HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Said 21-03-2021

Zeer tevreden met het aanschaf van mijn Sony Bravia TV. Communicatie was vlot en vriendelijk. Ook heeft men duidelijk verstand van wat ze verkopen. Advies was erg goed. Het bezorgen was super. Medewerker was vriendelijk. Ook heb ik een mooie korting gehad bij het inruilen van mijn eigen TV. Al bij al erg tevreden!

Roel van Nunen 21-03-2021

Goede service bij PlatteTV! Er wordt altijd met de klant meegedacht, waar het kan. Al heel lang was ik op de hoogte van de bezorging en toch kon er op de laatste dag nog geschakeld worden, enorm flexibel! Ook de prijs-kwaliteitverhouding is heel goed!

Joop Collé 20-03-2021

Zeer tevreden over de verkoper,nam de tijd voor mijn gestelde vragen.
Ook zeer tevreden over de mogelijkheid om over de prijs te onderhandelen .
Ben normaal gesproken gewoon te vrede als ik iets koop,kom met geld om product te kopen.
Maar de ervaring met Platte TV.heb ik als zeer plezierig ervaren.

H. Jansen 20-03-2021

Wij zijn door het personeel van Platte TV super geholpen. Perfecte uitleg, vriendelijk en vakbekwaam personeel. Hebben daar dus ook onze nieuwe tv en soundbar gekocht. Vandaag is monteur A geweest om alles op te hangen en te installeren. Ook hij heeft perfect werk afgeleverd. Kortom, wij zijn dik tevreden en zouden Platte TV aan iedereen aanraden

Aad van Zonneveld 20-03-2021

Hierbij een review van onze eerstew ervaring met Platte tv. Op de eerste plaats vielen ze op door de hoge korting op de allernieuwste led Tv's . Ook de bezorging en installatie top geregeld, daarnaast uitstekende uitleg bij de nieuwe Tv en de keuzes in garanties. wIJ zijn op en top tevreden en genieten van optimaal beeld en feluidskwaliteit. Een aanrader!!

Claudia Arts 20-03-2021

R*** hielp mij al een week geleden goed op de chat en stuurde al wat mogelijkheden door, maar we mochten natuurlijk naar de winkel komen op afspraak. Hij zou er zelf ook zijn. In de winkel waren wij iets te vroeg, maar *** heeft ons meteen de tv's laten zien die hij dacht dat het beste waren en tv's die wij ook even wilden zien. Uiteindelijk zijn we met een frame tv van Samsung vertrokken en heeft hij ons wat korting gegeven op de prijs en service. Daarnaast heeft hij alvast wat geluid laten horen op de soundbars en duidelijke uitleg overal op gegeven. Wij komen zeker nog een keer terug voor de soundbar.
Officiële reactie van HelloTV 23-03-2021

Beste Claudia,

Bedankt voor de 10! Wat fijn om uw ervaringen terug te lezen, zowel online als in onze winkel. Met de Samsung The Frame heeft u een erg mooie keuze gemaakt, veel plezier ermee. We zien u graag terug wanneer u er klaar voor bent om een soundbar aan te schaffen.

Jelske - PlatteTV

F. R. Smith 20-03-2021

Heel goed geholpen, heel geduldig en goed uitgelegd. Bedankt, Anne. We zullen het verder vertellen.

Wiebe 20-03-2021

Mooie aanbiedingen, goede uitleg en vriendelijk personeel. Na een paar maanden werkte soundbar en TV niet goed samen. Vervolgens melding gedaan naar PlatteTV Breda en duidelijk antwoord hoe eea op te lossen. Eerst lukte dat niet maar werd gebeld hoe het alsnog op te lossen zou zijn. Geweldig, het werkte en bespaarde mij de rit naar Breda om apparatuur te laten testen. Personeel: bedankt en ga zo door.

BigT 20-03-2021

Ik had intresse AV versterker en de prijs was goed.
Deze was niet op voorraad.
Via de chat de leverdatum gevraagd.
Er werd direct gereageerd.
Ik kon de versterker pre orderen.
Er werd gelijk wat van de prijs af gedaan.
Sabrina heeft mij goed geholpen.
Ze heeft gelijk de order voor mijn geregeld

Andries 20-03-2021

We zijn zeer prettig en professioneel geholpen. We mochten zelfs met de creditkaart betalen, wat inhoud dat de extra kosten voor deze transactie voor hun rekening was.
Compliment.

