie service. Klantendienst zorgt dat alles in orde komt voor een goede oplossing.

Younes 20-04-2022

Duidelijk, vriendelijk en eerlijk. Alle info kreeg ik, inruil opties en andere ideeën. Zou zeker terug gaan!

Mieke 20-04-2022

Goede interactie en aanbevelingen om tot een totale aankoop te komen inclusief alle bijkomende benodigdheden. Prima montage door deskundige monteur.

Miriam Veefkind 20-04-2022

Wij zijn door onze zoon op jullie bedrijf geattendeerd. De lokatie is gemakkelijk te bereiken met voldoende parkeerruimte. Bij binnenkomst viel de vriendelijkheid en rust ons positief op. Uiteindelijk zijn wij tot volle tevredenheid geholpen door Mehmed die deskundig advies heeft gegeven waardoor wij onze keuze konden maken. Inmiddels is de TV aangesloten en genieten wij van het prachtige beeld en geluid. Wij wensen jullie verder goede zaken toe. Met vriendelijke groet, Cor en Miriam Veefkind.

monique wouters 20-04-2022

we werden goed geholpen door Tom in Breda
we hadden het adres van een collega.
Leuk korting gehad. Alleen jammmer toen we thuis waren hadden we alleen 1 2 3. Bleek dat er een module in moest. We hadden het in de winkel gevraagd ja kon. maar helaas had de verkoper er niet bij gezegd dat hij niet oud mocht zijn. Ik gebeld en zei sorry had hij inderdaad moeten vragen,

Johan Vraagmaar 20-04-2022

Ben gewoon super goed geholpen door alle medewerkers. De service is gewoon uitstekend. Mensen ook goed verzorgd en staan je graag te woord. Vooral zo doorgaan toppie

Marcel 20-04-2022

Ik kwam er na 2 weken gebruik achter dat er een deuk in het scherm zat. Mailcontact met Platte TV resulteerde in een omruiling zonder moeilijk gedoe bij mij thuis!

Owen 20-04-2022

Vriendelijk personeel met deskundig en eerlijk advies. Ze proberen geen geld uit je zakken te kloppen. Zelfs een kop koffie wordt je aangeboden tijdens het wachten.