Michael 20-03-2021

Op zoek naar een nieuwe tv, uit nieuwsgierigheid, een inruilvoorstel gevraagd voor mijn huidige toestel. Binnen enkele minuten per mail een zeer gunstige inruilprijs ontvangen. Prettig e-mail en telefonisch contact waarbij steeds snel gereageerd werd. Omdat ik het toestel graag eerst in het echt wilde zien, op afspraak de winkel in Breda bezocht. Goede uitleg, prettig geholpen en er werd ruim de tijd genomen. Ook nadat ik besloot geen gebruik te maken van de mogelijkheid om garantie bij te kopen werd er geen enkele druk uitgeoefend en bleef de sfeer goed. Dat heb ik in het verleden bij een andere keten (bestaat inmiddels niet meer) helaas wel eens anders meegemaakt.

Edwin 20-03-2021

Nuttig en prettig geholpen door Sabrina in de chat om een passende TV met accessoires uit te zoeken.

Rene 20-03-2021

Prima geholpen en goed advies gekregen. Ik wost al voor welke tv ik ging maar kreeg nog goede extra informatie van Thoren. Belangrijk was ook dat ik mijn oude tv kon inruilen, dat zie je niet bij andere zaken. Kreeg hiervoor een redelijke prijs dus al met al zeer tevreden. Tv (een philips 65oled935) werd een paar dagen later bezorgd en keurig opgehangen door R**** en vriend.
Prachtig beeld en ambilight is een feestje!

Yaniv 20-03-2021

Goede meedenkend verkoop en vriendelijke service van de Zoeterwoude vestiging

Jos 20-03-2021

Niets dan lof voor de service die wij hebben mogen ervaren bij de aankoop van t.v., de Sonos Arc en het Spectral Air board. Na onze keuze moesten we die na enige tijd toch wijzigen en daarin heeft Plattetv alles in het werk gesteld om ons daarin tegemoet te komen. Ook de installatie van de televisie aan de ophangbeugel en de Sonos Arc is op bijzonder vakkundige wijze uitgevoerd door een medewerker van Plattetv. Wij zijn meer dan 100% tevreden. Een groot compliment voor Nick voor zijn service en Alex voor de installatie.

Welten 20-03-2021

Mooie winkel met veel aanbod van tv's en een vriendelijke service van winkelpersoneel met geduldige begeleiding.

Jurgen 20-03-2021

Supper service en communicatie, perfect zoals afgesproken. Na installatie zelfs geen opkuis nodig geweest. Aanradersssss

Vincent 19-03-2021

Goed geholpen door Dan van Platte TV in vestiging Nijmegen. Fijne winkel, goed geregeld.

Bilgen 19-03-2021

Vandaag hebben wij onze TV laten verhangen en zijn ontzettend blij met het resultaat!
Super bedankt Danny !!!

Romeo Sedney 19-03-2021

We zijn goed geholpen door Thomas goede uitleg voor de korte tijd dat hij bij het bedrijf is al tijd neemt hij voor ons en laat ook de verschillen zien ga zo door Thomas

Ingrid 19-03-2021

Een zeer goede service, kennis en vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je en reageren super snel op chat en mail.
De inruil acties zijn geweldig en daar maak ik graag gebruik van.....

Danny L 19-03-2021

Na dat we een conract hadden gelegd via whatsapp een afspraak kunnen maken om de zaak te bezoeken.
Na een vriendelijknontvangst kregen we koffie. Daarna een mooie eerlijke en duidelijke uitleg gekregen en de vragen netjes beantwoord en wat hij niet zeker wist uitgezocht en toen verteld. Uiteindelijk een mooie complete deal kunnen maken. Tevreden de deur uit gegaan op naar huis en instellen ennproberen maar

Danielle 19-03-2021

Via de chat kocht ik bij plattetv.nl een Samsung Serif. Vandaag kwam Ron die installeren. Kabels zijn supernetjes weggewerkt. En Ron gaf glasheldere uitleg. Dank je wel!

Bob Arendsen 19-03-2021

Via vriend die positieve ervaring heeft bij Platte TV terecht gekomen. Ik deel dezelfde positieve ervaring! Snelle en vriendelijke service en bovenal kwaliteit!
Officiële reactie van HelloTV 19-03-2021

Beste Bob,

Wat leuk om te horen, bedankt! Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u ook de volgende keer weer terug.

Jelske - PlatteTV

Aaron Verboom 19-03-2021

Ben zeer goed geholpen door xxx Afspraak maken wegens Corona liep soepel en ben erg tevreden van de winkel in Zoeterwoude. Bedankt